2217 Reacties
7 maanden geleden
Reactie op Wensmama1
Ja dit dus. Heel herkenbaar. Proberen vast te houden dat het erbij hoort en ...
Jaaaa herkenbaar. Ik heb het echt wat kunnen loslaten. Hoor zoveel de verhalen dat vooral de eerste weken symptomen komen en gaan. Het zegt niets. Het is afwachten op de echo. Ik probeer tegen mijzelf te zeggen dat het vaker goed gaat, dan mis. Statistisch gezien. Afleiding, leuke dingen doen, en ook gewoon accepteren dat het een super onzekere tijd is. Het helpt enigsinds. Ben nog steeds ongeduldig🤣
7 maanden geleden
Reactie op Manonetje3
Jaaaa herkenbaar. Ik heb het echt wat kunnen loslaten. Hoor zoveel de verha ...
Wat goed dat je het wat los hebt kunnen laten! Ik merk dat ik dat de ene dag beter kan dan de andere. Vandaag dus niet. 🫠 Het liefst zou ik elke dag even de bevestiging hebben dat het oké zit. Het is zo’n spannende tijd. Maar ik probeer me inderdaad voor te houden dat het vaker goed gaat dan niet. Dat vergeet ik soms een beetje door alle verhalen hier op het forum.
7 maanden geleden
Heyy allemaal, ik ben denk ik de 17e uitgerekend, heb de 31ste maart een tp gehad in eigen cyclus die 33 dagen zou duren als je de ovulatiedag aanhoudt. Normaal altijd een cyclus van 28 dagen, wat maakt dat ik een beetje in de wat ben hoeveel weken ik nu zwanger ben....
Heb de 30ste een echo in het ziekenhuis. Heb lichte klachten, soms bortsen, soms iets misselijk en gisteren bijna onderuit in de supermarkt.
Iemand een idee hoe je het precies berekend met cryo terugplaatsing?
Succes met wachten allemaal, vind het ook super spannend en ga echt net als.mijn symptomen in golven jaaa komt goed naar vast niet want je kon eerder ook niet zwanger worden, waarom zou dit dan wel goed gaan... die hersenen nemen een loopje met je...
7 maanden geleden
Reactie op Wensmama1
Wat goed dat je het wat los hebt kunnen laten! Ik merk dat ik dat de ene da ...
Ja dat heb ik ook wel hoor.. sommige dagen lukt het ook beter. En met het forum merkte ik ook: je kunt hier veel steun en herkenning halen, maar ook elkaars onzekerheid versterken. Ik denk belangrijk dat we elkaar ook helpen positief te blijven, zonder dat we negeren dat het ook onzeker en spannend is. En probeer als positiefheid te denken: ik ben gewoon zwanger!! Dat stuk is al gelukt! Verder dan ik ooit ben gekomen, wat bijzonder zeg 💫
7 maanden geleden
Reactie op Mees30
Dit heb ik ook,in mijn vorige zwangerschap kreeg ik later in de zwangersc ...
Oh , nou gelukkig ben ik niet me enige. 🙈🙈
7 maanden geleden
Uitgerekend op 23 december. Maandag positieve test🥳Ontzettend spannend en leuk! Eerste zwangerschap was 18 jaar geleden. Ben nu 36 jaar en ben zo blij dat ik het nog een keer mag mee maken.
7 maanden geleden
Reactie op Manonetje3
Ja dat heb ik ook wel hoor.. sommige dagen lukt het ook beter. En met het ...
Ja, heel herkenbaar wat je schrijft over het forum. Het kan steunend zijn, maar ook onzeker maken. Voor mij ook de reden dat ik voor mijn positieve test een periode de app had verwijderd. Maar hoop hier nu vooral positiviteit te halen, en natuurlijk dat ook aan anderen te kunnen bieden. Dankjewel voor je reactie! En ja, het is heel bijzonder, en iedere dag dat het goed gaat een zegen. 🥹❤️
7 maanden geleden
Laatste test vandaag gedaan nadat gister 2dikke strepen op de test verscheen…. I am so happy🥳🍀🙈
7 maanden geleden
Hoi lieve mama’s en aanstaande mama’s,
Gefeliciteerd met jullie zwangerschap💙🩷
Spannend hè dat afwachten tot de eerste echo..
hier is het extra spannend..
helaas 5 miskramen gehad en nu opnieuw zwanger, 5w2d..
Gebruik nu voor het eerst utrogestan tijdens deze zwangerschap en hoop zo dat het dit keer allemaal goed gaat❤️
Wij zijn volgens eigen berekening 16-12 uitgerekend!
Dinsdag 24-4 de eerste echo..
Voel me goed, maar heb wel heel veel last van me borsten. Ik neem alles voor lief ☺️
7 maanden geleden
Haha dat zij weer een paar duidelijke testen.
@sherry ik snap dat het voor jou extra spannend is. Gefeliciteerd en probeer er toch zoveel als mogelijk van te genieten!
Ik vind de dagen echt voorbij kruipen. Soms geloof ik ook niet dat het zo is en dan ben ik me er weer super van bewust. Ik weet van niet lang geleden dat de zwangerschap zo voorbij vliegt en je voor je het weet met je baby in armen ligt. Of zoals nu, ze is ineens al ruim 7 maanden terwijl ik gister ben bevallen.
Voor nu mogen de dagen wel even vooruit gespoeld worden naar de 29ste. Ik ben al "oud" en dat brengt ook allemaal extra onzekerheden en risicofactoren met zich mee. De eerste echo is nog maar de 1e check. De vervolg onderzoeken zijn op mijn leeftijd nog veel belangrijker maar ja dan moet je wel de eerste bevestiging hebben gehad van de eerste echo.....