2217 Reacties
7 maanden geleden
Dag dames heb op 2 mei me 1ste echo, dan ben ik wss 7 weken en 2 dagen.
Nu maak ik me hoofd helemaal gek en ben ik mezelf al aan voorbereiden op heel slecht nieuws... Alles is voor mij eigenlijk negatief op dit moment. Ik was in me vorige zwangerschappen ook altijd wel onzeker maar dan zei ik makkelijker tegen mezelf ach als het weer mis is dan is het zo.. aangezien ik al kindjes had.
Maar nu nu is het wel heel erg en waarom ik weet het niet. Nu wil ik eigenlijk volgende week vrijdag een hele vroege echo plannen dan ben ik wss 6 weken 3 dagen... Maar is er dan al een kans dat er een hartje klopt? En als ik minder ver blijk te zijn bijvoorbeeld 6 weken waar ik niet van uit ga maar toch... iemand ervaring met zo vroege echo?
7 maanden geleden
Reactie op Lilian8
Knap dat je nu alweer sex hebt. Moet er nog even niet aan denken 😂
🙈😂
7 maanden geleden
Hoi,
Het is niet toegestaan om op dit forum groepsapps of Facebookgroepen aan te maken en te delen. Ook is het niet toegestaan om privégegevens te delen. Wij hebben hier in het verleden vervelende ervaringen mee gehad, zoals oplichting en stalking. Ik zal daarom wat reacties weghalen die hier mee te maken hebben.
Liefs,
Eliza
7 maanden geleden
Reactie op Mees30
Nu ...
Ik weet niet of ze er in mee gaan. Maar rond 6 weken is er wel een kans dat het hartje al klopt. Daarentegen is er ook een kans dat het nog net niet zo is en dat gaat dan voor extra veel spanning zorgen. Daarom doen ze dat meestal niet zonder dat daar een bijzondere reden voor is.....
7 maanden geleden
Reactie op Mees30
Nu ...
Ik heb vorige keer ook vroege echo gehad. 5/6 week. Toen zag je nog niet heel veel. Vervolgens met 7.3 weer en toen zag je een mooi kloppend hartje en al armpjes en beentjes! Heb foto bijgevoegd :-)
7 maanden geleden
Reactie op Mamaannie
Ik weet niet of ze er in mee gaan. Maar rond 6 weken is er wel een kans dat ...
Ik wou de echo ook plannen bij een echo centrum die vanaf 6 weken doen, dus zelf betalend.
En idd waar ik bang voor ben dat er niet veel te zien is en ik nog 6 dagen in spanning zit .
Aan de ene kant denk ik joh houd je sterk tot 2 mei als het fout zit zit het toch fout gaat de echo niks aan veranderen. Zo vervelend dit
7 maanden geleden
Reactie op Mees30
Ik wou de echo ook plannen bij een echo centrum die vanaf 6 weken doen, dus ...
Snap je helemaal hoor. Zou ook het liefst vandaag een echo willen maar het is precies wat je zegt. Als er geen kloppend hartje te zien is krijg je extra spanning en je doet er verder toch niks aan. Wachten is gewoon frustrerend!
7 maanden geleden
Reactie op Mees30
Ik wou de echo ook plannen bij een echo centrum die vanaf 6 weken doen, dus ...
Zou die extra zelf betalende echos bewaren voor een paar weken later. Voor de lol, om te kijken wat het is, gewoon om je baby even te kunnen zien enz enz. Deze periode is gewoon de ultieme test voor je geduld..
7 maanden geleden
Reactie op Mamaannie
Zou die extra zelf betalende echos bewaren voor een paar weken later. Voor ...
Ja ik denk dat ik toch idd maar even ijzersterk moet wezen. Ik heb 4 gezonde kids maar ook 5 miskramen gehad gevarieerd van 5 tot 14 weken. Alleen heb ik er nu extreem veel last van. Terwijl de omstandigheden niet anders zijn dan mijn zoon uit 2021.
Ik ga me dus maar sterk houden inplaats mezelf nog meer stress te geven eventueel
7 maanden geleden
Goedemorgen, ja ik ben altijd vroeg wakker want mijn baby van 7 maanden vind half 6 een prima tijd 😂
Hoe gaat het met iedereen en het wachten? Ik heb af en toe nu zoiets van zal ik wel echt zwanger zijn? Zl wel niet zo zijn? Vannacht in mn slaap.ik weet niet hoeveel testen gedaan 😂 pffff echt verschrikkelijk dat wachten.... Maar goed als het weekend voorbij is is het nog 1 week.en als het woensdag is dan is het al bijna weekend en voor je het weet is dat ook weer voorbij 🤪
7 maanden geleden
Gefeliciteerd! 20 december uitrekent, 16 mei 8 weken echo ingepland.
7 maanden geleden
Reactie op Mees30
Nu ...
Ik heb al 3 echo’s gehad, maar zit ook in een fertiliteits traject èn heb een turbulent zwangerschap historie, dus sta onder zeer hoog risico controle.
Aangezien ik niet anders gewend ben weet ik ook niet hoe het is om nu te wachten. Maar misschien is het een geruststelling dat zelfs met vroege echo’s alles stap voor stap is. Ik weet nu alleen dat het op de juiste plek zit. En hoop dat er volgende week een hartje klopt, maar dat kan natuurlijk ook net zo goed niet het geval zijn. Ik voel me nog helemaal niet zwanger, geen symptomen. Dus je blijft toch wachten op de echo met hopelijk kloppend hartje als eerste stap. Daar maakt een vroege echo voor mij in ieder geval geen verschil in. Hopelijk helpt dat je een beetje om nog extra geduld op te brengen ☺️
7 maanden geleden
Ik heb vanmiddag een bal in mijn buik gehad met de voetbal. Ik ben nu 5 weken zwanger. Zou dit voor een miskraam kunnen zorgen? Ben hier totaal niet gerust op
7 maanden geleden
Reactie op Mees30
Nee dit kan niet voor een miskraam zorgen. Miskraam word veroorzaakt door e ...
Dankjewel!