2217 Reacties
7 maanden geleden
Reactie op Nonnie_
Ik heb ook 10 mei de eerste echo!
Wat toevallig! Ik ben ook 20 december uitgerekend en heb ook 10 mei de allereerste echo. Zo spannend! 🤞🏻🙏🏻 Vandaag 5+2 🥰
7 maanden geleden
Bijna de eerste echo ❤️
Vind het zo spannend ..
Hoop dat alles goed zit en er een mooi kloppend hartje te zien is ❤️
Deze echo is met 6 weken ivm meerdere vroege miskramen en een missed abortion met bijna 10 weken.
Soms denk ik wel eens, hoe kom ik de tijd door, maar het andere moment gaat de tijd heel snel..
hoe gaat het met jullie? 🥰
7 maanden geleden
Wat toevallig! Ik ben ook 20 december uitgerekend en heb ook 10 mei de alle ...
Hey wat leuk! Ook op de 20 december. Mijn 1e echo is een weekje later 16 mei.
7 maanden geleden
Rare vraag hoor maar ik had gemeenschap met me man maar bij het “hoogtepunt ...
Oei… dat had ik ook! Ik schrok er van zo hevig. dacht dat een orgasme ontspannend zou werken. Alles behalve.
7 maanden geleden
Rare vraag hoor maar ik had gemeenschap met me man maar bij het “hoogtepunt ...
Ik had gister precies het zelfde🫣 op het hoogte punt riep ik ineens heel hard auww.. hij schrok maar daarna was het snel weer weg en nu ook niks aan de hand.
Heeft te maken met je banden, baarmoeder en alle spieren die hard aan het werk zijn denk ik.
Ik heb het ook als ik hard moet niezen of hoesten, dan krijg ik een steek.
Niet druk maken 🥰
7 maanden geleden
Reactie op FS
Hi allemaal,
Ik vroeg me af of jullie het al hebben verteld aan familie en ...
Wij wachten om ouders te vertellen tot goede eerste echo, vriendinnen rond 10 weken en de rest na 12weken.
Iedereen doet t op z'n eigen tempo en waar ze zich goed bij voelen. M'n buurvrouw vertelde t al met 5 weken iedereen🤷🏼♀️
7 maanden geleden
Reactie op FS
Hi allemaal,
Ivm met meerdere miskramen gaan wij het pas vertellen na de termijn echo☺️
Maar bij onze eerste zwangerschap hebben wij net de dag na de positieve test gelijk verteld aan onze beide ouders.
Doe wat goed voelt! ❤️
7 maanden geleden
Reactie op FS
Hi allemaal,
Wij hebben het al aan onze ouders verteld, mocht het fout gaan dan vinden wij het ook prettig als we bij hun steun kunnen krijgen. En omdat wij het simpelweg gewoon niet voor ons konden houden hebben wij dat al verteld, met de rest van de wereld delen wij het na de termijnecho 😊. Iedereen moet doen wat ze zelf fijn vinden!
7 maanden geleden
Reactie op FS
Hi allemaal,
Alleen mijn moeder na positieve test. Werk na 1e echo ivm zwaar tillen etc. Zeg nu dat ik rugpijn heb wat klopt maar niet waardoor 😜
En rest familie op onze dochter haar verjaardag die word 21 mei 3. Doen haar een leuk shirt aan 😄.
7 maanden geleden
Reactie op Linaa92
Hoi! 17 december uitgerekend van mijn eerste kindje.
Niet helemaal gepland. ...
Wat goed van je! Gefeliciteerd! Dit is mij ook overkomen bij mn jongste. Hij wilde ook niks met mij of de zwangerschap te maken hebben. Ik heb nu een prachtige dochter van 7 maanden en geniet elke dag van haar. Beste keuze die in ooit heb gemaakt!
Als je er voor wilt gaan kan dit! Geniet ervan