2217 Reacties
7 maanden geleden
Reactie op Sanne”
Hej dames, ik ben nu 5+2 & had net roze/bruine afscheiding op het mn wc ...
Kan me voorstellen dat je geschrokken bent maar roze/bruin is geen reden tot paniek. Echt bij helder rood en krampen. Als is het gewoon eng en schrikken natuurlijk.
Net als de steken waar iedereen het over heeft. Heb ik dat ook bij het niezen. Ik heb ook hooikoorts en verloor zelfs op den duur een beetje bloed daardoor en schok me kapot maar dit was ook niks.
7 maanden geleden
Goedemorgen….
Zijn er mensen hier die ook ochtendmisselijk & braken ervaren.. en hoe gaan jullie er mee om? Wat drinken of eten jullie? Bij mij gaat er nooit wat in in de ochtend😔
7 maanden geleden
Reactie op DDIPS
Ik verplicht mezelf echt om iets te eten. Meestal een mandarijntje of zo’n ...
Kvind het echt moeilijk sinds sochtends vroeg een appeltje naar binnen gewerkt… kwam het weer er uit zetten tot nu continu braken.. 😔😔
7 maanden geleden
Reactie op mm2511
Verse gember thee drinken, crackers.
Ik heb ook overgegeven sinds vandaag ...
Dankjewel voor het advies kga het eens proberen inderdaad verloskundige gebeld ze adviseert suprimal voor het slapen gaan in te nemen en in de ochtend
7 maanden geleden
oke.. nog steeds niet echt symptomen. dat benauwd me wel. maargoed nog 1 week tot de eerste echo 😅😁
7 maanden geleden
Vorige week elke dag last van gruwelijk erge ochtend misselijkheid, nu al 3 dagen geen symptomen (behalve echt hele gevoelige borsten) voor de rest nergens last van. Word daar altijd meteen zo onzeker van. Nog 2 weken tot de eerste echo 🤞
7 maanden geleden
Nog steeds geen ongemakken hier! Vorige zwangerschap ook niet. Hopelijk blijft het zo 🤞🏼
7 maanden geleden
Ik kan hier ook niet wachten op de eerste echo! Eerste echo op 13 mei pas met 8,5 week. Het weekend ervoor met mijn ouders etc een weekend weg... Heb maar een pret echo ingepland die week ervoor want ik kan niet zo goed dingen voor mij houden 😅. Toch een beetje zekerheid of er een kloppend hartje is. En dan hopelijk gelijk een 'plaatje' erbij wanneer we het vertellen(:
7 maanden geleden
Reactie op Esh-x
Ik kan hier ook niet wachten op de eerste echo! Eerste echo op 13 mei pas m ...
Dus je laat een pretecho doen bij 7 weken? Wel bij een verloskundige? Ik zou dat ook spannend vinden zo vroeg. Wat als ze geen hartje zien omdat ze geen medische echo s doen omdat ze daar simpelweg de kwaliteiten niet voor hebben, en dus ook niet de juiste conclusies kunnen trekken?
7 maanden geleden
Goedemorgen, ik dacht nog een zwangerschapstest te doen om aan mijn ouders te laten zien vanavond. Echter geeft de test 2-3 weken aan terwijl ik al 5+3 dagen ben. Ik heb anderhalve week geleden getest en gaf het zelfde aan. Moet ik mij zorgen maken?
7 maanden geleden
Reactie op kimberly2605
Goedemorgen, ik dacht nog een zwangerschapstest te doen om aan mijn ouders ...
Of zou het de vorige meer ket 2 weken zijn geweest en nu nog net geen 3+