Zag dat er nog niet zoveel kletsgroepjes zijn dus maak er voor deze week alvast 1 aan.
Vandaag heb ik mijn eerste testen gedaan en zou dus 19 december uitgerekend zijn. Tijdens mijn vorige zwangerschap heb ik veel aan het kletsgroepje gehad en hoop dat we weer zo'n leuk groepje gaan krijgen!
Wie nog meer?
Dit was mijn echo gister met 5+2, guppie was al wat te zien met een heel langzaam kloppend hartje. Volgende week een echo bij de gynaecoloog met 6+2, ben heel benieuwd.
Dit was mijn echo gister met 5+2, guppie was al wat te zien met een heel la ...
Wat fijn dat er al wat te zien was op de echo en dat het hartje al langzaam klopt❤️
Ik heb vanmiddag de eerste echo en ben 6 weken vandaag.
Helaas ook 5 miskramen gehad.
Dus je laat een pretecho doen bij 7 weken? Wel bij een verloskundige? Ik zo ...
Gelukkig wel door een verloskundige. Die doen betaalde echo's. Dan ben ik 7,5 week en dan hoop ik maar wat meer te zien. Natuurlijk is het erg spannend een week voor de 'echte' intake. Maar dat risico ga ik nemen in de hoop dat er genoeg te zien is.
@Sanne en Britt, gefeliciteerd met jullie eerste goede echo. Hopelijk geeft dat een beetje geruststelling.
Mis nog wel en reactie van @Sherry, hoop dat het gister goed is gegaan!
Woensdag vandaag, dus we gaan al richting het weekend en na het weekend..... Hahaha hoe bedoel hoe kom je de tijd door 😂
Hier nog 8 dagen tot de eerste echo 2 mei!
Ik wou eigenlijk toch vrijdag al een echo plannen. Maar ze had maar 1 plekje en ik kon dat tijdstip niet... en daarna is ze gesloten... duss als nog wachten tot 2 mei!.
En wat heb ik een slecht voorgevoel.. Ik hoop dat ik er naast zit. Iets zegt me dat het te snel is gegaan.
Dit is de eerste x dat het in 1x raak is. Ik heb mijn koperspiraal 29 feb verwijderd en 12 maart me eerste menstruatie gehad. Ik vind het te snel voor mezelf hoe gek ook. Meestal klopt mijn onderbuik gevoel.. zo spannend dit🫣🫣🫣
De echo was goed! Maar het was nog wel klein om het goed in beeld te krijgen.
Het belangrijkste is dat het hartje klopt❤️
3 mei een nieuwe echo en dan ben ik 7.3
Goedemorgen! Ik ben om dit moment 5+3 en heb 2 mei de eerste echo. Ik ben mega zenuwachtig en best bang dat het niet goed is. Ik heb nog weinig kwaaltje op een beetje krampen na. Fijn om te lezen dat de meeste rond dezelfde tijd hun eerste echo hebben.
Gisteravond wel weer even een dompertje gehad, na t bruine bloedverlies wat ik al een beetje geaccepteerd had, kwam er gisteren roodbloed met wat kleine stolseltjes… geen krampen, maar toch weer een ontzettende steen in me maag
Gisteravond wel weer even een dompertje gehad, na t bruine bloedverlies wat ...
Ohjee dat is niet fijn!
Loop je ook bij de gynaecoloog?
Ik las dat je meerdere miskramen hebt gehad..
Dit is de eerste zwangerschap waar ik utrogestan bij gebruik en ik voel me heel anders.. echt zwanger zeg maar..
utrogestan kun je ook voorgeschreven krijgen als je last heb van tussentijdse bloedingen.
Hoop dat alles goed blijft gaan🍀
Ik moet nog aftellen tot 6 mei 😅 de dagen kruipen voorbij. Hier maken ze pas een echo vanaf 7 weken en dan ben ik 7+3. Weinig kwaaltjes wat dus ergens ook onzeker maakt. Je wilt gewoon dat hartje zien toch!