2261 Reacties
7 maanden geleden
Reactie op Yasmin88
Ik moet nog aftellen tot 6 mei 😅 de dagen kruipen voorbij. Hier maken ze p ...
Hier ook 6 mei en dan 7.4 ongeveer. Ik voel mij best prima en zou bijna gaan testen om weer te zien dat ik zwanger ben🤣
7 maanden geleden
Ik kan ook al niet meer wachten tot de eerste echo! Ik heb mijne pas 15 mei en ben dan 8+3
7 maanden geleden
Wat leuk! Ik ben op 18 december uitgerekend en 2 mei de eerste echo. Voor mij een eerste kindje. Ontzettend spannend allemaal
7 maanden geleden
Reactie op CYNN030
Ik merk ook dat ik weinig tot geen klachten heb tot nu toe..😅
Ja, je hoort meer hierover. Probeer er maar niet teveel van te denken.
Ik heb wel momenten gehad dat ik "iets" had. Bv in week 4 wel echt koud gehad. Maar het gaat ook heel snel weer weg en dan dagen weer prima. Soms wat moe, maar goed, ik ben wel vaker moe. Week 4 ook wel veel maagzuur; is ook wel weer echt minder.
Ik heb vandaag wel weer veel dorst. Hoort dat erbij, denk ik dan?🙈 hahaa
7 maanden geleden
Ben vandaag 6 weken en bij mijn vorige zwangerschappen was ik naar mijn idee al misselijk, doordat ik dat nu (nog) niet ben word ik meteen achterdochtig.. zit wel veel sneller vol met eten
7 maanden geleden
Hey allemaal, super leuk zo’n klets groepje. Gefeliciteerd allemaal👶🏼
Ik ben morgen precies 6 weken en uitgerekend op 19 december. Tot nu toe heb ik naast vermoeidheid nog geen kwaaltjes☺️
3 mei heb ik mijn 1e echo, super spannend na al een keer een miskraam te hebben gehad🍀
7 maanden geleden
Vandaag 5+5 en de misselijkheid is er. Wát een feest 🤢Herkenbaar voor sommige dames? Ook ineens een hoge hartslag en sneller buiten adem tijdens het wandelen
7 maanden geleden
Reactie op Vallicia Hartman
Hey allemaal, super leuk zo’n klets groepje. Gefeliciteerd allemaal👶🏼
Ik ...
Oh wij hebben bijna hetzelfde! Gefeliciteerd! Ik ben 18 dec uitgerekend en ook 3 mei de echo. Hopelijk is onze echo goed😊. Ik heb snachts ook zoooo’n droge mond dat mn tong gewoon geen speeksel bevat, schijnt er ook bij te horen en dan vooral snachts. Heb zelf alleen zere borsten, moe en soms wat kleine steekjes in mn buik. Gelukkig niet misselijk nog!
7 maanden geleden
Vandaag 5+5 en de misselijkheid is er. Wát een feest 🤢Herkenbaar voor somm ...
Misselijkheid heb ik maar een weekje gehad tussen week 4 en 5. Maar dat buiten adem en die hartkloppingen herken ik wel! Heb uk al vanaf het moment dat ik weet dat ik zwanger ben, bij mijn vorige zwangerschap ook zo’n last van gehad 😅