2264 Reacties
7 maanden geleden
Reactie op Mamaannie
29 april 👶
15 mei 👶
2 mei 👶
30 april 👶
8 mei 👶
6 mei 👶
7 maanden geleden
Eerste echo
23 april 👶
29 april 👶
30 april 👶
1 mei 👶
2 mei 👶👶👶
6 mei 👶
7 mei 👶
8 mei 👶
11 mei 👶
13 mei 👶
15 mei 👶
7 maanden geleden
7 mei eerste echo🙏🏼
23 april 👶
29 april 👶
30 april 👶
1 mei 👶
2 mei 👶👶👶
6 mei 👶
7 mei 👶 👶
8 mei 👶
11 mei 👶
13 mei 👶
15 mei 👶
7 maanden geleden
Reactie op BABYAUG29
Hi allemaal! Wij voor nu rond 18 december uitgerekend. Zoveel zin in de eer ...
Wat leuk babyaug29!
Wij zijn 16 december uitgerekend. Al behoorlijk last van misselijkheidsklachten hoor! Ik ben inderdaad ook érg benieuwd wat dit zegt over het geslacht, je blijft toch veel horen dat misselijkheid wijst op een meisje..
7 maanden geleden
Hoi allemaal!! Wat leuk! Ik ben nieuw hier en zal vanavond iedereens reactie even lezen en even uitzoeken hoe dit forum werkt haha.
Ik ben 21dec uitgerekend van ons eerste kindje. We hebben een ICSI traject gedaan en de eerste terug plaatsing is tot nu toe goed blijven door delen!!
Volgende week vrijdag hebben we onze eerste echo. Het voelt voor mij (ondanks alle zwangerschapskwaaltjes) toch onwerkelijk en abstract dat wat er nu in mij groeit al onze baby is. Dat dit hem/haar al is ofzo. Heel onwerkelijk idee.. ook heel afstandelijk gevoel ofzo. Herkennen jullie dat?
7 maanden geleden
Nou echo gehad, het was 2,5 mm en zit goed op zn plek, alleen geschat op ongeveer 5 weken en 4 dagen (kan goed kloppen met late eisprong en test) dus te vroeg voor een hartje. Alleen zag ze dus wel iets bewegen wat een hartje zou kunnen zijn maar nog niet goed genoeg te zien was, dus volgende week weer! Blijft spannend :)