Zag dat er nog niet zoveel kletsgroepjes zijn dus maak er voor deze week alvast 1 aan.
Vandaag heb ik mijn eerste testen gedaan en zou dus 19 december uitgerekend zijn. Tijdens mijn vorige zwangerschap heb ik veel aan het kletsgroepje gehad en hoop dat we weer zo'n leuk groepje gaan krijgen!
Wie nog meer?
wat leuk! nu 4+4 en volgens de app 16 dec uitgerekend. heb een zoontje van 2 en in december bij de eerste echo bleek er geen groeiend vruchtje te zijn. spannende weken dit! 30 april eerste echo!
Ik ben 4+1, 18 december uitgerekend! Mijn 3e zwangerschap voor mijn eerste kindje. Spannend!🤞🏼 Ik moet nog bellen voor een eerste echo.. dat wachten duurt zooooo langggg
Hoi allemaal! Ik sluit ook graag aan🤗
Vandaag naar verwachting 4+1, 3 mei eerste echo.
We hebben een zoon die wordt in juli 2jaar en heb in februari een miskraam gehad.
Ik merk dat ik wel gespannen ben maar heb er weer zin in🤎
Hoi dames.
Wat leuk om samen de weken en maanden door te komen tot ons kleintje er in december zal zijn.🥰
Hier 4+4 weken van een regenboogje en 15 dec uitgerekend. Op 29 april de eerste echo gepland.
🍀🤰🏻🌈🥰
Gefeliciteerd allemaal! Ik ben op 16 december uitgerekend van ons eerste kindje. Enorm spannend allemaal, vandaag 4+4, eerste echo op 10 mei. Hier nog weinig het idee dat ik zwanger ben, op de vermoeidheid en constipatie (!) na 😅
Vandaag nod dag. Toch even spannend ondanks de knaltesten, hopelijk overleef ik dit weekend snel en dan bel ik maandag de verloskundige. Hebben jullie dit al gedaan?
Ik ben op 17 december uitgerekend nu 4+3 en 2 mei mijn eerste echo.
Hier geen last van kwaaltjes behalve vermoeidheid,(maar dit had ik alwel door ijzertekort. en naar de wc gaan gaat nu nog moeilijker. 😅 Word mijn 5de kindje...
Goedemorgen allemaal. Heb vannacht nog is zitten rekenen en ik denk dat ik toch wel 17e uitgerekend ben. Ach maakt ook niet uit. Gaat wss nog wel wat veranderen. Net de verloskundige gebeld, krijg ik tududuuuu dit nummer is niet bereikbaar 🤷 heel bijzonder. Probeer het straks nog maar een paar x.
Hoe voelt iedereen zich? Het idee al een beetje aan het indalen?
Leuk zo'n groep, als het goed blijft gaan ben ik 16dec uitgerekend. Maar ik ben enorm onzeker,en dat ken ik van mezelf niet... De eerste echo duurt voor mijn gevoel zo lang. Het is m'n eerste kindje!
Hallo allemaal,
Ook positief getest vd week en ik gok rond 23 dec uitgerekend maar gezien het wen geplande keizersnede zal worden zal het een week eerder zijn. Mag ik dan ook in dit groepje aansluiten? 6 mei eerste chto
Hoi allemaal! Leuke groep! Gefeliciteerd allemaal! Ik ben op 16 december uitgerekend van mijn eerste kindje. Nu 5 weken zwanger. Op 1 mei mijn eerste echo.. zenuwslopend om te moeten wachten. Verder nog geen symptomen