2192 Reacties

7 maanden geleden

wat leuk! nu 4+4 en volgens de app 16 dec uitgerekend. heb een zoontje van 2 en in december bij de eerste echo bleek er geen groeiend vruchtje te zijn. spannende weken dit! 30 april eerste echo!

7 maanden geleden

Ik ben 4+1, 18 december uitgerekend! Mijn 3e zwangerschap voor mijn eerste kindje. Spannend!🤞🏼 Ik moet nog bellen voor een eerste echo.. dat wachten duurt zooooo langggg

7 maanden geleden

Reactie op DDIPS

Hoi allemaal! Leuk zo’n groep. Ik ben volgens de app op dit moment 4+4 weke ...
hier precies zo! ik voel me prima, weinig kwaaltjes nog. alleen erg opgezette buik en af en toe wat lichte krampjes. en jij?

7 maanden geleden

Hoi allemaal! Ik sluit ook graag aan🤗 Vandaag naar verwachting 4+1, 3 mei eerste echo. We hebben een zoon die wordt in juli 2jaar en heb in februari een miskraam gehad. Ik merk dat ik wel gespannen ben maar heb er weer zin in🤎

7 maanden geleden

Reactie op mamavanr33

hier precies zo! ik voel me prima, weinig kwaaltjes nog. alleen erg opgezet ...
Jaa ook opgeblazen en wat lichte buikkrampen. Ik ben vooral heel verbaasd over m’n reukvermogen ineens. Ik ruik écht alles 100x zo sterk😂

7 maanden geleden

Hoi dames. Wat leuk om samen de weken en maanden door te komen tot ons kleintje er in december zal zijn.🥰 Hier 4+4 weken van een regenboogje en 15 dec uitgerekend. Op 29 april de eerste echo gepland. 🍀🤰🏻🌈🥰

7 maanden geleden

21 uitgerekend en 6 mei de eerste echo, ben heel zenuwachtig omdat ik in februari een miskraam heb gehad en alles me nu erg onzeker maakt

7 maanden geleden

Gefeliciteerd allemaal! Ik ben op 16 december uitgerekend van ons eerste kindje. Enorm spannend allemaal, vandaag 4+4, eerste echo op 10 mei. Hier nog weinig het idee dat ik zwanger ben, op de vermoeidheid en constipatie (!) na 😅

7 maanden geleden

Vandaag nod dag. Toch even spannend ondanks de knaltesten, hopelijk overleef ik dit weekend snel en dan bel ik maandag de verloskundige. Hebben jullie dit al gedaan?

7 maanden geleden

Ik ben op 17 december uitgerekend nu 4+3 en 2 mei mijn eerste echo. Hier geen last van kwaaltjes behalve vermoeidheid,(maar dit had ik alwel door ijzertekort. en naar de wc gaan gaat nu nog moeilijker. 😅 Word mijn 5de kindje...

7 maanden geleden

Goedemorgen allemaal. Heb vannacht nog is zitten rekenen en ik denk dat ik toch wel 17e uitgerekend ben. Ach maakt ook niet uit. Gaat wss nog wel wat veranderen. Net de verloskundige gebeld, krijg ik tududuuuu dit nummer is niet bereikbaar 🤷 heel bijzonder. Probeer het straks nog maar een paar x. Hoe voelt iedereen zich? Het idee al een beetje aan het indalen?

7 maanden geleden

Ik heb net ook een afspraak gemaakt voor een eerste echo, 29 april! Aftellen maar☺️

7 maanden geleden

Hi! Leuk! Ik val er net iets buiten, volgens eigen berekening 23 dec uitgerekend. Gisteren positief getest. 🥰

7 maanden geleden

Ik heb zojuist ook gebeld. 17 december uitgerekend van 2e kindje en 2 mei echo. Vind het ook weer heel spannend.

7 maanden geleden

Net een test gedaan van clearblue, deze gaf tot m’n verbazing 3+ aan 😳 ik zou volgens mijn laatste menstruatie nu pas op 4,5 week zitten. 🤭

7 maanden geleden

Ik gok ongeveer 20 december uitgerekend. Leuk zo allemaal!

7 maanden geleden

Reactie op Esh-x

Ik gok ongeveer 20 december uitgerekend. Leuk zo allemaal!
Ik ook! Morgen is mijn NOD.

7 maanden geleden

Leuk zo'n groep, als het goed blijft gaan ben ik 16dec uitgerekend. Maar ik ben enorm onzeker,en dat ken ik van mezelf niet... De eerste echo duurt voor mijn gevoel zo lang. Het is m'n eerste kindje!

7 maanden geleden

Hallo allemaal, Ook positief getest vd week en ik gok rond 23 dec uitgerekend maar gezien het wen geplande keizersnede zal worden zal het een week eerder zijn. Mag ik dan ook in dit groepje aansluiten? 6 mei eerste chto

7 maanden geleden

Hoi allemaal! Leuke groep! Gefeliciteerd allemaal! Ik ben op 16 december uitgerekend van mijn eerste kindje. Nu 5 weken zwanger. Op 1 mei mijn eerste echo.. zenuwslopend om te moeten wachten. Verder nog geen symptomen