2277 Reacties
7 maanden geleden
Mij kleine was om half 5 echt klaar met slapen dus we waren weer vroeg in de weer. Hopelijk slaapt ze nog een beetje straks want dit in combi met deze vermoeidheid is best ff pittig.... Gek genoeg heb ik dat bij eerdere zwangerschappen nooit zo ervaren. Als je dan toch uitgaat van praatjes over symptomen dan moet dit haast wel een jongen gaan worden omdat het zo anders is 🤣 Nee hoor gekkigheid. Eerst maandag maar is kijken hoe en wat.....
7 maanden geleden
Ik geloof dat ik echt de allerlaatste ben. 16mei is mijn eerste echo pas. Dat zou dus in week 9 zijn.
7 maanden geleden
Meerdere mama’s die deze zwangerschap veel anders ervaren dan de vorige zwangerschap(pen) ?
Ik heb nog een peuter rond lopen en in combinatie met die vermoeidheid en allemaal kwaaltjes die ik bij de eerste niet had vind ik het nu al pittiger 😅
7 maanden geleden
Mijn 15 mei staat er niet meer tussen. Kan iemand die er bij zetten?
7 maanden geleden
Ik geloof dat ik echt de allerlaatste ben. 16mei is mijn eerste echo pas. D ...
Ik ben 21 december uitgerekend en heb 15 mei een echo. Ik ben dan 8+4
7 maanden geleden
De missende van 14 mei toegevoegd! Ik ben zelf op 7 mei aan de beurt. Twee woorden negen letters…
23 april 👶
29 april 👶👶👶
30 april 👶👶👶
1 mei 👶
2 mei 👶👶👶👶👶👶
3 mei👶
6mei 👶👶👶👶👶👶👶👶
7mei 👶👶👶👶👶👶
8mei👶👶👶👶
10mei 👶👶
11mei 👶
13 mei 👶👶👶
14 mei 👶
15 mei 👶
16 mei 👶
21 mei 👶
7 maanden geleden
Andere mensen die ook de hele dag door misselijk zijn en de hele dag moeten eten? Ik voel me zo beroerd, maar probeer het spugen nog tegen te houden. Het valt me nu al heel zwaar met de zorg van mijn zoontje er nog bij. Iemand tips om de misselijkheid te beperken?
7 maanden geleden
Reactie op Meneer takkie
Andere mensen die ook de hele dag door misselijk zijn en de hele dag moeten ...
Ik kauw op dit moment hele dag op kauwgom. Helpt bij mij tegen het misselijk gevoel maar ook de hele vieze smaak die er continu is waar ik ook misselijk van word.
Van me vorige zwangerschappen weet ik dat dit er nog heel lang blijft 😭