2280 Reacties

7 maanden geleden

Ik heb 29 april mijn eerste echo 🍀☺️

7 maanden geleden

Reactie op Mees30

Ik kauw op dit moment hele dag op kauwgom. Helpt bij mij tegen het misselij ...
Bedankt voor de tip! Die vieze smaak herken ik ook 😖 ik ga het eens proberen

7 maanden geleden

Wij hebben de echo ook de 14e, ik kan echt niet wachten voelt nog zo lang.. 23 april 👶 29 april 👶👶👶 30 april 👶👶👶 1 mei 👶 2 mei 👶👶👶👶👶👶 3 mei👶 6mei 👶👶👶👶👶👶👶👶 7mei 👶👶👶👶👶👶 8mei👶👶👶👶 10mei 👶👶 11mei 👶 13 mei 👶👶👶 14 mei 👶👶 15 mei 👶 16 mei 👶 21 mei 👶

7 maanden geleden

Ik heb mezelf bij 3 mei gezet☺️ 23 april 👶 29 april 👶👶👶 30 april 👶👶👶 1 mei 👶 2 mei 👶👶👶👶👶👶 3 mei👶👶 6mei 👶👶👶👶👶👶👶👶 7mei 👶👶👶👶👶👶 8mei👶👶👶👶 10mei 👶👶 11mei 👶 13 mei 👶👶👶 14 mei 👶👶 15 mei 👶 16 mei 👶 21 mei 👶

7 maanden geleden

Hoi mama’s! Zijn er meer mensen die zichzelf helemaal gek maken? Ik ervaar dermate andere klachten ten opzichte van mijn eerdere zwangerschappen dat ik continu twijfel aan mijzelf en soms gewoon maar test om Toch even te bevestigen dat het echt zo is.

7 maanden geleden

Reactie op medb2024

Hoi mama’s! Zijn er meer mensen die zichzelf helemaal gek maken? Ik ervaar ...
Ja zeker. Morgen echo maar ik ben er inmiddels ook van overtuigd dat het vast en zeker niet goed is 🫤

7 maanden geleden

Eerste echo, 2 mei! 23 april 👶 29 april 👶👶👶 30 april 👶👶👶 1 mei 👶 2 mei 👶👶👶👶👶👶 3 mei👶👶👶 6mei 👶👶👶👶👶👶👶👶 7mei 👶👶👶👶👶👶 8mei👶👶👶👶 10mei 👶👶 11mei 👶 13 mei 👶👶👶 14 mei 👶👶 15 mei 👶 16 mei 👶 21 mei 👶

7 maanden geleden

Reactie op Mamaannie

Ja zeker. Morgen echo maar ik ben er inmiddels ook van overtuigd dat het va ...
Hopelijk wordt morgen het tegendeel bewezen voor je! Ik mag 6 mei, dus nog even geduld

7 maanden geleden

Reactie op medb2024

Hier nog een 2 mei de echo. Maar ben me aan voorbereiden op slecht nieuws. Waar totaal geen rede voor is. Ik heb ook besloten om niet te kijken en me ogen dicht te houden zodat ik in een keer hoor goed of fout.

7 maanden geleden

Ik geloof dat ik echt de allerlaatste ben. 16mei is mijn eerste echo pas. D ...
Ik 6 juni. Maar woon in spanje. Hier is dat normaal. Maar heb gevraagd of t toch iets eerder mag. Ben nu 7 weken ongeveer

7 maanden geleden

Reactie op Mees30

Hier nog een 2 mei de echo. Maar ben me aan voorbereiden op slecht nieuws. ...
Hopelijk gewoon goed nieuws!! En maken we ons voor niets gek

7 maanden geleden

Reactie op medb2024

Yep hier het zelfde! 6 mei ook 1e echo.

7 maanden geleden

Reactie op Mees30

Hier nog een 2 mei de echo. Maar ben me aan voorbereiden op slecht nieuws. ...
Hier net zo.... en testte van de week een had nog eerder de zwangerschap streep dan de controle streep

7 maanden geleden

Reactie op Meneer takkie

Andere mensen die ook de hele dag door misselijk zijn en de hele dag moeten ...
Ik hoorde van de verloskundige gember capsules, die ga ik ook ergens proberen te vinden want ik ben ook zo beroerd

7 maanden geleden

Reactie op Sanne”

Ik hoorde van de verloskundige gember capsules, die ga ik ook ergens prober ...
Bedankt voor de tip! Het wordt de misselijkheid alleen maar erger, vandaag een aantal keren moeten spugen. Hoop dat het helpt! 😃

7 maanden geleden

Reactie op Meneer takkie

Bedankt voor de tip! Het wordt de misselijkheid alleen maar erger, vandaag ...
Als je echt moet spugen zou ik geen gemberpillen nemen. Dat brand alleen maar in je keel! Ik heb reistabletjes van de huisarts gekregen (Suprimal)

7 maanden geleden

Succes dames die vandaag de echo hebben! Ik heb hem om 15;00! 🍀❤️

7 maanden geleden

Reactie op Sanne”

Jij ook! Ik om 11.00 en ga echt kapot van de zenuwen hier. Al wakker sinds half 5. Gelukkig heb ik mn kleine meisje om me bezig te houden maar helpt niet genoeg om mn zenuwen in bedwang te houden. Kan echt continu janken pfffff

7 maanden geleden

Reactie op Sanne”

Ik pas om 21:00 uur😭

7 maanden geleden

Reactie op DDIPS

Ik pas om 21:00 uur😭
Pfff dat gaat een lange dag worden!