2281 Reacties

7 maanden geleden

Reactie op Mamaannie

Morgen zou ik 7 weken zijn dus ga er nu vanuit dat het niet goed is
Hier vandaag 6+4 een echo gehad, was uitwendig ook lastig gezien dus hij moest inwendig en toen zagen we iets kleins met een hartje! Dus dat is hartstikke normaal met dit termijn dat uitwendig het niet duidelijk zichtbaar is!

7 maanden geleden

Ik denk dat ik 16 december uitgerekend ben. 10 mei hebben we onze eerste echo.

7 maanden geleden

Net klaar bij de echo. Nu 7+1 gemeten ❤️

7 maanden geleden

Reactie op Sanne”

😍😍👍 ziet er goed uit

7 maanden geleden

Eerste echo💙🩷 ongeveer 7 weekjes

7 maanden geleden

Reactie op Sanne”

Kon je het hartje horen?

7 maanden geleden

Reactie op SuzyD

Kon je het hartje horen?
Hebben we nog niet naar geluisterd. 8 mei heb ik nog een echo staan, want met die foto’s ga ik het bekend maken aan onze ouders met Moederdag, misschien dat we dan gaan luisteren.

7 maanden geleden

Eerste echo gehad met 6+3 en een mooi kloppend hartje❤️ 12 mei (Moederdag) weer een echo

7 maanden geleden

Reactie op Mamaannie

Ik moet morgen terugkomen. Er was geen echoscopiste en via de buik kon deze ...
Hoelaat mag je vandaag? Duim voor goed nieuws 😘 heel veel succes!

7 maanden geleden

Reactie op Mandje5

Hoelaat mag je vandaag? Duim voor goed nieuws 😘 heel veel succes!
Kwart voor 1. Dank je wel . Was gister al strontnerveus en nu ben ik al helemaal fucked up. Alle klote scenarios al bedacht inmiddels 😔

7 maanden geleden

Reactie op Mamaannie

Kwart voor 1. Dank je wel . Was gister al strontnerveus en nu ben ik al hel ...
Vreselijk om zo te moeten wachten! Ik duim voor je mee🤞🏻

7 maanden geleden

Reactie op Mamaannie

Kan ik me goed voorstellen, ik zou een extra echo eisen, voor over 2 weken, gewoon omdat ze je hebben laten wachten nu 😋😉. Komt vast goed! 👶

6 maanden geleden

Reactie op Mandje5

Kan ik me goed voorstellen, ik zou een extra echo eisen, voor over 2 weken, ...
Haha ook 1 van de dingen die ik heb bedacht ja 🤣

6 maanden geleden

Reactie op Mamaannie

Ik moet morgen terugkomen. Er was geen echoscopiste en via de buik kon deze ...
Succes vandaag 🍀 ga voor je duimen!

6 maanden geleden

Reactie op Mamaannie

Succes! Positief blijven🍀🍀 we duimen voor je

6 maanden geleden

Ik sluit hier graag aan 😊 volgens eigen berekening 17 dec uitgerekend. Zal wel een geplande keizersnede worden dus ik gok dat de kleine eerder er is. Ik heb afgelopen donderdag mijn eerste echo gehad, 6wkn, en een kloppend hartje gezien. Zijn 2 jaar bezig voor een 2e kindje en begin 2023 en eind 2023 een miskraam gehad. Helaas ook na het horen van een kloppend hartje. Dus de angst zal voorlopig nog wel even blijven hier. Na onderzoek komen de miskramen waarschijnlijk doordat ik het antifosfilipidensyndroom heb. Ben nu ook al druk met bloedverdunners slikken en spuiten dus hopen dat het nu goed blijft gaan 🙏🏻

6 maanden geleden

Reactie op L990

Ik sluit hier graag aan 😊 volgens eigen berekening 17 dec uitgerekend. Zal ...
Gefeliciteerd en hopelijk een mooie zwangerschap voor jullie❤️🍀

6 maanden geleden

Hoe voelen jullie je? Ik denk dat ik bij deze zwangerschap het hele lijstje kan afstrepen.. Misselijk de hele dag, pijnlijke borsten, moe, pijn me rug, hele gezicht met pukkels😅 Nouja heb alles over voor een goede zwangerschap, maar voel me best rot😩

6 maanden geleden

vandaag eerste echo, alles ziet er goed uit 🥰 sterk kloppend hartje. over 2 weken nog een echo 🩵🩷 dus dames zonder symptomen, geen zorgen het kan ook zeker goed zijn zonder duidelijke symptomen😘

6 maanden geleden

Hoi, Ik sluit me hier ook aan. Volgens mijn eigen berekening rond 19 december uitgerekend. Dat zou leuk zijn want dan is mijn man ook jarig 🤭 Ik heb volgende week maandag, 6 mei, mijn eerste echo. Dan ben ik 7+5. Vind het spannend maar ben ook zo enthousiast! Dat ik net wist dat ik zwanger was, was ik vooral erg bang dat het fout zou gaan. Nu heb ik wat meer rust en probeer ik gewoon te vertrouwen op mijn lichaam 😄 Ik ben benieuwd naar alle verhalen, ervaringen en echo's hier. In ieder geval een goede zwangerschap voor ons allen gewenst ❤