2288 Reacties

6 maanden geleden

Reactie op Sherry91!

Hoe voelen jullie je? Ik denk dat ik bij deze zwangerschap het hele lijstj ...
Ik heb echt extreme vermoeidheid. Ik heb sinds kort bloedarmoede en slik daarvoor tabletten, maar nu nog erger, in kan eig alleen maar in bed liggen en dat is lastig met een dochtertje van 3 & werken 😅

6 maanden geleden

Reactie op Sanne”

Ik heb echt extreme vermoeidheid. Ik heb sinds kort bloedarmoede en slik da ...
Ook slik ik nu medicijnen voor de misselijkheid

6 maanden geleden

Nou ze zag het gelijk en ik ook trouwens! Gewoon via de buik maar door iemand die het blijkbaar wel begreep. Eerste meting 6.6 en 2e 7.3 dus houd voorlopig gewoon de 7 weken aan die ik dacht te zijn 😁 hartje gezien en gehoord zelfs! 😍 Slechte zaak hoe dat dus gister is gedaan en een verschrikkelijke dag wachten erna maar goed we hebben het gered 😉

6 maanden geleden

Reactie op Mamaannie

Nou ze zag het gelijk en ik ook trouwens! Gewoon via de buik maar door iema ...
Super blij voor je 🍀

6 maanden geleden

Reactie op Mamaannie

Wat fijn zeg!

6 maanden geleden

Reactie op Mamaannie

Yes, super fijn, geniet van het mooie nieuws🥰

6 maanden geleden

Reactie op Sanne”

Oh jeetje dat is ook niet fijn. Ik ben wel heel moe maar kan nog wel redelijk functioneren 😅

6 maanden geleden

Spanning voor vanavond me eerste echo … kzou 7 weken moeten zijn 🍀

6 maanden geleden

Spanning voor vanavond me eerste echo … kzou 7 weken moeten zijn 🍀
Nu ga ik voor jouw duimen!

6 maanden geleden

Reactie op Mamaannie

Super fijn dit voor je! Hoe snel je in paniek kan schieten en van het ergste uitgaat he? Terwijl het in dit geval door de vaardigheden van de ander kwam..

6 maanden geleden

Reactie op Manonetje3

Super fijn dit voor je! Hoe snel je in paniek kan schieten en van het ergst ...
Ja maar vind het ook wel heel knullig van ze hoor. Zei ook vandaag dat die nieuwe dingen leuk zijn maar dat beter op zn minst moeten doen als er ook een echoscopist in de buurt is.

6 maanden geleden

Reactie op Mamaannie

Ja maar vind het ook wel heel knullig van ze hoor. Zei ook vandaag dat die ...
Ja helemaal met je eens, want nu laten ze onnodig iemand dag lang in stress zitten. Had voorkomen kunnen worden. Blij voor je dat alles goed zit 😊

6 maanden geleden

Reactie op Sanne”

Ik ook! Probeer niet te klagen want ben dolblij dat ik zwanger ben. Maar als ik eerlijk ben voel ik me gewoon echt de hele dag ziek. 🫣 ik hou t geen hele dag meer vol met werk+daarna zorgen voor de kindjes. Elke dag einde middag moet ik m'n tranen inslikken🤷‍♀️🤷‍♀️🥺

6 maanden geleden

Reactie op Mamaannie

Jemig wat zonde van 24 uur stress, maar wat fijn dat het goed is!!! Hopelijk snel een roze wolk!!

6 maanden geleden

Hier ook een kloppend hartje. Weinig symptomen verder, dus dit zegt idd helemaal niks. Zo blij, na lage tijd traject. Maar ook nog steeds onwerkelijk.

6 maanden geleden

Hier ook (denk ik) 19 december 🥰

6 maanden geleden

Reactie op A1999

Hier ook (denk ik) 19 december 🥰
Ik was 9/14 april nog ongesteld dacht ik..😜

6 maanden geleden

Nou meiden goed nieuws hier ! Hartje zien klopen 😊🎉 6w 6

6 maanden geleden

Hoihoi, Iedereen gefeliciteerd met jullie zwangerschap en de echo's die jullie net hebben gehad! Fijn dat sommige zelfs al een hartje gehoord hebben! Na eigen berekening ben ik nu 6wk +4 dagen, 20 dec uitgerekend. Heb 5 maart een miskraam gehad (op de eerste echo leeg vruchtzakje). Daarna zonder tussentijdse menstruatie meteen weer zwanger geworden. Dus beetje puzzelen hoe ver het ong is. As vrijdag gaan we 2 wkn met vakantie waardoor de echo pas 24 mei is. Heel spannend, vindt het na m'n miskraam de vorige keer erg lastig soms. Al is m'n gevoel daarintegen erg goed over deze zwangerschap. Qua klachten, misselijk, maagzuur, pijnlijke borsten en enorm moe. Ene dag meer dan de andere wat ook weer zorgt voor wat onzekerheid. Probeer positief te zijn en erin te geloven dat het deze keer goedgaat!

6 maanden geleden

Reactie op Mo0ontjuh

Hoihoi, Iedereen gefeliciteerd met jullie zwangerschap en de echo's die ju ...
Kan je niet nog voor je vakantie terecht?