2294 Reacties

6 maanden geleden

Reactie op DDIPS

Kan je niet nog voor je vakantie terecht?
Had gekund hoor, maar omdat onzeker is hoever ik precies ben was er de kans dat er nu nog niet zoveel te zien is en ik dan 2 wkn met een rotgevoel op vakantie ga. Als we nu gaan voor echo moet er zeker weten iets te zien zijn. Dus dacht kies voor zekerheid, maar toch wel lastig ook.

6 maanden geleden

Reactie op Mo0ontjuh

Had gekund hoor, maar omdat onzeker is hoever ik precies ben was er de kans ...
Dat snap ik! We lopen precies gelijk, 20 december uitgerekend (6+5) en ik heb eergisteren een kloppend hartje gezien. Ik was daarvoor zoooo gestresst en nu kan ik wat blijer zijn. Dus het kan twee kanten op gaan..

6 maanden geleden

Hoi allemaal! Gefeliciteerd met jullie zwangerschap 🤰🏽 Ik ben 16 december (volgens de app) uitgerekend en heb 6 mei de eerste echo. 👶🏻

6 maanden geleden

Jeej ik vandaag ook een goede echo! Hartje klopte mooi. Ben nu 7 weken 🥰🥰

6 maanden geleden

Reactie op DDIPS

Dat snap ik! We lopen precies gelijk, 20 december uitgerekend (6+5) en ik h ...
Ooh wat superfijn!! Kan me goed voorstellen dat je er nu meer van kan genieten!

6 maanden geleden

Morgen 09:15 de echo zo zenuwachtig of alles goed zit!💙🩷 Inmiddels wel behoorlijk beroerd en gebruik nu suprimal om het een beetje onder controle te houden.

6 maanden geleden

Vraagje, gebruiken jullie extra vitamines? Multivitamines speciaal voor zwangeren oid? Ik gebruik de davitamon compleet zwanger

6 maanden geleden

Reactie op Mees30

Morgen 09:15 de echo zo zenuwachtig of alles goed zit!💙🩷 Inmiddels wel be ...
Spannend! 🩷💙 Mag je dat zomaar gebruiken? Ik ben ook 24 uur per dag misselijk 😥 ‘s nachts word ik er ook wakker van..

6 maanden geleden

Ik had vandaag een goede echo met kloppend hartje ❤️ frummeltje lag wel helemaal naar achter dus was moeilijk te zien, maar ze denkt 6+6 ipv 7+1

6 maanden geleden

@Linaa, wat fijn! 6.6 of 7.1 zegt op deze termijn natuurlijk nog helemaal niks. Zit in elkaar geval goed! @Mo ik gebruik foliumzuur en vitaminen D van kruidvat bovenop wat ik normaal slik. @Mees succes morgen 🤞 Hebben jullie allemaal ook zo genoten van de eerste warme dag terwijl je zwanger bent? Echt gelijk dikke poten ed 🤣 gelukkig als wij tonnetje rond zijn is het lekker koud 😉

6 maanden geleden

Reactie op Sherry91!

Spannend! 🩷💙 Mag je dat zomaar gebruiken? Ik ben ook 24 uur per dag miss ...
Jaa ik heb nog navraag gedaan bij de VK, omdat het al even geleden was. Ook huisarts geeft je dit eerste instantie gewoon bij de kruidvat te krijgen. En mag gebruikt worden in de zwangerschap. Het haalt het scherpe ervan af. Ik neem er 1 voor het slapen gaan en 1 sochtends om de dag door te komen. Daarbij probeer ik na elke maaltijd me tong goed te poetsen dat helpt ook redelijk.

6 maanden geleden

Reactie op Mees30

Jaa ik heb nog navraag gedaan bij de VK, omdat het al even geleden was. Ook ...
Dankjewel! Ik moet de verloskundige nog op de hoogte stellen van de zwangerschap🫣 afgelopen tijd 5 miskramen gehad dus ik durf niet meer zo goed, maar heb met me man afgesproken dat als vrijdag de echo goed is ik gelijk ga bellen. Maar ik ga het wel even aan me gynaecoloog vragen☺️

6 maanden geleden

Reactie op Mo0ontjuh

Vraagje, gebruiken jullie extra vitamines? Multivitamines speciaal voor zwa ...
Ik gebruik laveen multi mama, daar zitten de vitaminen al in actieve vorm in. Makkelijker om op te nemen voor je lichaam.

6 maanden geleden

Nog 2.5 uur! Ik ben super zenuwachtig mijn man totaal niet want hij zegt dat hij voelt dat het goed zit ben benieuwd 🤞🏻 ik laat jullie het hier gelijk weten 🥰

6 maanden geleden

Reactie op Mees30

Nog 2.5 uur! Ik ben super zenuwachtig mijn man totaal niet want hij zegt d ...
Haha wel heel lief van je man! Heel veel succes komende 2,5 uur 😉 en plezier daarna 🤞

6 maanden geleden

Reactie op Mo0ontjuh

Vitamine D en foliumzuur ik heb beiden vanuit het ziekenhuis gekregen.

6 maanden geleden

Reactie op Mo0ontjuh

Ik had deze ook m'n vorige zwangerschap die jij gebuikt. Nu heb ik de foliumzuur met vit. D van etos (pilletjes zijn enorm klein en makkelijker in te nemen vind ik) En ik heb nog B12 erbij maar dat is niet perse nodig

6 maanden geleden

Reactie op Mees30

Morgen 09:15 de echo zo zenuwachtig of alles goed zit!💙🩷 Inmiddels wel be ...
Ik slik de Davitamon Zwanger met omega-3 erbij ❤️

6 maanden geleden

7+2 zo als berekend 🩷💙 wat een opluchting. Volgende week mijn volgende echo (pretecho) ben zo blij 🥰

6 maanden geleden

Fijn al die goede echo's!! Ik moet nog wachten tot dinsdag,behalve gevoelige borsten, en een opgezette buik in de avond.. heb ik nergens last van.. hoop zo dat het allemaal goed is🙈