2294 Reacties
6 maanden geleden
Reactie op Yasmin88
Ik dus precies dezelfde symptomen en oké ik moest huilen van het Wilhelmus ...
Ik voel mij ook echt prima, maar huil ook snel. Bv als m'n vriend geen broodje voor mij klaar maakt😅
Maandag echo, hoop ook dat het goed zit en symptomen nie alles zeggen
6 maanden geleden
Dinsdag 7 mei de eerste echo, hoe dichterbij het komt hoe spannender ik het toch vind🙈
6 maanden geleden
Een dagje later gezet, uitgerekend op 17 december! Afgelopen maandag de intake gehad bij de verloskundige, die heeft ook de 1e echo gemaakt. Mooi hartje zien kloppen met een lengte van 8.8mm hihi, klein boontje. Morgenochtend bloed prikken op zwangerschapssuiker omdat mijn moeder dit ook had.. Morgenmiddag de vitaliteits echo, tot nu toe geen symptomen zoals misselijkheid 🤞🏼wat sneller buiten adem en thats it. Hopelijk blijft het zo.
6 maanden geleden
Even mijn onzekerheid delen hoor. Vandaag echt een super onzekere dag. Heb een klein beetje bruine afscheiding gehad en merk dan dat ik meteen helemaal down ben. We hebben maandag een goede echo gehad en een kloppend hartje gezien, maar ben soms zo onzeker. Dit is mijn eerste zwangerschap, na een lang traject van 1,5 a 2 jaar. Als alles goed mag gaan ben ik 19 december uitgerekend en ik hoop zo dat het allemaal goed gaat.
6 maanden geleden
Reactie op Lindy-Lin
Even mijn onzekerheid delen hoor. Vandaag echt een super onzekere dag. Heb ...
Hoi hoi,
Ik heb maandag een kloppend hartje gezien en heb nu al ruim een week af en aan spotting.
Ik hou me vast aan wat de VK zei en dat is dat 95% goed gaat na het zien van een kloppend hartje.
En onze baarmoedermond is beter doorbloed en bij sommige kan dmv druk er wel eens een bloedvaatje knappen. Denk dan aan ontlasting, hard niezen en sporten.
6 maanden geleden
Reactie op sabdebab
Hoi hoi,
Ik heb maandag een kloppend hartje gezien en heb nu al ruim een w ...
Gefeliciteerd en wat fijn dat je maandag ook een hartje hebt zien kloppen! ❤️ Ah zo fijn dat jij dit ook nog een keer zegt! Dit heeft ze bij ons inderdaad ook gezegd, maar als ik dan alleen thuis ben en ik zie weer spotting, gaan mijn gedachtes weer alle kanten op! Ik heb ook best fanatiek onkruid weg gehaald vandaag dus wellicht heeft het daar mee te maken. Super bedankt voor je berichtje, doet mij echt goed ☺️
6 maanden geleden
Reactie op Lindy-Lin
Even mijn onzekerheid delen hoor. Vandaag echt een super onzekere dag. Heb ...
Zeker beetje bruine afscheiding is echt niks om je druk om te maken. Als je een miskraam krijgt is het echt helderrood met stolsels en krampen. En wat sabdebab (haha mooie naam btw) zegt, na het zien van een kloppend hartje is de kans op een miskraam aanzienlijk kleiner!
6 maanden geleden
Reactie op Mamaannie
Zeker beetje bruine afscheiding is echt niks om je druk om te maken. Als je ...
Super bedankt voor je reactie! Merk gewoon dat alles zo nieuw is dat ik soms echt even overweldigd raak 🙈😅 Zo fijn om het hier dan even te delen en dan zo veel fijne reacties te krijgen/lezen. Dankjewel! ☺️
6 maanden geleden
Reactie op Lindy-Lin
Super bedankt voor je reactie! Merk gewoon dat alles zo nieuw is dat ik som ...
Ik ben zwanger van mn 5e en nog vind ik alles spannend! Je zou denken dat dat wel minder wordt 😉
Enige verschil is dat je alles wss wel al een keer hebt gehad of gedaan maar dan nog zijn die 9 maanden super spannend. Al die jaren erna trouwens ook 😜
Ik heb hooikoorts en bij mn laatste zwangerschap heb ik daar ook veel last van gehad waardoor ik door dat niezen ook wat bloed verloor. Was mn 4e maar gelijk dikke paniek en gelijk gebeld hoor.
Ik weet wel dat als je straks terug kijkt je denkt, wtf wat zijn die maanden/jaren snel gegaan!
6 maanden geleden
Reactie op Mamaannie
Ik ben zwanger van mn 5e en nog vind ik alles spannend! Je zou denken dat d ...
Ah wat leuk! Gefeliciteerd! Dankjewel voor je fijne berichtje!
Jeetje! Snap dat dat schrikken was, erg fijn en goed dat we verloskundigen hebben die we bij zulke dingen gewoon kunnen bellen ☺️
Ja, ze zeggen wel eens als je kinderen hebt, dan gaat de tijd op eens super snel! ☺️