Zag dat er nog niet zoveel kletsgroepjes zijn dus maak er voor deze week alvast 1 aan.
Vandaag heb ik mijn eerste testen gedaan en zou dus 19 december uitgerekend zijn. Tijdens mijn vorige zwangerschap heb ik veel aan het kletsgroepje gehad en hoop dat we weer zo'n leuk groepje gaan krijgen!
Wie nog meer?
Hier ook vandaag de eerste echo. Volgens berekening zit ik nu op 6.6 en 21 dec uitgerekend. Vond t echt mega spannend omdat ik amper symptomen heb. Maar ontzettend blij een kloppend hartje gezien te hebben ❤️😍
Al 2 echos op deze termijn is best veel hoor, maar gun het je uiteraard van ...
Ja je hebt gelijk, maar dat komt door de 5 miskramen. Loop in het ziekenhuis en heb het geluk dat ik volgende week ook nog een echo krijg en dan pas eind van de maand☺️
Hoe gaat het met iedereen? Morgen weer een nieuwe week en weer een week verder over dochter bij een echo 😉
Hier gaat het goed ben alleen heel moe. Heeft misschien ook wel een beetje te maken met mijn mooie baby die me al een paar maandjes bezig houdt 😜
Even trots een foto van mn meisje 😊 met in mn achterhoofd en op de foto een box waar over een paar maanden hopelijk 2 babys in liggen 😍
Hoe gaat het met iedereen? Morgen weer een nieuwe week en weer een week ver ...
Vind de weken ineens best snel gaan.. bijna 8 weken 🤰🏼 Woensdag weer een echo🥰
Ik voel me heel erg moe en futloos, misselijk en heel erg pijn me borsten en niks smaakt me echt op het moment. Maar alles neem ik voor lief!
Wanneer heb je zelf weer een echo?
Ik voel me hier ook nog steeds heel misselijk, futloos & alles wat erbij hoort haha. De spottingen zijn er nog steeds, maar ga er bijna aan wennen.
Ik heb woensdag avond met 8+3 weer een echo & en met die echo willen we het aan onze ouders gaan vertellen op Moederdag. We hebben een fotoboek gemaakt van onze eerste dochter en dan op het einde de echo van het nieuwe wondertje. ❤️
Mwah. Ben met vlagen weer extreem misselijk, medicatie werkt ook niet.
Vorige zwangerschap HG gehad hoop dat het niet doorzet…
Morgen eerste echo! 7+3.
Beide veel succes en plezier vandaag met de echo!
En @mm hoop inderdaad dat de HG niet doorzet! Ik ken het persoonlijk gelukkig niet maar lijkt me verschrikkelijk....
Succes vandaag met de echo's.
Ik zit na goede echo 2 mei alweer op mijn stress stoel. Was toch behoorlijk ziek misselijk... nu dag 6 of 7 met suprimal 2 daags. Merkte vanochtend geen ziekte... terwijl ik dat toch iedere ochtend heel erg had. Ben nu gelijk weer bang voor het ergste. Omdat voorheen het verdwijnen van een kwaal niet oké was... Naast deze kwaal alleen maar vermoeidheid...