2294 Reacties

6 maanden geleden

Reactie op Sherry91!

Valt mee. Zat nu 10 dagen tussen maar het is wel fijn inderdaad☺️
Al 2 echos op deze termijn is best veel hoor, maar gun het je uiteraard van harte! Blij dat alles weer goed was!

6 maanden geleden

Reactie op Mamaannie

Wel fijn hoor dat je zo kort op elkaar echos krijgt, even weet een bevestig ...
Ow dat ken ik! Stom hé, dus kijk af en toe het filmpje van de echo maar terug... keep up the good spirit allemaal!

6 maanden geleden

Ik heb trouwens met week 9 ook alweer een echo, lang leve suikers 😇

6 maanden geleden

Reactie op SuzyD

Ik heb trouwens met week 9 ook alweer een echo, lang leve suikers 😇
Ik 14 mei weer. Alsnog de intake omdat ze maandag met dat flut ding niks zagen. Ga dan uiteraard vragen of ze het nog een keer gaat proberen 😁

6 maanden geleden

Hier ook vandaag de eerste echo. Volgens berekening zit ik nu op 6.6 en 21 dec uitgerekend. Vond t echt mega spannend omdat ik amper symptomen heb. Maar ontzettend blij een kloppend hartje gezien te hebben ❤️😍

6 maanden geleden

Reactie op Mamaannie

Ik 14 mei weer. Alsnog de intake omdat ze maandag met dat flut ding niks za ...
Zelfde dag beide!! Dat zou wel fijn zijn, ze hebben wat goed te maken 😉

6 maanden geleden

Ik heb vandaag mijn eerste echo gehad, ik ben precies 7 weken en had een goeie echo met een mooi kloppend hartje❤️

6 maanden geleden

Wij hadden afgelopen woensdag een mooi kloppend hartje met 6.4, 21 december uitgerekend. Eind van de maand pas weer de volgende echo

6 maanden geleden

Woensdag onze echo gehad en staat nu voor 21 december uitgerekend 🥰 eind deze maand de termijnecho ben zo benieuwd weer!

6 maanden geleden

Reactie op Mamaannie

Al 2 echos op deze termijn is best veel hoor, maar gun het je uiteraard van ...
Ja je hebt gelijk, maar dat komt door de 5 miskramen. Loop in het ziekenhuis en heb het geluk dat ik volgende week ook nog een echo krijg en dan pas eind van de maand☺️

6 maanden geleden

Reactie op Sherry91!

Ja je hebt gelijk, maar dat komt door de 5 miskramen. Loop in het ziekenhui ...
Nou fijn toch! Na 5 miskramen zou je er wel wlke dag 1 mogen wat mij betreft 😉

6 maanden geleden

Reactie op Mamaannie

Nou fijn toch! Na 5 miskramen zou je er wel wlke dag 1 mogen wat mij betref ...
Lief van je 🥰

6 maanden geleden

Hoe gaat het met iedereen? Morgen weer een nieuwe week en weer een week verder over dochter bij een echo 😉 Hier gaat het goed ben alleen heel moe. Heeft misschien ook wel een beetje te maken met mijn mooie baby die me al een paar maandjes bezig houdt 😜 Even trots een foto van mn meisje 😊 met in mn achterhoofd en op de foto een box waar over een paar maanden hopelijk 2 babys in liggen 😍

6 maanden geleden

Reactie op Mamaannie

Hoe gaat het met iedereen? Morgen weer een nieuwe week en weer een week ver ...
Vind de weken ineens best snel gaan.. bijna 8 weken 🤰🏼 Woensdag weer een echo🥰 Ik voel me heel erg moe en futloos, misselijk en heel erg pijn me borsten en niks smaakt me echt op het moment. Maar alles neem ik voor lief! Wanneer heb je zelf weer een echo?

6 maanden geleden

Reactie op Sherry91!

Vind de weken ineens best snel gaan.. bijna 8 weken 🤰🏼 Woensdag weer een ...
14 mei heb ik alsnog mn intake en hoop/verwacht ook een echo eigenlijk 😁 De officiële termijn echo pas de 28ste 😔

6 maanden geleden

Reactie op Mamaannie

Ik voel me hier ook nog steeds heel misselijk, futloos & alles wat erbij hoort haha. De spottingen zijn er nog steeds, maar ga er bijna aan wennen. Ik heb woensdag avond met 8+3 weer een echo & en met die echo willen we het aan onze ouders gaan vertellen op Moederdag. We hebben een fotoboek gemaakt van onze eerste dochter en dan op het einde de echo van het nieuwe wondertje. ❤️

6 maanden geleden

Reactie op Mamaannie

Mwah. Ben met vlagen weer extreem misselijk, medicatie werkt ook niet. Vorige zwangerschap HG gehad hoop dat het niet doorzet… Morgen eerste echo! 7+3.

6 maanden geleden

Ik heb vandaag mijn eerste echo. Het is 3.30 uur en ik kan niet slapen. Ik vind het zoo spannend…

6 maanden geleden

Beide veel succes en plezier vandaag met de echo! En @mm hoop inderdaad dat de HG niet doorzet! Ik ken het persoonlijk gelukkig niet maar lijkt me verschrikkelijk....

6 maanden geleden

Succes vandaag met de echo's. Ik zit na goede echo 2 mei alweer op mijn stress stoel. Was toch behoorlijk ziek misselijk... nu dag 6 of 7 met suprimal 2 daags. Merkte vanochtend geen ziekte... terwijl ik dat toch iedere ochtend heel erg had. Ben nu gelijk weer bang voor het ergste. Omdat voorheen het verdwijnen van een kwaal niet oké was... Naast deze kwaal alleen maar vermoeidheid...