2294 Reacties

6 maanden geleden

Succes met de echo’s vandaag!🥰 Ik ben morgen aan de beurt gelukkig 😊

6 maanden geleden

Hier gaat het goed! Vanmiddag half 4 echo. Spannend🥰

6 maanden geleden

Vandaag 7+2 en een echo over een uurtje. Succes dames 🍀

6 maanden geleden

Heel veel succes voor de dames vandaag! 😍

6 maanden geleden

Reactie op michelledd

Succes met de echo’s vandaag!🥰 Ik ben morgen aan de beurt gelukkig 😊
Ik ook morgen eindelijk 🙈.. nog 1 dagje wachten moet lukken hé haha

6 maanden geleden

Ik ook vandaag (eindelijk) de eerste echo, 7+5. Nog even wachten tot vanmiddag, vind het wel spannend! Iedereen succes vandaag en duimen dat Iedereen een mooie echo te zien krijgt 🤩🙏

6 maanden geleden

Wauw, wat veel echo’s vandaag! Ik duim voor jullie 🍀 Veel succes! Ik ben pas vrijdag aan de beurt. Wachten duurt laaaang 🙈

6 maanden geleden

Een mooi kloppend hartje gezien. Nu woensdag genieten van een mooie vakantie in Griekenland 🇬🇷 🙌🏻

6 maanden geleden

Net een mooi kloppend hartje gezien🥰 7+5!

6 maanden geleden

Wauw, wat veel echo’s vandaag! Ik duim voor jullie 🍀 Veel succes! Ik ben p ...
Hier ook vrijdag de 1e echo! We zijn echt aan het aftellen.

6 maanden geleden

Hier woensdag de eerste vind t nu toch wel heeeeeeel spannend worden hoor

6 maanden geleden

Reactie op Mirtje90

Hier ook vrijdag de 1e echo! We zijn echt aan het aftellen.
Aaah spannend hoor! Hier ook 🙏🏻 Hoop zó dat alles goed mag zijn. Hoelaat mag jij vrijdag? Ik moet wachten tot 16.30 😝

6 maanden geleden

Woehoee vanmiddag om 4uur de eerste echo🤰🏽 vandaag precies 7+0. Behoorlijk misselijk aan het worden kan alleen maar 😴

6 maanden geleden

Hier ook een mooi kloppend hartje gezien. Zitten volgens de meting op 7+5 🥰

6 maanden geleden

Hoi! Ik ben uitgerekend op 17 december. Vrijdagochtend heb ik de eerste echo... Spannend!

6 maanden geleden

En onze echo van 7+5 weken ❤️ ze zagen wel een kleine cyste van 2 cm bij mijn eierstok maar die zal waarschijnlijk vanzelf weer verdwijnen

6 maanden geleden

Reactie op SharR86

En onze echo van 7+5 weken ❤️ ze zagen wel een kleine cyste van 2 cm bij mi ...
Wat een mooie echo al! Van harte!

6 maanden geleden

Hoi dames, ik mag mij aan deze groep toevoegen. Vandaag een echo gehad met als meting 7w2d en 21 dec als voorlopige uitgerekende datum. Kloppend hartje mogen zien ondanks nu al bijna 2 weken af en aan spotting te hebben. Ik vertel dat vooral zodat andere er misschien hoop uit kunnen halen 😊 Liefs Sabrina

6 maanden geleden

Ook hier goed nieuws! Naar verwachting 2dagen terug gezet, maar 7+3. Maar een zeer duidelijk kloppend hartje en goed beeld ❤ zo opgelucht 😍

6 maanden geleden

Hier ook goed nieuws! Kloppend hartje te zien zat er 1 dag naast maar kan nog veranderen. 23 mei hebben wij de termijn echo 🥰