2209 Reacties

7 maanden geleden

Reactie op Sanritaah

Hallo allemaal, Ook positief getest vd week en ik gok rond 23 dec uitgereke ...
Uiteraard!

7 maanden geleden

Net een test gedaan van clearblue, deze gaf tot m’n verbazing 3+ aan 😳 ik ...
Dat is vreemd....? Als je je menstruatie goed weer lijkt het mij eerder dat de test niet goed is toch. Je maakt in elk geval lekker veel van de juiste hormonen aan!

7 maanden geleden

29ste heb ik mn eerste afspraak. Oh wat is dat wachten in de eerste weken verschrikkelijk spannend en wat duren de dagen ineens lang dan!

7 maanden geleden

Oh wat heeft iedereen vroeg zijn echo! Of althans, op tijd. Wij zijn net een paar dagen weg rond de 7-8 weken en de vk kan pas weer op 16 mei. Dan ben ik dus 9 weken zwanger! Tijdens mijn eerste zwangerschap hoorden we met 7 weken een kloppend hartje, dus nu moeten we nog wat langer geduld hebben 🤣

7 maanden geleden

Reactie op Mamaannie

Dat is vreemd....? Als je je menstruatie goed weer lijkt het mij eerder da ...
Ik heb geen idee?! .. 3+ kan 4-5 weken zwanger zijn óf 5+ zag ik op google. Óf veel hcg of toch een tweeling wie weet.. 29 april de intake bij de verloskundige en dan ook een echo. 🥰

7 maanden geleden

Reactie op LemonTree

Oh wat heeft iedereen vroeg zijn echo! Of althans, op tijd. Wij zijn net ee ...
Ik heb m'n echo ook relatief laat in verhouding tot de rest... Met 8,5 week de eerste echo.. Snap dat het wachten dan ineens lang duurt in vergelijking met je eerste zwangerschap 🤭

7 maanden geleden

Volgensmij hebben vet veel van ons de eerste echo op 29 april. Wie allemaal?😊

7 maanden geleden

Reactie op DDIPS

Volgensmij hebben vet veel van ons de eerste echo op 29 april. Wie allemaal ...
Yess hier!

7 maanden geleden

Leuk allemaal! Ik ben 18 dec uitgerekend en heb op 8 mei mijn eerste echo. Heel spannend allemaal

7 maanden geleden

Uitgerekend op 18 december en op 9 mei eerste echo 🥰 afgelopen dinsdag positieve test 🥳

7 maanden geleden

21dec uitgerekend! Ga maandag met de verloskundige bellen. Waarschijnlijk vroege echo ivm eerdere miskraam in Februari 🙏

7 maanden geleden

Net een test gedaan van clearblue, deze gaf tot m’n verbazing 3+ aan 😳 ik ...
Mijn test gaf bij 4 +5 ook al 3+. Elke vrouw maakt hcg aan in haar eigen tempo.

7 maanden geleden

Ik heb nog steeds zo’n lichte test, maak me een beetje zorgen. Vandaag 4+3. Iemand die dit herkent?

7 maanden geleden

Reactie op marrwestt

Ik heb nog steeds zo’n lichte test, maak me een beetje zorgen. Vandaag 4+3. ...
Ik vind dit niet perse licht, loopt de test wel op? In vergelijking met een paar dagen terug?

7 maanden geleden

Reactie op Maddie93

Ik vind dit niet perse licht, loopt de test wel op? In vergelijking met een ...
Ik zie zelf weinig oploop, deze test is van 2 dagen geleden

7 maanden geleden

Reactie op marrwestt

Lijkt wel iets te zijn opgelopen. Al is het denk ik beter niet meer te testen. Zwanger is zwanger toch. Is niet zoiets als een beetje zwanger. Snap je helemaal hoor maar het zegt zo weinig uiteindelijk...

7 maanden geleden

Reactie op Mamaannie

Lijkt wel iets te zijn opgelopen. Al is het denk ik beter niet meer te test ...
Klopt je hebt gelijk! Maar door twee miskramen hiervoor toch een beetje onzeker, niet oplopende testen kunnen ook wijzen op een komende miskraam en als het niet goed zit weet ik dat toch graag zo snel mogelijk, maar als anderen dit ook hebben zou het misschien wat gerust stellen! Maar goed het zal toch moeten afwachten tot de echo over 3 weken☺️. Bedankt voor je reactie!

7 maanden geleden

Reactie op marrwestt

Klopt je hebt gelijk! Maar door twee miskramen hiervoor toch een beetje on ...
Begrijp het helemaal hoor. Is ook killing dat wachten en die onzekerheid!

7 maanden geleden

Reactie op marrwestt

Ik heb zelf ook weinig oploop bij deze testen, terwijl ik bij de action testen een knaller had t.o.v. een paar dagen geleden. Ik hoop dat je het een beetje kunt loslaten tot je echo en wat mag genieten. 💕 Al snap ik heel goed, en herken ik, dat die onzekerheid tot aan je eerste echte ontzettend spannend is.

7 maanden geleden

Reactie op LLLau

21dec uitgerekend! Ga maandag met de verloskundige bellen. Waarschijnlijk v ...
Hier 20’dec uitgerekend en 30 april een vroege echo met 6 weken omdat ik ook een miskraam had in februari!