2294 Reacties

6 maanden geleden

Wij hebben ook een kloppend hartje gezien vandaag! ❤️Iedereen die een goede echo achter de rug heeft vandaag, geniet ervan. De spanning is er even af 👶🏻

6 maanden geleden

Aaah spannend hoor! Hier ook 🙏🏻 Hoop zó dat alles goed mag zijn. Hoelaat ...
Ja het is ook heel spannend! Wij mogen om 9.45 uur dus zal wel niet slapen van de spanning haha. Oh no, einde van de middag helaas pas, dan duurt de dag zo lang hè 😅

6 maanden geleden

Wij hadden hele goede echo, mooi kloppend hartje, hersenen in de maak, beentjes beetje te zien. Het bewoog al een beetje. Ik ben vooruit gezet: 8 weken voor alsnog 🥰 ze zei de kans dat het mis gaat echt erg naar beneden gaat. En voel mij dus echt goed, daar ga ik nu dan ook echt van genieten!

6 maanden geleden

Reactie op Mirtje90

Ja het is ook heel spannend! Wij mogen om 9.45 uur dus zal wel niet slapen ...
Oh dat is een fijne tijd! Haha herkenbaar 🙈 Heel veel succes alvast! Ja jeetje, de dagen duren nu al lang. Hopelijk gaat de dag snel en mogen we hem met goed nieuwe allebei afsluiten 🙏🏻

6 maanden geleden

Reactie op Manonetje3

Wij hadden hele goede echo, mooi kloppend hartje, hersenen in de maak, been ...
Dat is ook zo, geld voor iedereen die al een positieve echo heeft gehad. Nu dat gevoel lekker proberen vast te houden!

6 maanden geleden

Reactie op Mamaannie

Dat is ook zo, geld voor iedereen die al een positieve echo heeft gehad. Nu ...
Ja dat is zo fijn en heel bijzonder. Kan bijna alweer gaan nadenken over het volgende obstakel, maar dat is zonde van m'n geluks gevoel 🤣 ik wil gewoon genieten nu en pas zorgen maken als ze er zijn.

6 maanden geleden

Hier ook een goede echo! De termijn was niet helemaal zeker omdat de kleine alleen door een inwendige echo liet zien, maar waarschijnlijk 7+ weken.

6 maanden geleden

Reactie op SharR86

En onze echo van 7+5 weken ❤️ ze zagen wel een kleine cyste van 2 cm bij mi ...
Ja dat zagen ze bij mij ook! Maar kwam waarschijnlijk voort uit de eisprong zei mijn verloskundige

6 maanden geleden

Reactie op medb2024

Ja dat zagen ze bij mij ook! Maar kwam waarschijnlijk voort uit de eisprong ...
Ja dat zei mijn verloskundige ook

6 maanden geleden

Poeh wie heeft dat nog meer van die spierkrampen bij een plotselinge beweging of niezen? Echt pijnlijk, wat na een paar seconde ook weer weg trekt.

6 maanden geleden

Reactie op SuzyD

Poeh wie heeft dat nog meer van die spierkrampen bij een plotselinge bewegi ...
Heb ik ook! Ook spierpijn in mijn buik. Gynaecoloog in het ziekenhuis zei vandaag dat dit komt omdat, alles groeit enzo daar binnen 🤣

6 maanden geleden

Reactie op mm2511

Heb ik ook! Ook spierpijn in mijn buik. Gynaecoloog in het ziekenhuis zei v ...
Ja dat zal wel zo zijn idd. Met deze krampen hoef ik iig de buikspieren niet te trainen meer... schrik wel soms van de spier kramp 🤣

6 maanden geleden

Reactie op SuzyD

Poeh wie heeft dat nog meer van die spierkrampen bij een plotselinge bewegi ...
Herkenbaar, heb ik ook. Niet iedere keer bij hoesten, niezen oid maar af en toe. Echt flinke pijn Meiden wat fijn van jullie goede echo's! Lekker genieten!

6 maanden geleden

Net, 2.30 uur, wakker geworden met steken ik mijn rechterlies en een bezoekje aan de wc 💩 2 paracetamol erin en nu is de pijn weer gezakt. Moet ik me zorgen maken voor een bbz? Of zouden dit de banden kunnen zijn? Nu 7+1

6 maanden geleden

Reactie op mm2511

Heb ik ook! Ook spierpijn in mijn buik. Gynaecoloog in het ziekenhuis zei v ...
Heb ik ook bij al mn zwangerschappen gehad. Als je ineens te snel opspringt of idd niezen. Ik heb ook hooikoorts dus dat ziet er soms heel raar uit 🤣

6 maanden geleden

Net, 2.30 uur, wakker geworden met steken ik mijn rechterlies en een bezoek ...
Lijkt mij niet dat een bbz zo snel weer wegtrekt. Je kan in je slaap ook best een gekke beweging hebben gemaakt en dus last van je banden hebben. Even kijken hoe het vandaag gaat. Als het echt iets anders is dan je banden dan ga je dat wel merken. Vooralsnog zou ik me niet al te veel zorgen maken hoor en anders gewoon even bellen met de vk.

6 maanden geleden

Reactie op Mamaannie

Lijkt mij niet dat een bbz zo snel weer wegtrekt. Je kan in je slaap ook be ...
Fijn om te horen! Het zeurt nu af en toe nog wat, maar niet ondraaglijk. Ik kijk het vandaag idd even aan. Thnx!

6 maanden geleden

Fijn om te horen! Het zeurt nu af en toe nog wat, maar niet ondraaglijk. Ik ...
Dat zeurige gevoel past wel echt bij bandenpijn. Als je echt een gekke beweging hebt gemaakt en dus een flinke steek krijgt kan dat best een tijd nazeuren! Denk echt dat je je niet druk niet maken. Wanneer heb je je eerste echo?

6 maanden geleden

Vandaag de eerste echo! Ben vandaag 7+6. Zo benieuwd ☺️ succes voor alle dames die ook de echo hebben vandaag 🤞🏻

6 maanden geleden

Reactie op Mamaannie

Dat zeurige gevoel past wel echt bij bandenpijn. Als je echt een gekke bewe ...
Dat klinkt fijn! Ofja, geruststellend haha 😝 Nu ik helemaal opgestaan en aangekleed ben voel ik niks meer. Ga maar niet uit van een bbz, die kans is sowieso erg nihil. A.s. vrijdag de eerste echo 🙏🏻🍀🤞🏻