2294 Reacties
6 maanden geleden
Vandaag morgen wij ook voor het eerst kijken!! 7+4 ben ik vandaag. Ik kan niet wachten! Zo spannend! Heel veel succes allemaal vandaag!
6 maanden geleden
Reactie op melllis
Zojuist de echo gehad en een duidelijk kloppend hartje gezien. Zo fijn en e ...
Ik kom ook net terug van de echo en heb ook een kloppend hartje gezien! Dat was ook een enorme opluchting na de missed abortion in februari waarbij we er tijdens de eerste echo achter kwamen dat ik een miskraam zou krijgen… voor nu alles goed en ook uitgerekend op 21 dec. Zó blij!
6 maanden geleden
Mijn eerste echo gehad! Een weekje minder zwanger als dat we van tevoren dachten. Teruggezet naar ongeveer 6 weken. Over 2 weken een nieuwe echo. Wel al een kloppend hartje te zien! Zo blij en opgelucht. Dus waarschijnlijk blijft dit niet mijn groepje en wordt de uitgerekende datum rond de 28ste.
6 maanden geleden
Reactie op kayle97
Mijn eerste echo gehad! Een weekje minder zwanger als dat we van tevoren da ...
Het was niet zo heel erg goed te meten omdat de baby niet in het midden van de baarmoeder ligt maar tegen de wand aan. Dus als ik iets verder ben kunnen ze iets meer zeggen over het termijn. Maar al super blij dat we het hartje zo goed konden zien❤️
6 maanden geleden
Reactie op Cxd
Ik ben vandaag ook 7+6 en ook de eerste echo vandaag. Om 21.00 vanavond, mo ...
Oh jaaa dat is dan zo lang wachten he! Ik vanavond om 18:30 😊
6 maanden geleden
Vandaag een goed duidelijk kloppend hartje gezien🤩 wat een opluchting, 1 dag terug gezet dus 23 december uitgerekend ipv 22 december zover!❤️
6 maanden geleden
Morgen de eerste echo, helaas hiervoor 3 keer mis gegaan rond 6 weken.. morgen 7+3 volgens mijn eigen berekening.. 🥰
Spannend!!!
6 maanden geleden
Morgen de eerste echo! Zo spannend! Erg benieuwd hoever ik ben... ❤️❤️