2294 Reacties

6 maanden geleden

Reactie op michelledd

Vandaag de eerste echo! Ben vandaag 7+6. Zo benieuwd ☺️ succes voor alle da ...
Ik ben vandaag ook 7+6 en ook de eerste echo vandaag. Om 21.00 vanavond, moet nog even geduld hebben, hoelaat heb jij hem?

6 maanden geleden

Goeiemorgen, succes iedereen met de echo's! Wij mogen om 11 uur voor de eerste echo, 7/8 w gok ik Oh die felle steken ken ik ook, soms als ik moet niezen of idd een snelle beweging maak😄

6 maanden geleden

Vandaag morgen wij ook voor het eerst kijken!! 7+4 ben ik vandaag. Ik kan niet wachten! Zo spannend! Heel veel succes allemaal vandaag!

6 maanden geleden

Succes met de echo's vandaag dames!👏🏼

6 maanden geleden

Zojuist de echo gehad en een duidelijk kloppend hartje gezien. Zo fijn en een opluchting! Van de uitgerekende datum van 18 dec, nu even terug gezet op 21 dec. Dus ik mag in deze groep blijven ;)

6 maanden geleden

Reactie op melllis

Zojuist de echo gehad en een duidelijk kloppend hartje gezien. Zo fijn en e ...
Ik kom ook net terug van de echo en heb ook een kloppend hartje gezien! Dat was ook een enorme opluchting na de missed abortion in februari waarbij we er tijdens de eerste echo achter kwamen dat ik een miskraam zou krijgen… voor nu alles goed en ook uitgerekend op 21 dec. Zó blij!

6 maanden geleden

Mijn eerste echo gehad! Een weekje minder zwanger als dat we van tevoren dachten. Teruggezet naar ongeveer 6 weken. Over 2 weken een nieuwe echo. Wel al een kloppend hartje te zien! Zo blij en opgelucht. Dus waarschijnlijk blijft dit niet mijn groepje en wordt de uitgerekende datum rond de 28ste.

6 maanden geleden

Reactie op kayle97

Mijn eerste echo gehad! Een weekje minder zwanger als dat we van tevoren da ...
Het was niet zo heel erg goed te meten omdat de baby niet in het midden van de baarmoeder ligt maar tegen de wand aan. Dus als ik iets verder ben kunnen ze iets meer zeggen over het termijn. Maar al super blij dat we het hartje zo goed konden zien❤️

6 maanden geleden

Hier ook een goede echo gehad 🥰 7.2 dacht ze nu.. lekker genieten van dit mooie nieuws!

6 maanden geleden

Hier ook een goede echo gehad. We zijn nu 2 dagen vooruit gezet. Vandaag 7+6 weken 🩵🩷

6 maanden geleden

Reactie op Cxd

Ik ben vandaag ook 7+6 en ook de eerste echo vandaag. Om 21.00 vanavond, mo ...
Oh jaaa dat is dan zo lang wachten he! Ik vanavond om 18:30 😊

6 maanden geleden

Vandaag een goed duidelijk kloppend hartje gezien🤩 wat een opluchting, 1 dag terug gezet dus 23 december uitgerekend ipv 22 december zover!❤️

6 maanden geleden

Reactie op Mirtje90

Hier ook vrijdag de 1e echo! We zijn echt aan het aftellen.
Ik ook vrijdag!

6 maanden geleden

Reactie op michelledd

Oh jaaa dat is dan zo lang wachten he! Ik vanavond om 18:30 😊
Als het goed is heb je hem dan nu gehad. Spannend hoor?

6 maanden geleden

Hier ook een mooie echo met een kloppend hartje! Zo blij ❤️

6 maanden geleden

Fijn hoor weer al die positieve echos! 🥰👶🥰👶

6 maanden geleden

Reactie op Mamaannie

Fijn hoor weer al die positieve echos! 🥰👶🥰👶
Zeker stelt me toch enigzins gerust voor morgen!

6 maanden geleden

Morgen de eerste echo, helaas hiervoor 3 keer mis gegaan rond 6 weken.. morgen 7+3 volgens mijn eigen berekening.. 🥰 Spannend!!!

6 maanden geleden

Reactie op pluisje007

Morgen de eerste echo, helaas hiervoor 3 keer mis gegaan rond 6 weken.. mor ...
Heel veel succes hopelijk nu alles goed

6 maanden geleden

Morgen de eerste echo! Zo spannend! Erg benieuwd hoever ik ben... ❤️❤️