2210 Reacties

7 maanden geleden

Reactie op Wensmama1

Ik heb zelf ook weinig oploop bij deze testen, terwijl ik bij de action tes ...
Ah dankjewel voor je bericht! Ik hoop ook dat ik het wat kan loslaten. Aftellen maar tot de eerste echo! Wanneer mag jij?🤍

7 maanden geleden

Reactie op irisrm

Ik ben ook de 19e uitgerekend (denk ik) gisteren een positieve test 🥰😍
Ik ook!❤️

7 maanden geleden

Hallo allemaal. Ik ben (denk ik) 18 december uitgerekend! Heb 1 mei de eerste echo. Die mocht een weekje eerder omdat ze de week erna geen echo's doen ivm vakantie 🫣😅👏 Dit is m'n 3e zwangerschap!

7 maanden geleden

Zijn er ook al mensen met zooo'n mega opgezette buik? Ik heb zelf helemaal niet het idee dat ik last heb van m'n darmen, maar m'n buik verraad iets anders. K lijk al gewoon echt zwanger 🫣 lastig te verbergen. Hopelijk zakt het nog een beetje 😅

7 maanden geleden

Reactie op leo1234

Zijn er ook al mensen met zooo'n mega opgezette buik? Ik heb zelf helemaal ...
Me too! Ik lijk ook wel 3maanden zwanger🤣 Het is wel m'n 3e zwangerschap dus weet niet of het daar aan ligt🤭

7 maanden geleden

Oeps. Ik had een groep aangemaakt voor deze week maar die is er al zal wel aan de zwangerschap liggen 🤣. Ik zou 20 december uitgerekend zijn, 6 mei de eerste echo! Leuk zo’n kletsgroepje.

7 maanden geleden

Reactie op marrwestt

Ah dankjewel voor je bericht! Ik hoop ook dat ik het wat kan loslaten. Aft ...
Ik weet nog niet wanneer ik mijn eerste echo heb. Hopelijk word ik maandag gebeld door de verloskundige. 💕

7 maanden geleden

Reactie op leo1234

Zijn er ook al mensen met zooo'n mega opgezette buik? Ik heb zelf helemaal ...
Ja heb ik ook… ik pas mn broeken nog amper. Draag nu van die broek legging met knopen bredere band zodat ik mn buik een beetje kan ‘verbergen’ 😅

7 maanden geleden

Reactie op mm2511

Oeps. Ik had een groep aangemaakt voor deze week maar die is er al zal wel ...
Wij hebben 6 mei ook eerste echo! 18 December uitgerekend vermoed ik. Gefeliciteerd!

7 maanden geleden

Reactie op Manonetje3

Wij hebben 6 mei ook eerste echo! 18 December uitgerekend vermoed ik. Gefel ...
Wat leuk! Dankjewel jij ook! 🫶🏻

7 maanden geleden

Ik leef echt dag voor dag. Vandaag weer een dag verder en een dag dichterbij de 1e echo...... Ik heb onwijs veel last van mn borsten. Gek genoeg meer van de linker dan de rechter haha. Denk dat het komt omdat ik al een baby heb. Heb geen borstvoeding gegeven maar die toeschietreflex werkt wel als je net je baby hebt. Denk dat omdat ik nu ook met een baby aan het knuffelen ben mn borsten denken ok lets go ofzo 😂 Verder moe maar daar is diezelfde baby ook schuldig aan 😉 Hoe gaat het met jullie kwaaltjes tot nu toe?

7 maanden geleden

Hi allemaal, Ik ben 20 december uitgerekend, maar heb pas op 15 mei mijn eerste echo 🥲 Ik zie dat de meeste al een week eerder mogen.. stiekem een beetje jaloers 🥲🤣 ach ja, geduld hebben is moeilijk.. wat doen jullie om deze weken door te komen? Ik denk alleen maar aan het zwanger zijn 😬

7 maanden geleden

Reactie op Meneer takkie

Hi allemaal, Ik ben 20 december uitgerekend, maar heb pas op 15 mei mijn ee ...
Hahaha ik heb dit ook. S ochtends wakker; zwanger! Zijn mijn tepels nog gevoelig? De tijd gaat ineens weer alsof ik een kind ben die jarig moet worden: langzaam. Bijzonder hoe je tijd kunt beleven. Ik wil proberen om gewoon lekker m'n leven te blijven leven; net als daarvoor. En maar accepteren dat ik even obsessed ben🙈

7 maanden geleden

Reactie op Mamaannie

Ik leef echt dag voor dag. Vandaag weer een dag verder en een dag dichterbi ...
Hahaha. Grappig hoe je lijf werkt. Ik heb vooral gevoelige tepels en die zijn constant stijf. Veel maagzuur klachten. Duizeligheid snel en afgelopen week wel aantal vlagen gehad van misselijkheid/beroerdheid. Gisteren niet, dus dan maak ik mij bijna zorgen. Maar snap wel dat het af en aan kan zijn met alles..

7 maanden geleden

Denk dat we wat betreft tijd allemaal hetzelfde hebben. Voor wie het de eerste is, je zal zien als je straks bent bevallen dat je denkt: hoe is dit zo snel gegaan! Kijk al die zielige dames die nu onzeker zitten te wachten op het forum 😂 Hannah is nu 7 maanden terwijl ik gevoelsmatig gister ben bevallen..... Bizar hoe tijd idd werkt.

7 maanden geleden

Reactie op Manonetje3

Hahaha ik heb dit ook. S ochtends wakker; zwanger! Zijn mijn tepels nog gev ...
Dat is een goeie 😊 maar herkenbaar, van die symptomen die steeds op en af gaan. Als ik even niks voel dan ga ik ook nadenken, terwijl ik dit precies zo bij mijn vorige zwangerschap heb gehad 🥲 Ik merk in tegenstelling tot mijn vorige zwangerschap dat ik al veel eerder kwaaltjes heb (vorige keer pas met 6 weken). Echt last van stemmingswisselingen, misselijkheid met vlagen, sterke reuk en m’n bekken en onderrug.

7 maanden geleden

Hoi allemaal! Vandaag deze test gedaan! Waarschijnlijk uitgerekend op 20 december. Nu 4+2 ❤️

7 maanden geleden

Reactie op Sanne”

Hoi allemaal! Vandaag deze test gedaan! Waarschijnlijk uitgerekend op 20 de ...
Ik heb 23 april al een vroege echo & daarna de 29e weer

7 maanden geleden

Hier 4+3 vandaag, weet vandaag een week dat ik zwanger ben. Was nog een beetje voorzichtig door een eerdere miskraam dus nog niet de vk gebeld. Ga ik morgen doen voor een afspraak😊 ben benieuwd!

7 maanden geleden

Reactie op Sanne”

Ik heb 23 april al een vroege echo & daarna de 29e weer
Dat is al snel!😍