2215 Reacties
7 maanden geleden
Hi allemaal! Wat leuk een kletsgroepje❤️!
Exacte datum weet ik niet.. 9 maart laatste menstruatie en 31 maart positieve ovulatietest! Vanaf eergisteren positieve testen..
Ik vermoed rond 18 december!
7 maanden geleden
Vorige keer ben ik na een erg lang traject zwanger geworden. Operaties, behandelingen, 2 ziekenhuizen, 750+ rijker, enzovoort.
En deze zwangerschap: in één keer op de natuurlijke manier raak! Echt, HOE DAN?!
Ik vind het wel gek dat je nu al gaat denken aan die bevalling. “Hoe wil je het nu doen, wat wil je niet, wat wil je wel, wat vond je de vorige keer fijn…” enz.
Ik denk nu ook totaal niet direct van “oh ik moet van alles aanschaffen straks, wat heb ik nodig, hoeveel”.
Heel apart voor een tweede keer zwanger! Nog steeds ook ongeloof hier! 13 mei eerste echo. Dit keer jammer genoeg geen vroege na 5 weken haha 😉
7 maanden geleden
Reactie op Sanne”
Ja heb voor mijn eerste dochter 5 miskramen gehad, dus ben echt onzeker, de ...
Snap ik helemaal, hier ook een miskraam gehad. Onzekerheid blijft er altijd, hopelijk mag het deze zwangerschap helemaal voorspoedig lopen🤞🏼. Als de eerste echo bij de vk mij te lang duurt dan plan ik er ook extra zelf eentje in 😊
7 maanden geleden
Reactie op ChristinaLCM
Vorige keer ben ik na een erg lang traject zwanger geworden. Operaties, beh ...
Wauw wat bijzonder dat deze zwangerschap zo natuurlijk voor je mag komen! Wat moet dat heerlijk zijn, gefeliciteerd!
7 maanden geleden
Iemand anders ook al ‘best vroeg’ kwaltesten? Ik ben vandaag 4+6 en had eergister een 3+ op de clearblue digital
7 maanden geleden
Ik ben 18 december uitgerekend maar jeetje wat vind ik het lang wachten tot die 1e echo 🙈. Nog ongeveer 4 weken wachten maar merk dat ik daardoor niet echt kan genieten want stel dat het hartje niet klopt
7 maanden geleden
Iemand anders ook al ‘best vroeg’ kwaltesten? Ik ben vandaag 4+6 en had eer ...
Ja! Zowel tijdens mijn vorige zwangerschap als deze met 11 dpo al knal testen. Was de eerste keer overtuigd van een tweeling 🤭
Maar ik maak heel snel hcg aan, dus het hoeft niets te betekenen. Maar het kán wel….
7 maanden geleden
Reactie op LemonTree
Ja! Zowel tijdens mijn vorige zwangerschap als deze met 11 dpo al knal test ...
Dit had ik ook! Ben zo benieuwd
7 maanden geleden
Reactie op Elisa<3
Dames is dit te licht voor NOD? Heb wel 10 x geplast en 2liter water op inm ...
Mijne was na nod ook zo licht met ochtend urine. Per persoon verschilt het heel erg hoeveel hcg je aan maakt
7 maanden geleden
Reactie op michelledd
Ik ben 18 december uitgerekend maar jeetje wat vind ik het lang wachten tot ...
Ik heb precies hetzelfde.. zo lastig dat wachten