Zag dat er nog niet zoveel kletsgroepjes zijn dus maak er voor deze week alvast 1 aan.
Vandaag heb ik mijn eerste testen gedaan en zou dus 19 december uitgerekend zijn. Tijdens mijn vorige zwangerschap heb ik veel aan het kletsgroepje gehad en hoop dat we weer zo'n leuk groepje gaan krijgen!
Wie nog meer?
Zou dan vandaag de dag zijn dat ik stop met testen?? Ik ben echt verslaafd eraan… in februari een miskraam gehad dus durf niet zo goed blij te zijn. Als het goed is uitgerekend op 17 december!!
Zou dan vandaag de dag zijn dat ik stop met testen?? Ik ben echt verslaafd ...
Haha nou als het aan de resultaten ligt dan zou je zeggen duidelijker kan haast niet 😂
Blijft gewoon spannend en onzeker tot we de kloppende boon hebben gezien vrees ik. Hoe veel testen je er ook tegenaan gooit. Aan de andere kant als dit je een beetje gemoedsrust geeft kan het geen kwaad.
Ik vind het serieus nu heerlijk om zwanger te zijn.. 🥰🌈🤰🏻
Alleen die onzekerheid of het goed gaat is killing. Ik wil graag weten of het hartje het gaat doen. Bij de eerste echo ga ik vast huilen. 🫶🏻😭🍀
Hai iedereen ik sluit me bij aan , ik ben uitgerekend ook op 19december.
Dit is me eerst zwangerschap na zoveel pogingen.. 🍀🍀
Gefeliciteerd iedereen met de positieve test uitslag!🥳🥳❤️
Hoi meiden! Hebben jullie ook al bloed geprikt? Ik heb bloed laten prikken met 4+5 en mijn hcg waarde zat op 1894. Vrijdag weer even om te zien of het verdubbeld is. 🤞🏼
Ik heb dit nog nooit gedaan! Heb je daarvoor de huisarts gebeld?
Ja ik wilde graag mijn hcg waarde weten omdat ik in het verleden een vroege miskraam heb gehad met 4+3 weekjes, erg pril. Mijn moeder had vanaf haar 5e a 6e week zwangerschapssuiker.