2217 Reacties

7 maanden geleden

Reactie op LemonTree

Hoi lieve allemaal, Ik ga de groep verlaten, helaas een miskraam met 5 wek ...
Heel veel sterkte!

7 maanden geleden

Reactie op sannejasmijn22

Zou dan vandaag de dag zijn dat ik stop met testen?? Ik ben echt verslaafd ...
Mijne was vandaag net zo’n knaltest 👏🏼 Ik stop ook vandaag met testen 🤞🏼

7 maanden geleden

Reactie op michelledd

Met hoeveel weken krijgen jullie je eerste echo? Ik heb hem pas met 7+6 🥲
Ook relatief laat. Heb hem met 8,5 week.. Spannend he!

7 maanden geleden

Reactie op ChristinaLCM

Mijne was vandaag net zo’n knaltest 👏🏼 Ik stop ook vandaag met testen 🤞� ...
Woehoeee!!

7 maanden geleden

Goedeavond! Ik had al een bepaald voor gevoel dat ik wel eens zwanger kon zijn. 1 dag over tijd en bij de eerste test was het direct over duidelijk! Zwanger van ons eerste kindje erg spannend! Vermoedelijke uitgerekende datum wordt 21 december. Nooit verwacht ooit een december kindje te mogen krijgen als alles goed mag gaan! En jullie?

7 maanden geleden

Reactie op kimberly2605

Goedeavond! Ik had al een bepaald voor gevoel dat ik wel eens zwanger kon z ...
Gefeliciteerd! Wat een fijn nieuws! Spannende tijd is dit he? Hier vermoedelijk 18 December uitgerekend 😍🥰

7 maanden geleden

Ik heb een waarde van 1120 & ik ben volgensmij berekening 4+3, dus volgensmij zit verdubbeld het zich goed, vrijdag weer prikken

7 maanden geleden

Reactie op kimberly2605

Goedeavond! Ik had al een bepaald voor gevoel dat ik wel eens zwanger kon z ...
Gefeliciteerd! Ik heb al een december kindje (meisje van 183 😂) en die is geboren op 6 december. Zeker als ze klein zijn toch wat onhandig. Nu zouden we precies tussen de Sint en kerst in zitten en dat is wel fijn. Al kan er natuurlijk nog vanalles veranderen aan de datum. Maar voor nu hebben we met zn alle goed getimed voor onze decemberbabys 😊😉

7 maanden geleden

Hey allemaal, hier ook eindelijk een positieve test na lang wachten🍀. Ons eerste kindje dus ook allemaal spannend! Als het goed is rond 17-12 uitgerekend. 29 april eerste echo, zo spannend en ongeduldig inderdaad😀

7 maanden geleden

Reactie op Manonetje3

Gefeliciteerd! Wat een fijn nieuws! Spannende tijd is dit he? Hier vermoede ...
Wat leuk! Gefeliciteerd!

7 maanden geleden

Hi iedereen, vorige week achter gekomen dat ik zwanger ben🤰. Voor ons heel bijzonder, ben namelijk afgelopen december geopereerd aan endometriose gradatie 4. Alles was verkleeft baarmoeder zat tegen mijn dikke darm aan geplakt. Ze hebben alle endometriose haarden weggehaald en ben nu 5 weken zwanger. Ons geluk kan niet op. Wij hebben 6 mei de eerste echo in het ziekenhuis :D.

7 maanden geleden

Hoi! Vandaag een positieve test, als het goed is ben ik nu 4+2 en uitgerekend op 21 december! Ons eerste kindje! 🥰 Morgen de verloskundige bellen. Vind het zo spannend allemaal!

7 maanden geleden

Reactie op LemonTree

Hoi lieve allemaal, Ik ga de groep verlaten, helaas een miskraam met 5 wek ...
Sterkte!! 😘

7 maanden geleden

Hier ook pas met 8+4 (op 14 mei) een echo. Ik vind dit eigenlijk wel fijn. In Jan-Feb was ik ook zwanger, echter bleek er geen hartje te kloppen bij de eerste echo. Toen is er veel onduidelijkheid geweest over of het om een late innesteling ging of een miskraam die maar niet op gang kwam. Uiteindelijk kwam die miskraam 3 weken later wel op gang… nu dus besloten om de eerste echo iets later te zetten om dit misverstand in ieder geval te voorkomen.

7 maanden geleden

Gefeliciteerd allemaal! Afgelopen weekend ook een positieve test, 16 dec uitgerekend en 2 mei eerste echo en 16 mei eerste intake gesprek Nu vooral vol ongeloof en heel spannend voor de eerste echo dat er een hartje is te horen of niet

7 maanden geleden

Yes, leuk, vorige week dinsdag een positieve test.. geen eisprong gevoeld dus een gokje.. +- 18 december uitgerekend van ons 1e kindje samen 🥰

7 maanden geleden

Hoi! Hier ook al een week in spanning vanwege een positieve test vorige week. Ik ben 19 december uitgerekend van ons tweede december kindje! Wat leuk dat het hier zo druk is. Wij hebben ook op 7 mei de eerste echo. Nog drie weken afzien.

7 maanden geleden

Leuk! Ik ben 18 december uitgerekend van ons derde kindje🥰 Wanneer hebben jullie de eerste echo? Ik 13 mei maar vind dat eigenlijk super laat.. bij vorige kindjes had ik met 6/7 weken de eerste al

7 maanden geleden

Volgende week donderdag eerste echo! Ben dan 6+2, maar had vorige keer een miskraam dus misschien daarom zo vroeg

7 maanden geleden

Leuk! Ik ben 18 december uitgerekend van ons derde kindje🥰 Wanneer hebben ...
Ik ook 18 december uitgerekend van m'n derde kindje! Heb 1 mei de echo 🫠