2217 Reacties

7 maanden geleden

Ik ben op 16 december uitgerekend en heb 29 april mijn intake, zij kijken gelijk met het echo apparaat. 3 mei staat de officiele eerste echo gepland. Laten jullie ook kijken op hcg waarde?

7 maanden geleden

Hebben jullie ook met fases zo’n kramp in je onderbuik? En is dat normaal? Heb al een zoontje van 2,5 maar ik kan me nog weinig herinneren van die zwangerschap alleen dat ik echt negens last van had

7 maanden geleden

Goedemorgen allemaal, weer een dag verder.... Ik heb net ls vele hier ook de 29ste mn eerste afspraak en echo. Wat duurt het lang he! Hopelijk een mooie dag met veel mooie en positieve berichten hier 😉😊

7 maanden geleden

Reactie op michelledd

Hebben jullie ook met fases zo’n kramp in je onderbuik? En is dat normaal? ...
Heel erg kramp niet. Heb wel altijd een gevoel gehad zoals wanneer je ongesteld moet worden, wat bij mij ook niet gepaard gaat met heel veel kramp. Hoe dan ook hoor dit wel veel.

7 maanden geleden

Ik heb ook 29 april mijn eerste echo, ik zit dan op 7 precies 🤞🏼
Ah spannend dus je loopt 2 dagen voor op mij! Zal het wel laten weten als ik de uitslag van het bloedonderzoek heb. Helaas kan ik pas vrijdag prikken, er is nergens plek. Zo stom!🥴

7 maanden geleden

Goedemorgen, ik voel ook wel af en toe wat kramp en in de avond een opgezette buik..😊 Wij hebben 7 mei de 1e echo, had me zo voorgenomen rustig te wachten maar ik tel echt de dagen af🙈🙈

7 maanden geleden

Weer een dag dichterbij inderdaad! Ik heb dus ook zoveel zin om het te vertellen! Ik ga volgende week aan paar hele goede vriendinnen vertellen. Als het mis gaat, zou ik dat ook met hen willen delen. Ik kan nu al niet wachten om die gezichten te zien.🙈

7 maanden geleden

Reactie op Mandje5

Goedemorgen, ik voel ook wel af en toe wat kramp en in de avond een opgezet ...
Hier ook 7 mei eerste echo! 🙏

7 maanden geleden

Wat leuk allemaal die echo’s ook bij elkaar in de buurt haha. Hier 6 mei eerst echo in het ziekenhuis. Ben medisch ivm autoimmuunziekte en vanwege trauma bevalling vorige keer. Alle controles loopt ook via hun betekend dat ik meer echo’s krijg dan standaard. Iedere maand groei echo + de gewone echo’s. Vind het weer heel spannend!

7 maanden geleden

Hier slaat de onzekerheid weer toe, wilde vanaf vandaag geen testen meer doen na een knaltest gistermiddag maar heb nog een pakje thuis dus dacht waarom niet. Zojuist deze test gedaan (niet met ochtendurine) en streepje is veel lichter dan gisteren. Hoe dan???😅nu maar niks drinken vanmiddag weer een test doen pfff

7 maanden geleden

Reactie op MelisAD

Hier slaat de onzekerheid weer toe, wilde vanaf vandaag geen testen meer do ...
Oooooh nee je maakt jezelf gek 🙈 Snap het echt, geloof mij! Maar dit helpt je echt niet denk ik. De onzekerheid en twijfel gaat ook niet weg als er wel een voldoende streep zou staan zoals jij verwachte vrees ik....

7 maanden geleden

Reactie op Mamaannie

Oooooh nee je maakt jezelf gek 🙈 Snap het echt, geloof mij! Maar dit helpt ...
Jaaa zo stom!!! Ben ZO onzeker nu🥲 wil nu weer meteen alle testen er tegen aan gooien

7 maanden geleden

Reactie op MelisAD

Jaaa zo stom!!! Ben ZO onzeker nu🥲 wil nu weer meteen alle testen er tegen ...
Ja dat zat er dik in. Denk echt dat alleen een echo je eerste onzekerheid weg kan nemen vrees ik.

7 maanden geleden

Reactie op Mamaannie

Ja dat zat er dik in. Denk echt dat alleen een echo je eerste onzekerheid w ...
Nog twee weken wachten, en dan maar blijven testen🥲 snap niet hoe een dikke lijn in nog niet eens 24 uur nu wat lichter kan zijn?

7 maanden geleden

Reactie op MelisAD

Ik zou niet meer testen als je hebt gedronken, want je urine is verdund en maakt de test ook lichter. Ik zou als je echt de drang hebt door te testen, testen met ochtendurine. Anders wordt je gek!

7 maanden geleden

Reactie op MelisAD

Oh ik begrijp je onzekerheid, maar deze lijkt ook nog niet helemaal opgedroogd? Hoe is het streepje nu?

7 maanden geleden

Hier volgens huisarts 17 dec uitgerekend volgens internetberekening 15 dec. Maar d huisarts had zo'n achijf ofzo. Maar heb pas 8 mai eerste echo. Is mijn tweede en met vlagen zo onzeker. Zo bang dat t hartje niet is gaan kloppen of iets. En als ik dan alle verhalen lees over bloedingen of eerste echo en leeg vruchtzakje. Pfff maakt me zo bang. Toch probeer ik moed te houden dat t binnen 2 maand raak was nooit miskraam gehad en vorige zwamgerschap voorspoedig verliep. Verder heb ik weinig klachten alleen geuren sterker. Honger en met vlagen last van rug. Maar had dat ook al voor zesngerschap. Hoe voelen jullie je

7 maanden geleden

Reactie op MelisAD

Misschien kan je bij de huisarts even bloed laten prikken op je HCG waarde? 😘

7 maanden geleden

Reactie op sillatjuh

Hier volgens huisarts 17 dec uitgerekend volgens internetberekening 15 dec. ...
Dit herken ik enorm. Ik merk dat ik continue in m’n hoofd heb dat het fout gaat. Ik heb nog geen miskraam gehad en mijn eerste zwangerschap was goed. Ik denk dat een echo met een kloppend hartje het enige is dat dat kan verbeteren. Ik heb ook maar weinig klachten, dat maakt me ook onzeker. Zodra ik misselijkheid voel merk ik dat ik me beter en zekerder voel. Ik hou mezelf maar voor dat ik gewoon 0 invloed heb op deze periode. Of het nou goed of fout gaat. Dus we tellen af, nog 21 dagen…

7 maanden geleden

Reactie op Pinguinlover

Dit herken ik enorm. Ik merk dat ik continue in m’n hoofd heb dat het fout ...
Ja dat dus pfff.... doodeng allemaal