1200 Reacties

7 maanden geleden

Reactie op Middel96

Volgens oei ik groei, kom je uit op 23 december bij een cyclus van 35 dagen ...
Dankjewel!!

7 maanden geleden

Reactie op Mandy_1

Is er iemand die misschien even met met mee kan rekenen 🫣.. Ik loop zelf ...
Ik kom volgens berekeningen ook uit op 23 december voor jou!

7 maanden geleden

Als alles goed mag gaan, rond 26dec uitgerekend. Nog geen echo gepland, wacht ook nog even. Voor onze dochter 3 miskramen gehad en die heb ik liever ‘zo’ dan dmv een echo. Klinkt misschien egoïstisch maar een soort zelfbescherming 😊 dus ik bel met n week of 2 denk ik 🤪

7 maanden geleden

Hallo iedereen, Ik ben 25 december uitgerekend van ons eerste kindje. Mijn eerste echo staat 15 mei geplant (nog bij het fertiliteitscentrum, omdat ik via een vruchtbaarheidstraject zwanger ben geworden). Wel heel spannend na een ziekenhuistraject van 3 jaar voor het eerst zwanger.

7 maanden geleden

Reactie op Sanne_Lotus

Hallo iedereen, Ik ben 25 december uitgerekend van ons eerste kindje. Mij ...
Gefeliciteerd! Wat fijn dat het eindelijk gelukt is na 3 jaar zeg.. ❤️

7 maanden geleden

Hi allemaal! Ik ben 18 december uitgerekend 🥰. Ben in februari geopereerd aan een buitenbaarmoederlijke zwangerschap waarbij mn rechter eileider verwijderd moest worden.. Ik dacht dat het daarom nog wel even zou duren voor ik weer zwanger zou worden, maar binnen een maand was het al weer raak! ❤️ Daarom krijg ik een vroege echo om te kijken of het nu wel in mn baarmoeder zit, dus aankomende dinsdag eerste echo 🤞🏼

7 maanden geleden

Reactie op Sanne_Lotus

Hallo iedereen, Ik ben 25 december uitgerekend van ons eerste kindje. Mij ...
Zo spannend, ik snap je helemaal. Mijn echo is 14 mei, via een vruchtbaarheidstraject van 5 jaar..

7 maanden geleden

Miss gekke vraag maar hoe weten jullie de datum. Reken vanaf eerste menstruatie datum ? Dat is voor mij 15 maart bijvoorbeeld

7 maanden geleden

Reactie op MariekeVisser

Spannend! Ik ben nu 3+3 dagen. Woensdag 1 mei de eerste echo. 28 december u ...
Gewoon benieuwd vanaf welk moment telt u

7 maanden geleden

Reactie op panda 123

Miss gekke vraag maar hoe weten jullie de datum. Reken vanaf eerste menstru ...
Rekenen vanaf eerste dag van de laatste menstruatie. Je kunt het ook online uit laten rekenen: https://www.24baby.nl/zwanger/ben-ik-zwanger/uitgerekende-datum-berekenen/

7 maanden geleden

Vandaag precies 4 weken, is mijn eerste zwangerschap. Wel al aangemeld bij de vk maar nog geen afspraak voor de eerste echo Erg spannend allemaal

7 maanden geleden

Reactie op Marcha1998x

Hi allemaal! Ik ben 18 december uitgerekend 🥰. Ben in februari geopereerd ...
Heftig zeg, ik hoop dat deze op de juiste plek zit en wat fijn dat je al zo snel weer zwanger bent! 🥰

7 maanden geleden

Sorry voor mijn onzekerheid maar lopen mijn testen goed op? Bovenste is van vrijdag en de onderste van vanmorgen. Vandaag of morgen is mijn NOD

7 maanden geleden

Reactie op Britvdb

Sorry voor mijn onzekerheid maar lopen mijn testen goed op? Bovenste is van ...
Ik vind het wel een beetje licht voor op je nod, maar zou een late innesteling kunnen zijn. Lees vaak genoeg hier dat mensen niet meteen een knaltest hadden

7 maanden geleden

Gisteren begon er een beetje rood bloedverlies (tmi: na een orgasme zonder penetratie) en dat is vandaag bruin geworden. Nu ga ik me lekker 1,5 week zorgen maken 🫠

7 maanden geleden

Reactie op Britvdb

Sorry voor mijn onzekerheid maar lopen mijn testen goed op? Bovenste is van ...
Heb je steeds op zelfde tijd getest? Volgens mij kan concentratie van plas enzo ook nog uitmaken voor de sterkte van het streepje.. of eens andere test proberen?

7 maanden geleden

Reactie op Miq83

Heb je steeds op zelfde tijd getest? Volgens mij kan concentratie van plas ...
Ja dagelijks met ochtend urine getest, ga inderdaad straks een andere test halen en die morgen met ochtend urine doen

7 maanden geleden

Reactie op Britvdb

Ja dagelijks met ochtend urine getest, ga inderdaad straks een andere test ...
Deze is van vrijdag, dus dat is wel heel duidelijk

7 maanden geleden

Zometeen mag ik eindelijk bloed laten prikken om te kijken wat mijn hcg waarde is. Nu 4+3 weken. Vorige keer ging het mis met 4+5, dus hopelijk kan ik mij zelf dan meer rust geven als de waardes ook goed zijn, ondanks ik nu alsmaar een knaltest heb.

7 maanden geleden

Reactie op Mandje5

Heftig zeg, ik hoop dat deze op de juiste plek zit en wat fijn dat je al zo ...
Ik hoop t ook echt! Morgen mn echo dus ben heel benieuwd ☺️. Ja bizar hoe snel t is gegaan, gelukkig maar