1200 Reacties
7 maanden geleden
Reactie op Mandy_1
Is er iemand die misschien even met met mee kan rekenen 🫣..
Ik loop zelf ...
Ik kom volgens berekeningen ook uit op 23 december voor jou!
7 maanden geleden
Als alles goed mag gaan, rond 26dec uitgerekend. Nog geen echo gepland, wacht ook nog even.
Voor onze dochter 3 miskramen gehad en die heb ik liever ‘zo’ dan dmv een echo. Klinkt misschien egoïstisch maar een soort zelfbescherming 😊 dus ik bel met n week of 2 denk ik 🤪
7 maanden geleden
Hallo iedereen,
Ik ben 25 december uitgerekend van ons eerste kindje. Mijn eerste echo staat 15 mei geplant (nog bij het fertiliteitscentrum, omdat ik via een vruchtbaarheidstraject zwanger ben geworden). Wel heel spannend na een ziekenhuistraject van 3 jaar voor het eerst zwanger.
7 maanden geleden
Reactie op Sanne_Lotus
Hallo iedereen,
Ik ben 25 december uitgerekend van ons eerste kindje. Mij ...
Gefeliciteerd! Wat fijn dat het eindelijk gelukt is na 3 jaar zeg.. ❤️
7 maanden geleden
Hi allemaal!
Ik ben 18 december uitgerekend 🥰.
Ben in februari geopereerd aan een buitenbaarmoederlijke zwangerschap waarbij mn rechter eileider verwijderd moest worden.. Ik dacht dat het daarom nog wel even zou duren voor ik weer zwanger zou worden, maar binnen een maand was het al weer raak! ❤️
Daarom krijg ik een vroege echo om te kijken of het nu wel in mn baarmoeder zit, dus aankomende dinsdag eerste echo 🤞🏼
7 maanden geleden
Reactie op panda 123
Miss gekke vraag maar hoe weten jullie de datum. Reken vanaf eerste menstru ...
Rekenen vanaf eerste dag van de laatste menstruatie. Je kunt het ook online uit laten rekenen:
https://www.24baby.nl/zwanger/ben-ik-zwanger/uitgerekende-datum-berekenen/
7 maanden geleden
Reactie op Britvdb
Sorry voor mijn onzekerheid maar lopen mijn testen goed op? Bovenste is van ...
Ik vind het wel een beetje licht voor op je nod, maar zou een late innesteling kunnen zijn. Lees vaak genoeg hier dat mensen niet meteen een knaltest hadden
7 maanden geleden
Reactie op Mandje5
Heftig zeg, ik hoop dat deze op de juiste plek zit en wat fijn dat je al zo ...
Ik hoop t ook echt! Morgen mn echo dus ben heel benieuwd ☺️. Ja bizar hoe snel t is gegaan, gelukkig maar