1200 Reacties
7 maanden geleden
Zijn er meer die ineens weinig tot geen symptomen hebben? Gister nog wel. Vandaag voel ik precies niets... (5+2) word je zo onzeker van🙈
7 maanden geleden
Reactie op Paravet_Girl96
Zijn er meer die ineens weinig tot geen symptomen hebben? Gister nog wel. V ...
Ja heel herkenbaar. Wel vermoeid maar verder geen symptomen.
7 maanden geleden
Hier ook vrijwel geen symptomen. Vind dat ook spannend… vandaag 4+4
7 maanden geleden
Kan ik me heel goed voorstellen...
Bij mij is t alleen wat misselijkheid met vlagen en steekjes onder in de buik. Verder niets. Of je nu wel of geen symptomen hebt, denk dat iedereen zich zorgen maakt 😊
7 maanden geleden
Ik heb totaal geen last van symptomen... ondanks de vorige zwangerschappen waarin ik ook geen symptomen had maakt dit me op dit moment wederom weer onzeker...
7 maanden geleden
Wanneer hebben jullie de 1e echo? Ik ben uiteindelijk uitgekomen op 10+6 .. mocht al eerder met 7 weken maar zie de inwendige echo niet zo zitten 😅.. en daartussen waren geen “late” plekjes want ik wil graag met m’n man naar de 1e echo .. het is lang wachten maar anderzijds ook wel weer veel te zien 😁 tegen die tijd ..
7 maanden geleden
Reactie op Westland89
Wanneer hebben jullie de 1e echo? Ik ben uiteindelijk uitgekomen op 10+6 .. ...
Ik heb fertiliteitstraject gehad waarbij ze ook iedere keer inwendig moesten kijken of mijn follikels goed groeide, zag er toen ook tegen op, maar uiteindelijk valt het echt reuze mee om een inwendige echo te krijgen.
Waar zie je tegen op? ☺️ vriendin van mij is 13 weken zwanger en moest tot afgelopen echo ook inwendig gedaan worden, omdat ze het anders niet goed zagen.
7 maanden geleden
Reactie op Westland89
Wanneer hebben jullie de 1e echo? Ik ben uiteindelijk uitgekomen op 10+6 .. ...
7+6 en dan idd inwendig. Vind dat geen probleem, al vaak gehad. Met 10 weken kan het nog inwendig zijn als het uitwendig nog niet te vinden is.
Waarom zie je inwendig niet zitten?