1200 Reacties
7 maanden geleden
Reactie op mw10
Ik heb ook mn echo met 7 weken. Is dat altijd inwendig? Zie dat ook niet zi ...
Bij mijn weten ligt dit helemaal aan de praktijk, sommige doen sowieso inwendig en andere proberen het eerst via de buik en als dat niet lukt inwendig.
Ik heb al eens om andere redenen een inwendige echo gehad en ik vind bv een uitstrijkje echt 100x erger dan een inwendige echo.
Het is een dun staafje met een soort condoom erom die ingebracht word.
7 maanden geleden
Vandaag voor de derde keer in 4 dagen getest.. Kan het eigenlijk nog steeds niet geloven, na zo’n lange periode… 10 mei de eerste echo in het zkh in verband met het hele
voorafgaande traject en als alles dan goed is in verwachting van een kerstkindje🌲. Uitgerekend op 26-12-24(mooie datum wel🥰)
Zo spannend allemaal! 🤞
7 maanden geleden
Na een lang traject met uiteindelijk ICSI en een eerste TP nu eindelijk een positieve test! Zo onwerkelijk en spannend…. Heel nerveus voor de eerste echo. Volgens de berekeningen 29 december uitgerekend. Besef het niet helemaal!
7 maanden geleden
Ha meiden,
Sinds zaterdagavond weet ik ook dat ik (misschien) zwanger ben. Ik zeg misschien omdat ik zo bang ben dat het (ondanks 4 hele vage streepjes op zwangerschapstesten) toch niet klopt…
Ik ben 28 december uitgerekend en ga morgen langs de huisarts om even te laten informeren hoe/wat nu…
Voelen jullie je ook zo gespannen elke keer als je naar de wc gaat? Bang voor bloed? Of hebben jullie al helemaal zekerheid en vertrouwen?
Liefs van mij,
7 maanden geleden
Reactie op giraffie
Hier ook bang voor bloed bij elk wc bezoekje en niet zwanger voelen wat het ...
Ik merk ook dat de onzekerheid momenteel echt nog overheerst. Vervelend hè?
Ergens ben ik ook bang dat ik misschien een miskraam krijg en het niet merk…
Pas na de eerste echo denk ik een beetje rust te hebben (wat duurt dat wachten lang!!!)
7 maanden geleden
Reactie op Zwangere30jarige
Ik merk ook dat de onzekerheid momenteel echt nog overheerst. Vervelend hè? ...
Dit heb ik precies ook! Heeel de dag spookt er wel eens miskraam door m'n hoofd zo onzeker nie te doen.. je denkt altijd zodra je die positieve test in handen hebt valt alles van je af.. maar ik vind juist dat dan alle stress ook begint haha
7 maanden geleden
Reactie op giraffie
Ja inderdaad dat vind ik ook! Je voelt ook van alles maar ook weer niet ofz ...
Dit klinkt als een fantastisch plan!
7 maanden geleden
Uitgerekend op 28 december! Ik kan het nog niet goed bevatten, maar het is een droom die uitkomt❤️