Hallo lieve mama’s to be,
Ik zag dat er nog geen kletsgroepje is voor deze uitgerekende week. Hoe gaat het met jullie? Wanneer staat de eerste echo gepland? Zijn jullie al mama? Zijn jullie nerveus? Ik ben zeer benieuwd naar alle verhalen.
Tot snel 🫶🏻
Hier ook een positieve test na een missed abortion vorig jaar december. Volgens mijn berekening ben ik nu 4 + 6 weken en ben ik op 1e kerstdag uitgerekend 🥰. 14 mei de eerste echo! Spannend.
Pff het hoort er vast bij, maar jeetje wat is het spannend.. hebben jullie ...
Nee geen zwangerschaps kleding maar ik heb wel een buik waar je bang van word.. maar een deel daarvan is helaas nooit weggegaan naar een keizersnede 2 jaar geleden .. maar in de avond is het echt enorm opgezet
Nee geen zwangerschaps kleding maar ik heb wel een buik waar je bang van wo ...
Herkenbaar! Nouja niet van de keizersnede maar wel het in de avond opgezet zijn. Ben echt benieuwd hoe het zich gaat vormen! Het is mijn eerste zwangerschap!
Hoi allemaal.
Wij zouden maandag een intake gesprek hebben met een fertiliteitsvefpleegkundige, omdat het sperma van mijn man verminderd bleek te zijn en we in augustus een miskraam hebben gehad. Nu teste ik zondag voor het gesprek ineens positief.
Ik zou nu 4 +5 weken zijn. Ik ben erg gespannen tot de echo 8 mei. Want ik kreeg de vorige keer rond week 6 een miskraam.
Gefeliciteerd allemaal
Ik heb nog geen nieuwe clearblue gedaan, maar ik had 4 dagen voor nod al 2-3, toen dacht ik ook huh. En ik heb 3x per dag ovulatietesten gedaan dus ik weet wel zeker dat ik niet zover was. Ik denk dan meteen oehh zouden het er twee zijn haha, zou ik wel heel leuk vinden. Ga gewoon uit van een
Ik heb nog geen nieuwe clearblue gedaan, maar ik had 4 dagen voor nod al 2- ...
Haha ik ben ook zeker van mijn ovulatie dmv testen. Het is m’n derde zwangerschap maar had bij de vorige niet zo snel al 3+. Nu ben ik dus ook bang voor 2, want dat trek ik dus niet🙈
Dames kort vraagje tot hoelang testen jullie door? Ik heb 3 dagen achterelkaar getest het was gewoon positief maar moet het persee een knallende test zijn?
2x test van AH
1x van clearblue met digitaal scherm getest
Momenteel 4.5 weekjes 🦦