1200 Reacties

7 maanden geleden

Reactie op Sharon99

Dames kort vraagje tot hoelang testen jullie door? Ik heb 3 dagen achterelk ...
Ik heb 3 testen gedaan. 2 van action en 1 Clearblue. De eerste van action was licht positief, de 2 deed ik de ochtend erna en die gaf helemaal niets aan. Toen begon ik te twijfelen maar ik dacht ook… hé het is action, hoe betrouwbaar kan het zijn voor die prijs 😅 en toen ben ik een clearblue test gaan halen en die was gewoon positief. Clearblue vind ik persoonlijk de meest betrouwbare test…

7 maanden geleden

Reactie op Sharon99

Gewoon 1x hoor, positief is positief en als t niet goed gaat kom je daar niet achter door te blijven testen, maar dan krijg je vanzelf bloedverlies of je komt erachter met een echo.

7 maanden geleden

Reactie op Sharon99

Normaal een normale en als die positief is een clearblue, maar sinds ik in februari een miskraam gehad gehad, test ik nu om de paar dagen een keer. Voor mijn eigen gemoed 😅

7 maanden geleden

Reactie op joy12345

Normaal een normale en als die positief is een clearblue, maar sinds ik in ...
Maar bij een miskraam test je gewoon positief, dus dat zegt niet zoveel 😊

7 maanden geleden

Reactie op mw10

Gisteren erachter gekomen dat ik zwanger ben! 24 dec uitgerekende datum en ...
Aah wat leuk! Ik ben ook 24 dec uitgerekend! 16 mei eerste afspraak, helemaal spannend 😊

7 maanden geleden

Heeft hier iemand ervaring met licht positieve tests? Ik ben nu 5+3 en mijn testen blijven heel licht. Heb verder geen last van krampen of bloedverlies maar ben zo onzeker.

7 maanden geleden

Ipv volgende week donderdag toch dinsdag al een echo bij 6+1 want jeeeetje heb weer toch stress gehad vandaag😅

7 maanden geleden

Reactie op roos9534

Ipv volgende week donderdag toch dinsdag al een echo bij 6+1 want jeeeetje ...
Ik volgende week woensdag een echo met 6+1 want ik ook stress sinds vanmorgen. Had beetje bruine afscheiding vanmorgen bij het afvegen. Ik weet het, kan meerdere kanten op maar ben meteen zo bang. Heb al 2 miskramen achter de rug…

7 maanden geleden

Reactie op Lovetobeamom1

Heeft hier iemand ervaring met licht positieve tests? Ik ben nu 5+3 en mijn ...
Misschien eens een ander merk proberen. Ik had hetzelfde met kruidvat testen. Met die van de action veel duidelijkere streepjes te zien.

7 maanden geleden

Reactie op Dissie

Ik volgende week woensdag een echo met 6+1 want ik ook stress sinds vanmorg ...
Ooh zo herkenbaar, fijn dat je ook eerder kon. Ik sinds zondagavond af en toe. Zodra het weg is denk ik ‘alles gaat goed’ en bij 1 veeg is er weer complete paniek😂 Helemaal in jouw situatie kan het me voorstellen! Heb je al eerder een echo gehad?

7 maanden geleden

Reactie op roos9534

Ooh zo herkenbaar, fijn dat je ook eerder kon. Ik sinds zondagavond af en t ...
Nee nog geen echo gehad bij deze zwangerschap, de VK zei ook dat er gewoon nog niet goed te zien is voor de 6 weken of het goed of fout zit. Wat naar ook voor jou! Is het je eerste zwangerschap? Ik duim op een goeie echo voor je dinsdag!

7 maanden geleden

Vraagje; als de echo goed is vertellen jullie dan iedereen het goede nieuws of vertellen jullie het pas na de nipt test?

7 maanden geleden

Reactie op mw10

Vraagje; als de echo goed is vertellen jullie dan iedereen het goede nieuw ...
Na de termijnecho, in feite heb je dan 2 echo’s gehad (de vitaliteitsecho met +- 8 weken en de termijnecho met +- 12 weken). Familie en vrienden wellicht na de 1e echo.

7 maanden geleden

Reactie op mw10

Ik heb pas laat een echo met 10+6 daarna vertel ik het iedereen Incl werk Maar met 8 weken vertellen we het directe familie broers, schoonzussen, schoonouders (mijn ouders weten het al)

7 maanden geleden

Reactie op Westland89

Ik heb pas laat een echo met 10+6 daarna vertel ik het iedereen Incl werk ...
Oke! Ik heb mn 1e echo staan met 7 + 3 en twijfel dus om het dan al te delen. Wil dan wel heel graag haha vind het nu al moeilijk om mn mond te houden

7 maanden geleden

Reactie op mw10

Oke! Ik heb mn 1e echo staan met 7 + 3 en twijfel dus om het dan al te dele ...
Uiteindelijk mag je doen waar je, je goed bij voelt hè! Er is geen vaste afspraak alleen je eigen gevoel daarin en hoe je het zelf wilt met je partner is het je 1e kindje?

7 maanden geleden

Reactie op Westland89

Uiteindelijk mag je doen waar je, je goed bij voelt hè! Er is geen vaste af ...
Daar heb je zeker gelijk in! 1e kindje en ben net als iedereen onzeker en bang hihi dus vandaar de vraag wat jullie ervaring is of hoe jullie het zouden doen! Je wilt het zo graag delen

7 maanden geleden

Reactie op mw10

Ik denk dat dat voor een ieder anders is! Het moet voor jou/jullie goed voelen dat is het belangrijkste!🥰 Wij hebben het met de eerste al vroeg verteld (bijna 8 weken) , hadden housewarming van ons zelf en de vriendinnen hadden het direct door haha! Bij de tweede hebben we het iets later verteld maar ook wel vroeger als gemiddeld! En mocht de eerste echo hier goed zijn, dan vertellen wij het wederom weer eerder! Ook met de gedachten; als het mis gaat zouden zij het ook horen!

7 maanden geleden

Reactie op mw10

Bij mij weten een aantal mensen het al omdat ik een fertiliteitstraject heb gehad (klinkt erger dan het is bij mij) en ze daarvan wisten. Ik kreeg heel vaak de vraag en weetje al iets, wanneer moet je weer op controle. 😅 en het voelde goed om het te vertellen. Mocht het weer mis gaan heb ik weer steun.

7 maanden geleden

Reactie op baby422022

Ik denk dat dat voor een ieder anders is! Het moet voor jou/jullie goed voe ...
Eens! Mooi gezegd! :)