1200 Reacties

7 maanden geleden

Gefeliciteerd allemaal 🥰 16 april had ik een positieve test in mijn handen. Ik zou volgens de app 24 december uitgerekend zijn. Wel erg voorzichtig. Voor mijn dochter van 3 een miskraam gehad. Die onzekerheid is er nog steeds. 6 mei eerste echo bij de gynaecoloog 🙏 verloskundige durf ik daarna pas te bellen denk ik haha. Kwa symptomen ben ik vooral heel moe en kan ik maar kleine beetjes eten.

7 maanden geleden

Ik ben nu 5+1 dag zwanger van onze enige topper, onze terugplaatsing, een 5daagse blastocyste 🙏🏾❤️ Ik heb echt nul symptomen.. Heb nu 2 echo’s gehad omdat ik bloedverlies heb, ons kleintje is gister gemeten op 3.1 mm🙏🏾❤️ En ik ben uitgerekend op 24 december 🎄

7 maanden geleden

Reactie op giraffie

Ja ik! En ook afentoe in m'n rug en soms voel ik niets en dan denk ik ja he ...
Ohhh zo herkenbaar!!! Zo onzeker nog en spannend allemaal. Blij als de 1e echo goed is 🙏🏻

7 maanden geleden

Vandaag m’n laatste test opgemaakt. Dikke knaller! Dit heb ik de vorige zwangerschap niet gehad, dus voelt al fijn. Ben nu 4+5 🫶🏼

7 maanden geleden

Reactie op Dissie

Nee nog geen echo gehad bij deze zwangerschap, de VK zei ook dat er gewoon ...
Ja ‘t is de eerste! Moet zeggen dat alle verhalen aan alle kanten niet altijd even goed helpen om rustig te blijven haha

7 maanden geleden

Reactie op mw10

Vraagje; als de echo goed is vertellen jullie dan iedereen het goede nieuw ...
Ik heb t eigenlijk al best wat mensen verteld. Ik ben best open & we hadden een fertiliteitstraject (of nouja 1x Letrozol en t was raak) waardoor er van veel plekken vragen kwamen. Als de echo dinsdag goed is vertellen we het meer mensen

6 maanden geleden

Hoi hoi, Ik ben nu 4+5 dus heel pril zwanger. 28-12-2024 uitgerekende datum. Heel spannend na een mk die vrij heftig verlopen is in 2022 dec. Eindelijk weer zwanger. Nu hopen dat het goed blijft gaan. Ik heb een uterus bicornis(dat betekent een afwijkende baarmoeder aangeboren met een schot). Succes allemaal met het eerste trimester!

6 maanden geleden

Zojuist de verloskundige gesproken. Ik weet zelf sinds vorige week woensdag dat ik zwanger ben. We moesten het even laten bezinken. Zelf gaan we 10 mei op vakantie en er daarom voor gekozen om na de vakantie de eerst echo in te laten plannen. 21 mei staat deze nu gepland. Zo spannend allemaal na een miskraam te hebben gehad afgelopen december, maar zo ontzettend dankbaar dat het ons toch nog gegunt is.

6 maanden geleden

Reactie op Dilana2017

Ik ben nu 5+1 dag zwanger van onze enige topper, onze terugplaatsing, een 5 ...
Was er al iets te zien op de echo? Ik ga morgen met 5+1 weken, omdat ik ook steeds bloed blijf verliezen. Ben heel erg benieuwd 🫶🏻

6 maanden geleden

Hoi mijn naam is Jamie, 26 jaar oud en 5 weken zwanger van de eerste 🤍. Na de eerste maand proberen gelijk raak. 🤍🙏🏼 8 mei eerste echo, na berekening als het goed is 26 december uitgerekend.🩷💙

6 maanden geleden

Hi Mijn naam is Shiloh Ik ben (denk ik) 4 +6 weken 28 dec uitgerekend Onze 🌈 kindje na het verlies van onze zoon met 32w in Januari. Alleen een beetje last van vermoeidheid en vaker moeten plassen. Vandaag pas getest (5 dagen overtijd) omdat ik simpelweg bang was voor teleurstelling.🥹 maar het is zo, we krijgen nog een kans! 🌈💙🩷 Ik ga vandaag de verloskundige bellen en een afpraak maken denk ik🥹🥰🥰🥰 Ik ben zo blij maar ergens heeeel erg bang

6 maanden geleden

Hi! Ik ben 31 jaar en zwanger van ons tweede kindje 💖💙 Wij hebben al een dochter van 14 maanden 🩷 Twee maanden geleden, net voor haar eerste verjaardag, heb ik een positieve test in hadden gehad. Helaas ging dit mis, op haar verjaardag. Het werd een hele vroege miskraam. (Rond 5 weken). Nu ben ik 4+4 & voel ik mij veel beter, de testen waren ook duidelijker. Wel heel gespannen 🥰 30-12 uitgerekend waarschijnlijk. Vandaag een week op vakantie met mijn schoonfamilie. Wordt moeilijk om dit verborgen te houden…

6 maanden geleden

Reactie op Shiloh

Hi Mijn naam is Shiloh Ik ben (denk ik) 4 +6 weken 28 dec uitgerekend Onze ...
Jeetje wat ongelofelijk heftig met 32 weken! Maar gefeliciteerd met je nieuwe zwangerschap, dat je straks een gezond kindje in je armen mag sluiten

6 maanden geleden

Nog meer die het spannend vinden? Ik voel niks en twijfel dan aan alles, is dat wel goed… wat als het hartje niet klopt met de eerste echo etc etc…. Over 3 weken eerste echo! Wat een spanning zeg! Meer die hier last van hebben? Hoe komen jullie de eerste weken door?

6 maanden geleden

Hoi allemaal even een vraag; ik lees vaker berichten dat mensen bij de vk zijn geweest 1e echo en dat de uitgerekende datum toch verder weg is of korter. Hoe kan dit? Je telt toch vanaf je laatste menstruatie?

6 maanden geleden

Reactie op mw10

Hoi allemaal even een vraag; ik lees vaker berichten dat mensen bij de vk z ...
Als je bijvoorbeeld een langere cyclus hebt als gemiddeld. Volgens mij moet je twee weken voor de eisprong tellen. Alleen weten mensen vaak wel hun menstruatiedag maar soms niet wanneer hun eisprong is geweest.

6 maanden geleden

Vandaag 5+1 en ik heb al een paar dagen een beetje een apart gevoel niet goed te plaatsen. Gister had ik al wel n moment van ik wil even alles eruit gooien maar ik durf niet. Vandaag voel ik me zo beroerd alsof ik een kater heb haha, wil eten maar toch weer niet, ben misselijk of ik wil kotsen maar ook net niet. Kan het niet beter omschrijven, iemand die dit kan herkennen 😅😂

6 maanden geleden

Reactie op mw10

Hoi allemaal even een vraag; ik lees vaker berichten dat mensen bij de vk z ...
Dit komt omdat veel mensen niet weten wanneer hun eisprong is geweest. Of als je een onregelmatige cyclus hebt. En ook kan je nog een late innesteling gehad hebben waardoor het ook weer opschuift.

6 maanden geleden

Toch wel beetje eenzaam op dit moment! Iedereen om mij heem gaat morgen drankjes doen en gezelligheid en ik moet dit een beetje ontwijken gezien niemand het verder nog weet (valt op als ik niet drink etc) hoe ervaren jullie dit? Agh ga lekker op tijd mn bedje in en niet brak zijn heeft ook weer zo zn voordeel!

6 maanden geleden

Reactie op mw10

Toch wel beetje eenzaam op dit moment! Iedereen om mij heem gaat morgen dra ...
Sameeee haha. Ik heb een dochter van net 1, dus we gaan morgen met haar naar de Koningsspelen en dan valt het niet zo op dat ik niet drink, vanavond de oppas afgezegd en lekker met the bachelor voor de tv 😅😅😅