1200 Reacties

6 maanden geleden

Hi allemaal, Gisteren durfde ik te testen, toen een week overtijd. In februari een miskraam gehad (eerste zwangerschap) en dit als heftig ervaren met 3 weken lang bloedverlies. Eind maart voor het eerst weer ongesteld (veel bloedverlies, heftige krampen) en daarna direct raak. De miskraam is dus de reden dat ik relatief laat ben gaan testen.. kon het eigenlijk nog niet helemaal geloven! Nu durf ik nog niet direct blij te zijn.. dus hopelijk zo snel als kan de eerste echo. Ik lees hier dat meer van jullie dat zo ervaren. Daarnaast enkel een opgeblazen gevoel en verder geen klachten Op basis van menstruatie 27 dec. uitgerekend 🥰

6 maanden geleden

Reactie op BB1993

Hi allemaal, Gisteren durfde ik te testen, toen een week overtijd. In feb ...
Ik snap je helemaal! En toch.... GEFELICITEERD!! 🥰🥰🥰 Ik heb mijzelf vandaag elke keer dat ik ging plassen even voor de spiegel gefeliciteerd 🤣 en dat zijn 3609899 miljoen keer geweest... ik moet echt zoooo vaak plassen🤣🤣🤣 Verder geen symptomen.

6 maanden geleden

Reactie op Paravet_Girl96

Zijn er meer die ineens weinig tot geen symptomen hebben? Gister nog wel. V ...
Ik ook 5 weken en amper symptomen… heb hetzelfde als jou, erg onzeker voel ik mij erdoor!

6 maanden geleden

Reactie op Borrelnootje123

Nog meer die het spannend vinden? Ik voel niks en twijfel dan aan alles, is ...
Ik heb hier ook enorm last van! Ik heb over 2 weken en 2 dagen m’n eerste echo en heb amper symptomen. Ik weet ook gewoon echt niet hoe ik deze tijd door ga komen… ben echt zo bang 😥

6 maanden geleden

Ik ben er afgelopen dinsdag achter gekomen dat ik zwanger ben van ons tweede kindje. 24 mei eerste echo.

6 maanden geleden

Reactie op Mvdb0223

Ik ben er afgelopen dinsdag achter gekomen dat ik zwanger ben van ons tweed ...
Gefeliciteerd 🥳!

6 maanden geleden

Hoi, ik ben nu 6 weken en 1e echo is 13 mei gepland. Ik heb best gevoelige onderbuik en pijn bij plassen en snachts erge pijn bij nog niet volle blaas. Herkent iemand dit?

6 maanden geleden

Reactie op Oz11

Hoi, ik ben nu 6 weken en 1e echo is 13 mei gepland. Ik heb best gevoelige ...
Hey, niet fijn.. heb je misschien niet n blaasontsteking? Je bent er wel gevoeliger voor nu

6 maanden geleden

Woensdag 24-4 erachter gekomen dat ik zwanger ben en ben 5 weken, uitgerekend op 24 dec en 13 mei me eerste echo 🙈

6 maanden geleden

Reactie op essayj97

Woensdag 24-4 erachter gekomen dat ik zwanger ben en ben 5 weken, uitgereke ...
Gefeliciteerd!! Ik ben 5wkn 5 dgn en ook 24/12 uitgerekend ✨

6 maanden geleden

Vorige week zondag er achter gekomen, vandaaf 5 weken en 2 dagen.. 16 mei 8 weken echo en volgens mijn berekeningen 27 dec uitgerekend. Zo voor de eerste keer toch wel echt mega spannend

6 maanden geleden

Reactie op Quintybvd

Vorige week zondag er achter gekomen, vandaaf 5 weken en 2 dagen.. 16 mei 8 ...
Gefeliciteerd! 🤍 Ik ben ook 5+2 en 27 dec uitgerekend volgens mijn berekening. 😋

6 maanden geleden

Reactie op girl_x

Gefeliciteerd! 🤍 Ik ben ook 5+2 en 27 dec uitgerekend volgens mijn bereken ...
Hier ook 27 december! Wanneer hebben jullie eerste echo?

6 maanden geleden

Reactie op Littleblessing

Leuk! Ik 8 mei. Met 6+5 weken. En jij?

6 maanden geleden

Reactie op Littleblessing

Ik ben nu ook 5+2 weken als het klopt, nog geen echo gehad. 21 mei de eerste. Wij hebben al een zoontje van 14 maanden. 😊

6 maanden geleden

Reactie op Shiloh

Ik snap je helemaal! En toch.... GEFELICITEERD!! 🥰🥰🥰 Ik heb mijzelf van ...
Ja dank je wel! Voor jullie allen hier uiteraard; gefeliciteerd! 🥰 Haha ja moet ook wel vaak plassen, elke keer ook wel een check ‘als er meer geen bloed bij zit’ (I know, kan ook onschuldig zijn) Allemaal op naar een goede eerste echo 🤞

6 maanden geleden

Reactie op girl_x

Gefeliciteerd! 🤍 Ik ben ook 5+2 en 27 dec uitgerekend volgens mijn bereken ...
Jij ook gefeliciteerd! 🩵🩷

6 maanden geleden

Hi! Ik ben nu 5+1 en ben op 28 december uitgerekend volgens mijn eigen berekening! Eerste echo gepland op 16 mei 🥰

6 maanden geleden

Wat leuk dit! Ik ook 25 december uitgerekend en 16 mei eerste echo. Duurt nog lang he ;) vind het moeilijk wachten. Het is onze tweede zwangerschap. We hebben al een dochter van 2. We zijn heel blij en hopen haar snel het goede nieuws te kunnen vertellen!

6 maanden geleden

Reactie op Paravet_Girl96

Zijn er meer die ineens weinig tot geen symptomen hebben? Gister nog wel. V ...
Ja het zelfde nu 5+5 en enkel heel soms misselijk en wat vermoeider. Ben benieuwd hoe het zich ontwikkeld. Spannend!!