1200 Reacties
6 maanden geleden
Bne vandaag 5 weken en tot nu toe gaat het wel oke. Wel last van rugpijn en buikpijn en heeel moe. 17 mei is mijn eerste echo
6 maanden geleden
Inmiddels ben ik 5+2, maar ik heb geen bijwerkingen en voel mij bijna fitter dan normaal… Enerzijds zou je denken: CHILL, maar juist daarom maak ik mij een beetje zorgen of alles wel goed gaat. Helaas is de echo pas 16 mei. Afwachtennnn.
6 maanden geleden
Reactie op girl_x
Leuk! Ik 8 mei. Met 6+5 weken. En jij?
Dat is snel! Mijn verloskundige vond dat te vroeg. Het liefst doen ze pas termijnecho. Ik heb hem nu op 13 mei.
6 maanden geleden
Halloooo ladies💕
Na ruim een jaar proberen, hadden we afgelopen vrijdag onze eerste afspraak om voor hulp te vragen en ons te laten testen.. donderdag 25 april is mijn Spaanse vriend jarig en was 2 dagen overtijd.. maar dacht alleen maar dat m’n lichaam me voor de gek aan het houden was, toch maar even voor de zekerheid testje doen….. OMG DIE WAS POSITIEF!!! 😱🥲🫶🏼 wat een mooi kado voor ons want mijn verjaardag was 22 april 🥳🥳 dus 3 dubbel feest!
Ik woon al 6 jaar in Spanje en ben erg benieuwd hoe het allemaal gaat hier. Het is onze eerste dus alles extra spannend 🥹🥹
Nog meer meiden hier die in het buitenland wonen?
Oja, 23 mei onze eerste echo, vandaag 5 weken +1 en volgens de app 30 december uitgerekend 💕💕
6 maanden geleden
Reactie op mw10
Zijn er al mensen die last hebben van misselijkheid?
Nee maar bij de zwangerschap van m’n dochter ook niet gehad. Ik heb sowieso eigenlijk nog steeds geen symptomen. Met vorige zwangerschappen heel gevoelige borsten maar dat werd 3x een miskraam dus zegt ook niks….
6 maanden geleden
Reactie op Shiloh
Dames,
vergeet niet kraamzorg te regelen... het advies is voor de 12de we ...
En de kinderdagopvang .. daar is ook nog nauwelijks plek tegenwoordig!
6 maanden geleden
Leuk en klets clubje! We weten het nog maar net, maar vandaag precies 5 weken onderweg. Gefeliciteerd allemaal 🎉hopelijk mogen we allemaal een gezond kind op de wereld zetten. X
6 maanden geleden
Reactie op Shiloh
Dames,
vergeet niet kraamzorg te regelen... het advies is voor de 12de we ...
Ik wacht de intake na mn echo even af (die heb ik een week later), maar ben al wel aan het rondkijken!
6 maanden geleden
Vraagje he; ik heb dus best wel veel buikpijn/zeurend gevoel in mijn onderbuik. Ik merk dat ik er ontzettend onrustig van word na een miskraam. Ergens probeer ik me voor te houden dat het oke is, maar toch slaat de twijfel toe. Ik ben nu 6 weken. Meer van jullie die hier last van hebben?
Ik twijfel ook om de verloskundige te bellen, want wat als het nog niet goed zichtbaar is en zorgt voor nog meer onzekerheid.
6 maanden geleden
Reactie op Dani24
Vraagje he; ik heb dus best wel veel buikpijn/zeurend gevoel in mijn onderb ...
Wat is veel? Ik heb wel meerdere keren per dag een steek, paar minuten kramp, etc.
Probeer dat zelf als positief te zien: er gebeurt iets daarbinnen! Maar kan me voorstellen dat het een stuk spannender is als je een keer een miskraam hebt gehad. Sterkte! ❤️
6 maanden geleden
Reactie op Westland89
En de kinderdagopvang .. daar is ook nog nauwelijks plek tegenwoordig!
Nou dat… pff ik heb me vorige week aangemeld (mijn andere zoontje zit al op dit kdv) vanaf september de eerste dag en de tweede dag pas vanaf december 2025 🫣🫣