1200 Reacties

6 maanden geleden

Reactie op mw10

Hoe ver ben je nu? Ik heb t sinds vandaag en ben morgen 6 weken.
5+1

6 maanden geleden

Reactie op Gebruikerjuni15

Nou dat… pff ik heb me vorige week aangemeld (mijn andere zoontje zit al op ...
Had precies hetzelfde! Mijn kids zitten ook al ergens mijn zoontje gaat dan precies rond die tijd van de dagopvang naar de BSO.. maar moest toch wachten tot eind juli 2025 tot ze plek hadden(de mijne gaat 1 dag) denk dat dit ook te maken heeft met het aantal baby’s op de groep want mijn zoontje is natuurlijk al veel meer zelfredzaam .. Maar dat wordt wel weer puzzelen hoe ik die tijd van maart naar augustus moet dekken 😅😂..

6 maanden geleden

Reactie op mw10

Zijn er al mensen die last hebben van misselijkheid?
Jaa, wel n aparte soort misselijkheid

6 maanden geleden

Hai, Ik ben zoals je dat noemt een BAM vrouw (Bewust Alleenstaand Moederschap). Het woordje 'bewust' haal ik er vaak af, want zo had ik mijn leven ook niet voorgesteld het is zo gelopen. Met een Nederlandse donor ben ik 6 april in Medisch Centrum Kinderwens in Leiderdorp geinsemineerd. Bij de eerste keer was het raak! Ik voel alleen wat in mijn onderbuik, dat is eigenlijk best een grappig gevoel. Ik word er blij van. 28 december uitgerekend.

6 maanden geleden

Reactie op dienmin

Hai, Ik ben zoals je dat noemt een BAM vrouw (Bewust Alleenstaand Moedersch ...
Gefeliciteerd!! Ik ben ook de 28ste uitgerekend en 14 mei eerste echo🥰 Ik voel ook mijn "baarmoeder" heb eigenlijk geen symptomen dan alleen een beetje moe en vaker plassen. Hoe is dat bij jou?

6 maanden geleden

Yess vandaag eerste echo gehad en t hartje klopte❤️ was verder niet Perse een bijzonder moment maar blij dat t allemaal goed is. Én op mn verjaardag. Gaan t deze week aan onze familie en vrienden verder vertellen want ik kan niks voor me houden🙆🏼‍♀️

6 maanden geleden

Reactie op roos9534

Yess vandaag eerste echo gehad en t hartje klopte❤️ was verder niet Perse e ...
Oh wat fijn zeg! Gefeliciteerd! Hoe ver ben je nu? Ik heb hem volgende week vrijdag staan

6 maanden geleden

Reactie op roos9534

Yess vandaag eerste echo gehad en t hartje klopte❤️ was verder niet Perse e ...
Gefeliciteerd!! En of het bijzonder is!! Een kloppend hartje ❤️ Geniet van al het mooie nieuws vertellen en van je verjaardag

6 maanden geleden

Reactie op mw10

Oh wat fijn zeg! Gefeliciteerd! Hoe ver ben je nu? Ik heb hem volgende week ...
Dankje! 6+1, volgens eigen berekening want ze kon t eigenlijk nog niet goed zien omdat t nog zo vroeg is. Over 2,5 week heb ik nog een echo bij de verloskundige😄

6 maanden geleden

Reactie op Shiloh

Gefeliciteerd!! En of het bijzonder is!! Een kloppend hartje ❤️ Geniet va ...
Haha nouja, ik dacht ‘goh hier worden mensen emotioneel van’ dat had ik dus niet haha. Maar wel heel blij!

6 maanden geleden

Reactie op roos9534

Dankje! 6+1, volgens eigen berekening want ze kon t eigenlijk nog niet goed ...
Niet misselijk? Ik ben super misselijk sinds gisteren. Net de dokter gebeld

6 maanden geleden

Reactie op xlbm

Jaa, wel n aparte soort misselijkheid
Ja precies heb ik ook en wordt met de dag erger. Blijven eten helpt er tegen

6 maanden geleden

Morgen ben ik 6 weken zwanger en volgens mn berekening ben ik dan op 1e kerstdag uitgerekend 🎄. 14 mei de eerste echo.. Ik verneem allerlei kwaaltjes 🤣 M’n borsten, misselijk, vermoeidheid. 😂 Bij m’n vorige zwangerschap (geëindigd in een miskraam) eind vorig jaar had ik minder kwaaltjes. 🤔

6 maanden geleden

Reactie op kimberly2605

Ja precies heb ik ook en wordt met de dag erger. Blijven eten helpt er tege ...
Ja idd helpt bij mij ook!

6 maanden geleden

Reactie op mw10

Niet misselijk? Ik ben super misselijk sinds gisteren. Net de dokter gebeld ...
Nee gelukkig niet! Eigenlijk vooral gevoelige borsten en verder heel vrolijk de hele tijd😂 en als ik hoest voel ik ‘t in mn eierstokken (want ja verminderde weerstand haha) hoop zo dat ‘t zo blijft 🤞🏻 Hopelijk is de misselijkheid snel over!

6 maanden geleden

Wat is een NOD?

6 maanden geleden

Reactie op Yuntz

Wat is een NOD?
De niet ongesteld dag. In principe de dag dat je ongesteld zou moeten worden maar dit niet word

6 maanden geleden

Pff.. wat een rollercoaster! Vandaag 5+2. Gisteren een best flinke bloeding gehad. Die stopte wel in de avond (en is nu ook weg). Half jaar geleden al een MK gehad, bloeden duurde toen meerdere dagen. De angst zit er wel in. Heeft iemand positieve ervaringen met bloedingen en wel zwanger zijn/ blijven gehad?

6 maanden geleden

Reactie op sabdebab

De niet ongesteld dag. In principe de dag dat je ongesteld zou moeten worde ...
Ahhhh dankjewel!

6 maanden geleden

Reactie op Caroliens3

Pff.. wat een rollercoaster! Vandaag 5+2. Gisteren een best flinke bloeding ...
Ik! Ben meerdere dagen bloed verloren en vandaag hebben wij een prachtig vruchtje gezien met een kloppend hartje. Met 6 weken. Ik heb me voor niks zorgen gemaakt! Heb je al een echo staan?