1200 Reacties
6 maanden geleden
Reactie op MariekeVisser
Ik! Ben meerdere dagen bloed verloren en vandaag hebben wij een prachtig vr ...
Oh wauw wat een opluchting! Gefeliciteerd ook! Ik zou mijn eerste echo hebben op 15 mei, maar die is nu vervroegd naar aanstaande maandag, 6 mei. Dan ben ik 6+1 zwanger. Ik ben bang, maar heb ook nog wat hoop.
6 maanden geleden
5+1 en 18 mei de eerste echo, duurt dus nog even! :( heb helemaal geen klachten, enkel een rommelende buik, zijn er meer met geen klachten? 30 dec is de uitgerekende datum #duurtlang
6 maanden geleden
Ik heb vorig weekend ontdekt dat ik zwanger ben van ons vierde, zeer gewenste, kindje. Ik merk dat ik het altijd erg spannend vind en gewoon echt nog niet geniet. Hoe doen jullie dat? Iemand met tips waardoor je toch meer gaat genieten dan bang te zijn dat het mis zal gaan? Ik heb hier ook totaal geen reden voor, want al 3x een zwangerschap voltooid en nooit een miskraam. Sorry, ik vind me echt een zeur, maar wie weet heeft iemand tips om deze, laatste, keer wel optimaal te kunnen genieten.
6 maanden geleden
5+1 en 18 mei de eerste echo, duurt dus nog even! :( heb helemaal geen klac ...
Yes, dit herken ik helemaal. Ik ben 5+4 op dit moment en vraag mij elke dag af of ik wel écht zwanger kan zijn (gezien ik geen symptomen heb). Maar ik hoor van iedereen die wel pijntjes heeft dat ik er vooral van moet genieten dat ik ze (nog) niet heb haha!
6 maanden geleden
Hallo allemaal!
Ik ben er sinds zaterdag achter dat ik zwanger ben van onze eerste. Moeilijk te geloven nog omdat mijn streepjes op de testen flinterdun zijn (meerdere dagen getest). Bij de clearblue gaf de test 1a2 weken aan (maandagochtend).. Terwijl ik gerekend vanaf mijn laatste ongesteldheid toch al 5+5 ben. Echo staat gepland op 21 mei, dus dat duurt helaas nog wel even. Ik merk wel dat die lichte streepjes mij een beetje ongerust maakt. VK gaf aan dat ik mij geen zorgen moest maken, maar toch 🥴
6 maanden geleden
Hi lieverds ik had ben echt bang atm.. heb afgelopen november een mk gehad bij 8+3 en afgelopen maart bij 5+6. Nu weer gelukkig in verwachting en morgen 6 weekjes zwanger, alleen ben ik zo bang dat t weer fout gaat aangezien mn borsten “opeens” niet meer zo zeer/gevoelig zijn als dat ze waren. Ook mn misselijkheid is minder of het gevoel wat ik eerst over de hele dag had, is nu soms heel kort bij het eten alleen. Herkennen jullie dit? Is dit reden om de vk te bellen? Ik ben echt bang dat t dalijk weer de foute kant op gaat omdat alles dus minder word of lijkt te worden..? Was juist zo blij dat k eindelijk symptomen kreeg. Mn test is trouwens echt nog knal positief 🤭
6 maanden geleden
Reactie op xlbm
Hi lieverds ik had ben echt bang atm.. heb afgelopen november een mk gehad ...
Hi zelf ook een mk gehad maar begon met bloedverlies en daarna missed abortion. Snap dat je je zorgen maakt mijn symptomen zijn ook wisselend maar blijf mijn borsten wel voelen af en aan…..Zelfs als het mis is nu blijf de hcg in je lichaam dus dat zegt helaas niets.
Bij mij wil het ziekenhuis pas vanaf 7 weken een echo doen. Je kan altijd vragen aan je vk of je kan langs komen, gezien je mk’s of in ieder geval vragen.
Hopelijk komt het goed ❤️. MK’s maken je onzeker weet er alles van! Sterkte.
6 maanden geleden
Reactie op Mommylovescheese
Hi zelf ook een mk gehad maar begon met bloedverlies en daarna missed abort ...
Jaa heb nog hier en daar symptomen! Gelukkig zijn me borsten weer n stuk gevoeliger als gisteren en ook misselijk/weinig eetlust is heel heftig vandaag. Heb maandag al een echo bij de vk dus dat is maar even afwachten!
6 maanden geleden
Reactie op giraffie
Hoi allemaal .. ik ben vandaag 6+1 maar ik heb een buik waar ik zelf eigen ...
Hi!
Wellicht last van opgeblazen darmen? Ik heb er ook last van... dat is het eerste wat ik ga vragen bij vk.... geef me iets voor de stoelgang want ik herken dit van mijn vorige zwangerschap. Hele zwangerschap hele slechte stoelgang.... en opgeblazen. Niet fijn!
Ik hoop dat je daar geen last van hebt
6 maanden geleden
Reactie op mw10
Ahhh wat fijn! Gefeliciteerd 🩵🩷💙💜
Jaaaa ik ben iets teruggezet ivm late eisprong dus zit nu lekker in dit groepje!! ❤️