1200 Reacties

7 maanden geleden

Hoi allemaal! Gefeliciteerd! Ik was al een paar dagen aan het rommelen met testen (lang verhaal). Vandaag een positieve test. Ik had al wel een voorgevoel, want ik had hoofdpijn, misselijk, veranderde reuk, borsten net ballonnen en allerlei pijntjes in mijn buik en rug. Mijn uitgerekende datum is 25 december. Wij hebben al een zoontje van 2,5. De aanloop naar die zwangerschap, zwangerschap zelf en de bevalling waren heftig. Wij gaan laten het gewoon weer op ons afkomen, meer kunnen wij niet doen. Morgen meteen bellen naar de vk voor een afspraak.

7 maanden geleden

Reactie op mw10

Hebben jullie ook zn last van jullie darmen? Of krampjes?
Ja ik heb vandaag de hele dag last van krampjes gehad. Maar had ook gelezen dat het heel normaal is.

7 maanden geleden

Reactie op mw10

Hebben jullie ook zn last van jullie darmen? Of krampjes?
Haha opgeblazen gevoel heb ik vooral! En verstopping😅

7 maanden geleden

Ik sluit mij hierbij aan. Volgens eigen berekening 24 december uitgerekend! Ik moet de verloskundige nog bellen voor een afspraak. Vorige maand een miskraam gehad, dus écht ontzettend nerveus en gespannen. Hopen op het beste🍀

7 maanden geleden

Ga ik net op werk een broodje eten, komt een collega eraan met een pakje rosbief. Hier, ik heb iets lekkers voor je, zegt ze. Hahah gebeurd natuurlijk anders noooiiit🙈

7 maanden geleden

Reactie op Dani24

Ik sluit mij hierbij aan. Volgens eigen berekening 24 december uitgerekend! ...
Hey wat leuk, ik volgens mijn berekening ook 24 december en helaas ook vorige maand een miskraam gehad. Ik heb net gebeld en mag 6 mei komen op een vroege echo!

7 maanden geleden

Ik sluit me hier aan! Vrijdag met een vroege test erachter gekomen dat ik weer zwanger ben, op basis van mijn cyclus zou ik 24 december uitgerekend zijn. Vorige maand op 17 maart een miskraam gehad met 6+4, dus alles is nu toch nog even iets spannender. Was ook mijn eerste zwangerschap. Vanochtend al de verloskundige gebeld ze stelde zelf meteen een vroege echo voor op 6 mei en dan zou ik 6+6 moeten zijn ongeveer.

7 maanden geleden

Reactie op Lisalisches

Hey wat leuk, ik volgens mijn berekening ook 24 december en helaas ook vori ...
Ah wat fijn! Ik toch ook maar gebeld. Mag 13 mei voor een echo. Ik wou zelf eerst ook vragen of ik een eerdere echo mocht, maar aan de andere kant dacht ik ook als het dan goed is op die echo ben ik 'ook al' 8 weken en voelt het toch ook al wat zekerder ofzo.(Ookal weet ik heel goed dat het dan alsnog wafwachten is ). Ik denk dat een vroege echo mij juist onzeker maakt met de gedachte, maar hoe is het over twee weken. Hoop dat het een beetje duidelijk is wat ik bedoel. Komende weekjes écht afwachten dus.🍀

7 maanden geleden

Reactie op Fleur98

Hi allemaal! Ik ben er vrijdag achter gekomen dat ik zwanger ben, ik ben nu ...
Je kan direct al bellen of je online inschrijven (dat kon ik de eerste keer bij die van mij). Ze kunnen dan alvast een afspraak plannen voor over een paak weekjes.

7 maanden geleden

Reactie op Dani24

Ah wat fijn! Ik toch ook maar gebeld. Mag 13 mei voor een echo. Ik wou zelf ...
Goedzo! Ja ik twijfelde wel maar ze stelde het zelf voor dus ik dacht ja doe maar, vorige keer is het bij mij op 6+4 misgegaan dus vindt het wel fijn rond die tijd alvast een echo. Heb zelf echt zo'n gevoel van oke overleven tot voorbij het punt waar het vorige keer fout ging. Maar ik probeer ook wel positief en blij te zijn. Zo lastig

7 maanden geleden

Hey lieve dames! Ik sluit mij aan bij jullie. Iedereen gefeliciteerd! 🤍 hoop dat het bij iedereen goed mag blijven gaan. Van ‘t weekend ben ik er achter gekomen dat ik zwanger ben, testen lopen mooi op. ☺️ Vandaag ben ik 3+3 weken, dus het is nog heel pril. Mijn uitgerekende datum is 27 december. Ik vind het zoo spannend, want in januari was ik ook kort zwanger en dit was misgegaan met bijna 5 weken. 🥺 8 mei heb ik mijn eerste echo in het ziekenhuis! Ik ben gelijk medisch, omdat mijn baarmoeder een hart vorm heeft waardoor ik extra risico’s heb op dingen.

7 maanden geleden

Reactie op girl_x

Hey lieve dames! Ik sluit mij aan bij jullie. Iedereen gefeliciteerd! 🤍 h ...
Gefeliciteerd! Ik ga voor je duimen net zoals voor iedereen in deze groep🩷💜🩵💙

7 maanden geleden

Reactie op mw10

Gefeliciteerd! Ik ga voor je duimen net zoals voor iedereen in deze groep🩷 ...
Dankjewel! Jij ook ☺️

7 maanden geleden

Vrijdag een early pregnancy test gedaan en vandaag nog 2 en alle drie: zwanger 😊 ons 1e kindje en ik ben nu dan 3 weken en 6 dagen, uitgerekend op 24 december zoals vele van jullie. Super leuk en erg spannend!

7 maanden geleden

Ik ga nu net op werk naar de wc en verlies een klein beetje lichtroze bloed en een klein bloed stolsel. Is dit erg? Kan dit een innesteling zijn? Zal ik nog een keer testen?

7 maanden geleden

Gister avond er achter gekomen en de 24e uitgerekend! 14 mei de eerste echo, super spannend. Na 3 maanden zwanger met behulp van ovulatietesten🥰

7 maanden geleden

Reactie op MariekeVisser

Ik ga nu net op werk naar de wc en verlies een klein beetje lichtroze bloed ...
Oh jeetje dan vraag je me wat. Vk zei dat als je zoiets hebt even moet bellen altijd. Lichtroze kan geen probleem zijn. Heb je opnieuw getest? Ik heb al de hele dag enorme buik krampen krijg gelijk paniek

7 maanden geleden

Reactie op mw10

Oh jeetje dan vraag je me wat. Vk zei dat als je zoiets hebt even moet bell ...
Ik heb net weer nieuwe action testen gekocht. Die waren afgelopen dagen vrij duidelijk. VK zegt dat het een innesteling kan zijn of oud bloed door vrijen. Ik ga zo testen! 🩷🩵

7 maanden geleden

Reactie op mw10

Oh jeetje dan vraag je me wat. Vk zei dat als je zoiets hebt even moet bell ...
Dit lijkt me een mooie test toch?

7 maanden geleden

Zo blij!! Waarschijnlijk 25 december uitgerekend. 🎄 Hopen dat het nu goed gaat want heb in januari een miskraam gehad. Hebben jullie klachten? Ik heb de hele week al krampjes onder in me buik, last van darmen en gevoelige borsten.🤭