1200 Reacties

6 maanden geleden

Reactie op sannejasmijn22

Gefeliciteeerd! 馃グ馃

6 maanden geleden

Wat een mooie eerste selfies 馃グ welkom!

6 maanden geleden

Wat mooi!鉂わ笍鉂わ笍鉂わ笍 Mag ik vragen wanneer jij je eisprong had? Ik heb namelijk ook een late eisprong en vermoed dat ik minder ver ben als dat de verloskundige denkt haha!

6 maanden geleden

6+3馃

6 maanden geleden

19 maart was mijn eerste dag laatste menstruatie. Ik ben nog niet bij de verloskundige geweest maar als ik zelf uitreken. Kom ik op 24 december uit. Ik krijg een geplande keizersnede dus de datum zal iets eerder zijn.

6 maanden geleden

Reactie op baby422022

Wat mooi!鉂わ笍鉂わ笍鉂わ笍 Mag ik vragen wanneer jij je eisprong had? Ik heb namelijk ...
Nou eerste dag laatste menstruatie was 12 maart, maar volgens mij was mijn eisprong pas de 31e!

6 maanden geleden

Nou eerste dag laatste menstruatie was 12 maart, maar volgens mij was mijn ...
Ah wat grappig! Mijn eerste dag laatste menstruatie was 9 maart en ook 31ste de ovulatie gehad!

6 maanden geleden

Nou eerste dag laatste menstruatie was 12 maart, maar volgens mij was mijn ...
Misschien een stomme vraag maar hoe weet je je ovulatie dag? Haha

6 maanden geleden

Misschien een stomme vraag maar hoe weet je je ovulatie dag? Haha
Heb zelf een schatting gedaan, 14 dagen voor mijn positieve test haha

6 maanden geleden

Fijn Weekend! 馃グ

6 maanden geleden

Misschien nog een ongevraagd tipje, maar voor de dames die ook erg last hebben van obstipatie. Bij mij werkt wandelen op de dagen dat het lukt echt ontzettend goed! Mijn partner en ik lopen nu op de meeste dagen na het eten lekker een rondje samen en merk wel echt dat dat ontzettend verlichting heeft gegeven gekeken naar afgelopen week!鈽猴笍

6 maanden geleden

Reactie op Dani24

Misschien nog een ongevraagd tipje, maar voor de dames die ook erg last heb ...
Oh dank je wel voor de tip! Ik word nu al gek 馃槳馃槀

6 maanden geleden

Hoi Allemaal, Inmiddels hebben ook wij al even een positieve zelftest. Volgens de berekening van de verloskundige zijn wij 29 december uitgerekend. Ivm twee eerdere miskramen afgelopen oktober en november krijgen wij maandag 13 mei al de eerste echo bij 7.1 weken. Op dit moment heb ik niet heel veel klachten. Borsten wat op gezet, en in de avond erg vermoeid. Sowieso voel ik mij heel anders dan bij onze dochter van 4 jaar (30 september). Tijdens mij vorige zwangerschap begon ik met spugen bij 4 weken en dat heeft aangehouden tot het einde van mij zwangerschap. Met een beetje geluk blijft dat mij deze zwangerschap redelijk bespaard馃, en anders nemen we dat ook voor lief natuurlijk

6 maanden geleden

Reactie op MariekeVisser

Ik! Ben meerdere dagen bloed verloren en vandaag hebben wij een prachtig vr ...
Helaas, slecht nieuws net gekregen. Opnieuw een miskraam馃槶 Ik hoop voor jullie allen dat jullie de zwangerschap volbrengen en er van kunnen genieten! Veel succes en geluk gewenst馃崁

6 maanden geleden

Hoihoi ik mag mezelf ook toevoegen aan dit clubje. Vanochtend eerste echo gehad met 6+4 en een mooi hartje! Hopelijk blijft het deze keer zitten na een stil geboren kindje van 17 weken 馃崁 25 december uitgerekend dus wie weet wordt het wel een kerst kindje 馃巹

6 maanden geleden

Vanavond heb ik de echo staan.. ben zo bang.. hoe doen jullie t met de zenuwen voor de echo?

6 maanden geleden

Reactie op xlbm

Vanavond heb ik de echo staan.. ben zo bang.. hoe doen jullie t met de zenu ...
Ik heb vanavond ook een echo. Doodzenuwachtig ben ik, kan het niet loslaten. Zo bang dat het weer misgaat na het verlies van ons zoontje in februari.

6 maanden geleden

Ik morgenochtend 9 uur en ik heb het ook. Ben blij als het morgenochtend is. Wil weten waar ik aan toe ben na de miskraam. Al met al nog wel een goed gevoel, maar dit wil ik nu wel heeeel graag bevestigd hebben haha

6 maanden geleden

Reactie op Caroliens3

Helaas, slecht nieuws net gekregen. Opnieuw een miskraam馃槶 Ik hoop voor jul ...
馃槩 sterkte鈥nbeschrijfelijk waar je doorheen gaat dan 鈥elf ook een mk gehad nu hopen dat het goed gaat.

6 maanden geleden

Reactie op Caroliens3

Helaas, slecht nieuws net gekregen. Opnieuw een miskraam馃槶 Ik hoop voor jul ...
Heel veel sterkte! 馃槝馃槬 Wees nu extra lief voor je zelf en voordat je het weet heb je een wondertje in je armen. Hoeveel weken was je?