1200 Reacties
6 maanden geleden
Reactie op Caroliens3
Helaas, slecht nieuws net gekregen. Opnieuw een miskraam😭 Ik hoop voor jul ...
Heel veel sterkte.
6 maanden geleden
Reactie op Dani24
Ik ben iedere avond zo ontzettend moe, maar lig nog zo lang te draaien en t ...
Nou ik hoop dat het snel over gaat voor je maar ik vrees dat je er snel aan moet gaan wennen😆 ik had dit ook bij mijn vorige zwangerschap en dit bleef heel de zwangerschap door😭 wandelende zombie soms die dag daarna.
Wat weleens hielp was thee drinken (klein kopje ivm met plassen) of lekker een voetmassage 🥰
6 maanden geleden
Vandaag een goed duidelijk kloppend hartje gezien🤩 wat een opluchting, 1 dag terug gezet dus 23 december uitgerekend ipv 22 december zover!❤️
6 maanden geleden
Hey dames,
Ik voel mij wat onzeker.. ik ben vandaag 6 weken en 4 dagen zwanger maar Ik voel mij totaal niet zwanger. Enige wat ik beetje voel zijn mijn borsten. Ik ben totaal niet misselijk of kramp of iets.. bij mijn eerste zwangerschap, was ik kots misselijk. Meer vrouwen bijna geen/tot geen symptomen maar wel goed lopend zwangerschap? 😊 eerste echo is op de 21ste eerste echo. dan zou ik 8 weken en 4 dagen zijn als de berekening klopt.
Liefs 🥰
6 maanden geleden
Reactie op Baby2023!!!!!
Hey dames,
Ik voel mij wat onzeker.. ik ben vandaag 6 weken en 4 dagen zwan ...
Precies hier het zelfde maar dan 6+3 ik heb alleen maar pijn aan m'n borsten. Ik word hier wel ongemakkelijk van als ik zie dat andere veel symptomen hebben... mijn eerste echo is 14 mei💕🙏
6 maanden geleden
Reactie op Baby2023!!!!!
Hey dames,
Bij mijn eerste 0 symtomen gehad en een gezonde jongen van 2. Nu heb ik ook niet veel, behalve moe en soms voel ik mijn tepels. Verder niet. En vandaag een goede echo gehad 6+3
6 maanden geleden
Reactie op Baby2023!!!!!
Hey dames,
Zo herkenbaar! Hier ook nul symptomen, zelfs geen pijnlijke borsten. Morgen eerste echo, dan 6+5 weken denk ik. Dus ben benieuwd.
Met mijn vorige zwangerschap had ik juist overal last van toen ik zo vroeg zwanger was als nu, maar miskraam gehad toen. Dus hoeft niks te betekenen?
6 maanden geleden
Reactie op Baby2023!!!!!
Hey dames,
Pfff en of herkenbaar!!
Ik heb alleen last van obstipatie (mega vervelend) maar verder zelfs de vermoeidheid is minimaal.
Mijn borsten 0, niet eens gevoelig of iets.
Ik was 18 januari nog hartstikke zwanger dus wellicht ben ik nog niet volledig ontzwangert? 🤔
Ik heb 14 mei pas mijn eerste echo....
Ergens super fijn geen kwaaltjes maar het gevoe die bij zwanger zijn "hoort" mis ik een beetje en dat maakt inderdaad onzekerl