1204 Reacties
6 maanden geleden
Reactie op xlbm
Ladiess ik heb n vraagje, ik heb net dus parmezaanse kaas op.. met de gedac ...
Kan geen kwaad, in harde kaas kunnen die schadelijke bacteriën niet goed groeien, staat in de ZwangerHap!
6 maanden geleden
Bedankt voor jullie reacties, misschien krijgen we deze keer een meisje… 🤪 ik wacht de echo af meer kan ik toch niet doen! Maar wel fijn andere hun verhalen te lezen. 🥰
6 maanden geleden
Reactie op girl_x
Vanochtend eerste echo gehad, ik ben nu twee daagjes vooruit gezet dus 7 we ...
Heyy wat fijn om te horen dat het goed is gegaan! Wat bedoel je precies met zelfs naar de verloskundige? Ik moet 1 maal naar de ziekenhuis en vervolgens naar de verloskundige waar ik mij heb aangemeld of moet de ziekenhuis dit bepalen?
6 maanden geleden
Reactie op girl_x
Vanochtend eerste echo gehad, ik ben nu twee daagjes vooruit gezet dus 7 we ...
Aaaah wat fijn! Hier net ook een goede echo gehad, alles ziet er goed uit!😍
En net als jou voor nu op 7 weken gezet!💜
6 maanden geleden
Zo fijn om te horen dat de eerste echo's binnen druppelen!
Dacht miss leuk om elkaar iets beter te leren kennen nu we 9 maanden (hopelijk!) Mrt elkaar lief en leed gaan delen!
Mijn naam is Shiloh.
38 (en half zoals de neuroloog zei😑) jaar.
Ik ben zwanger voor de 2de keer.
In 2022 getrouwd met de liefde van mijn leven.
Vorig jaar zwanger geweest van onze zoon die helaas met 32 weken overleed in mijn buik. Bevallen in januari.
Nu zwanger van onze 2de wonder, hopelijk mogen we deze leren kennen en van genieten.
Ik heb tot 4 jaar geleden in de gehandicaptenzorg gewerkt totdat ze MS ontdekt hebben. Sindsdien ben ik thuis.
Maar ik vermaak mij prima met het huishouden, familie en vriendinnen🥰
Mijn hobby's zijn tekenen, schilderen het maken van oorbellen en koken.
Geen huisdieren helaas... zou wel een kat willen maar daar kan ik naar fluiten zei mijn man🤣😂🤣 (hij houdt niet van haren.)
Zo dat was ik in een zucht. Haha pop
6 maanden geleden
Reactie op Sharon99
Heyy wat fijn om te horen dat het goed is gegaan! Wat bedoel je precies met ...
Ik heb een hartvormige baarmoeder in een milde vorm. Dus daarom is er gezegd je wordt gelijk medisch en blijft bij de gynaecoloog. Nu hebben ze me aangemeld bij de verloskundige. ☺️
6 maanden geleden
Nou toch even onzeker vandaag.. sinds gister had ik verhoging. Ik denk een griepje met keelpijn, dus vandaag hele dag in bed. Maar ik voel me vandaag niet echt zwanger! Waar ik eerder dacht dat de misselijkheid begonnen was, voel ik nu niks! Komt dat omdat ik de hele dag rust? Ik vind het maar raar.. borsten wel nog gevoelig, dat wel!
6 maanden geleden
Reactie op girl_x
Fijn om te horen! 🥰 Hoe zag jouw echo er uit? Ik heb nu pas 30 mei intake ...
Dit was mijn echo haha!😜 voor nu waren ze tevreden en zag alles er goed uit! Ik heb 28 mei de termijnecho! Bij ons doen ze de intake direct na de echo dus die heb ik al gehad!❤️ en eind juni heb ik de 13 weken echo!
6 maanden geleden
Reactie op baby422022
Dit was mijn echo haha!😜 voor nu waren ze tevreden en zag alles er goed ui ...
Mooie echo! Gefeliciteeerd! 🤍 Oh dat is wel beter dat je minder lang moet wachten nu.
Ik zat eerst bij de gynaecoloog en nu dan aangemeld bij verloskundige, wie weet kan ik wel vragen om een echo tijdens de intake haha.
Hier mijn echo van vandaag, klein boontje.
6 maanden geleden
Leuk om al die mooie echo’s te zien! Ben zelf heel erg zenuwachtig voor aankomende dinsdag