1208 Reacties
6 maanden geleden
Reactie op Miq83
Ik heb m ook dinsdag! Wat duurt dat wachten lang hè?
Ja niet te doen! Zijn toch wel weken vol spanninf
6 maanden geleden
Hii,
Ongeveer 3 weken geleden hadden eij onze eerste positieve zwangerschapstest! Helemaal blij natuurlijk, nu hopen op een kloppend hartje op de echo van a.s. dinsdag 🤞
Echt super leuk om te lezen dat sommige al een kloppend hartje hebben gezien❤️ Hebben jullie ook zo'n last van klachten? Bij mij begonnen de klachten in de week na mijn ovulatie. Extreme krampen in mijn baarmoeder, gelukkig is dit nu ongeveer al een week voorbij. Wel sinds 2 weken misselijk en pijnlijke borsten. Had gehoopt iets meer op een roze wolk te zitten, maar de zwangerschap begint goed.. 😅
6 maanden geleden
Ik moet even van mij afschrijven. Had eerder vanavond bij het afvegen en beetje roze afscheiding. Ben nu 6+3 weken. Natuurlijk gelijk weer dikke paniek, dit omdat ik vorige jaar december een ma gehad heb. Gelukkig net bij het afvegen geen roze afscheiding meer, maar pfoe wat een rollercoaster is het toch. 21 mei de eerste echo. Vrijdag voor 10 dagen op vakantie. Hopelijk blijft het nu goed gaan !
6 maanden geleden
Reactie op Mei1994
Ik moet even van mij afschrijven. Had eerder vanavond bij het afvegen en be ...
Ik had dit gister maar dan een beetje bruin 😫 gelijk helemaal stressen. Vanmorgen helemaal geen afscheiding gehad. Ben mezelf echt aan het voorbereiden op het ergste in m’n hoofd 😓 gelukkig wel morgen een echo dus hopelijk dan duidelijkheid
6 maanden geleden
Hebben jullie ‘s nachts ook wel eens pijn onder in je buik? Heel heel gevoel! Heb dit enkel in de nacht en dan 1 x in de week ofzo! Vaak in t weekend, alsof je lichaam dan voelt dat je ff tot rust kan komen!
6 maanden geleden
Hebben jullie ‘s nachts ook wel eens pijn onder in je buik? Heel heel gevoe ...
Ik heb 2 keer gehad dat ik ‘s nachts van pijn in m’n buik wakker werd.. duurde 10 min en moest me er echt doorheen puffen.. toen was t weer weg. Bedoel je zoiets? Ik dacht dat t mijn darmen waren..
6 maanden geleden
Een kloppend hartje🙏✨. Ze zag wel nog iets anders op de echo en dat konden 2 dingen zijn of het waren er eerst 2 en 1 is afgestoten of een blauwe plek of iets van binnen wat van zelf weg trekt. Beetje vaag verhaal snapte het zelf ook niet? Iemand dit mee gemaakt? Ze zegt dus dat ik dus oud bloed kan verliezen of dat het op de volgende echo gewoon weg is. Wij zijn wel blij en opgelucht
6 maanden geleden
Reactie op mw10
Een kloppend hartje🙏✨. Ze zag wel nog iets anders op de echo en dat konden ...
Yesss!!! Gefeliciteerd dat zijn mooie echo's..
Zelf nooit zoiets meegemaakt of gehoord. Sorry, kan je daarin niet in helpen. Als je toch meer duidelijkheid wilt zou ik de vk gewoon toch nog even bellen voor wat meer duidelijkheid. ❤️
6 maanden geleden
Reactie op mw10
Een kloppend hartje🙏✨. Ze zag wel nog iets anders op de echo en dat konden ...
Ja dit heb ik ook! Bij mij zeiden ze dat her vocht is. Waarschijnlijk bloed. En dat ik niet moet schrikken als ik alsnog bloed verlies, dat het dat vocht kan zijn. En anders lost mijn baarmoeder het vanzelf op zei ze. Maar evengoed mag ik bellen als het zo is. Gelukkig nog niks verloren
6 maanden geleden
Reactie op BabyNovember24
Ik had dit gister maar dan een beetje bruin 😫 gelijk helemaal stressen. Va ...
Hoe was de echo?
6 maanden geleden
Reactie op MariekeVisser
Hoe was de echo?
Echo was helemaal goed! Kloppend hartje gezien dus ik heb lopen stressen om niks 🥹 lief dat je er naar vraagt!
6 maanden geleden
Hebben jullie ‘s nachts ook wel eens pijn onder in je buik? Heel heel gevoe ...
Soort menstruatie pijn / kramp achtig echt helemaal onderin? Dat heb ik namelijk wel eens en inderdaad vaak ‘‘s nachts. Heb me laten vertellen dat dit komt omdat m’n baarmoeder groeit. Echt een rotgevoel..
6 maanden geleden
Reactie op Saarrr93
Soort menstruatie pijn / kramp achtig echt helemaal onderin? Dat heb ik nam ...
Dikke kans dat het je darm is, die ligt wat meer stil.
6 maanden geleden
Ik ben als het goed is uitgerekend rond 31 december ! :) Nu 6 weken en 5 dagen zwanger, voor mij de eerste keer. Best spannend allemaal hoor! :)
6 maanden geleden
Vandaag 1e echo gehad. Precies volgens mijn bereking 8 weken vandaag🥰
6 maanden geleden
Ik heb vandaag ook de eerste echo gehad! Zag er allemaal goed uit en ook een mooi kloppend hartje. Berekening 7+4 klopte helemaal🥰