1212 Reacties
6 maanden geleden
Morgen met 7 weken en 3 dagen eerste echo… zo spannend…. Zo nerveus…. Na een lang traject nog nooit zo ver gekomen…. Duimen jullie mee? 🤞🏻🤞🏻🤞🏻
6 maanden geleden
Zondag hebben we een communiefeest van mijn nicht haar zoontje, nu is het zo dat we pas na de tweede echo, 7 juni, het willen vertellen aan de rest van de familie. Maar ik heb een klein probleempje, mijn andere nicht heeft het al door volgens mij. En normaal doe ik altijd een drankje mee als we daar zijn, maar nu kan dat dus niet meer. En als ik geen alcoholisch drankje wil kunnen ze blijven zeuren.
Iemand tips wat ik zondag het beste kan doen? 😂🫣
6 maanden geleden
Ik heb morgen (7+5) m’n eerste echo! Zo spannend! Ik hoop zoooo erg dat alles goed is/gaat!
6 maanden geleden
Onze eerste echo was gelukkig helemaal goed! 7 weken en 3 dagen en een mooi kloppend hartje. Wel veel cystes van het traject maar was niet heel erg voor nu. We zijn ontslagen uit het ziekenhuis en hebben ons aangemeld bij een normale verloskundige! Dankjewel allemaal ❤️
6 maanden geleden
Reactie op girl_x
Zondag hebben we een communiefeest van mijn nicht haar zoontje, nu is het z ...
Stom eigenlijk hè dat je moet verantwoorden dat je geen alcohol drinkt? Ik zou zeggen dat je nog steeds niet helemaal lekker bent (van datgene waar je zogenaamd antibiotica voor had haha)
6 maanden geleden
Hier ook een kloppend hartje gezien vandaag! Wel 3 dagen teruggezet maar ze kon ook moeilijk meten, dus even de termijnecho afwachten. Dankbaar! ❤️💙
6 maanden geleden
Reactie op mw10
Ik heb een echo gehad bij 7 +2 maar er is nog geen nieuwe echo gepland. Bij ...
Hm dat is gek. Bij mij heeft de gynaecoloog na de eerste echo mij ingeschreven bij de verloskundige en dezelfde dag kreeg ik al gelijk een mailtje met een twee datums voor intake en termijn echo.
Misschien even er achteraan gaan?
6 maanden geleden
Reactie op girl_x
Zondag hebben we een communiefeest van mijn nicht haar zoontje, nu is het z ...
0% alcohol wijn mee smokkelen?
Of groene ijsthee. Lijkt ook heel erg op wijn. Zelf de drankjes inschenken