1219 Reacties

6 maanden geleden

Reactie op girl_x

Zondag hebben we een communiefeest van mijn nicht haar zoontje, nu is het z ...
Ik denk dat je het beste er onderuit kan komen door te zeggen dat je een infectie hebt en nu aan de antibiotica zit en dat niet met alcohol mag combineren. Wel je verhaal geloofwaardig maken met te googlen wat voor infectie en welke klachten je zou moeten hebben馃槄 Ik kom er gelukkig mee weg dat ik moet rijden en daardoor niets drink, voorheen gebeurde dat ook wel eens dus kom daar nu gelukkig mee weg 馃榿

6 maanden geleden

Reactie op girl_x

Herkenbaar, ik 8 mei de eerste echo gehad (7 weken) en ook pas 7 juni de ee ...
Mijn man heeft nu een pretecho geregeld morgen, die is nog erger dan ik 馃槀

6 maanden geleden

Vanochtend eerste echo gehad, een kloppend hartje gezien. Iets minder ver gemeten dan ik dacht dat ik was, maar dat kan ook een meetfoutje zijn op deze termijn. Nu weer toeleven naar de volgende echo over drie weken. Ik heb ons ook weer ingeschreven voor de opvang waar mijn dochter al naartoe gaat. Mochten jullie nog geen opvang geregeld en wel nodig hebben, dan zou ik dit wel aanbevelen na je eerste echo!

6 maanden geleden

Reactie op Saarrr93

Mijn man heeft nu een pretecho geregeld morgen, die is nog erger dan ik 馃槀
Geweldig! Mijn man vindt dat allemaal "onnodig" ik moet dus overhalen hahaha Enjoy!

6 maanden geleden

Hoi allemaal馃挏. Vandaag de intake gehad en veel dingen besproken en stof om over na te denken. Gaan jullie mee doen aan de 13 weken echo?

6 maanden geleden

Reactie op mw10

Hoi allemaal馃挏. Vandaag de intake gehad en veel dingen besproken en stof om ...
Wij hebben gisteren ook de intake gehad! Vanochtend besproken met m鈥檔 vriend, maar wij gaan wel alle testen doen. We willen het liefst zo goed mogelijk weten wat ons eventueel te wachten zou staan. Dan kunnen we ons beter voorbereiden :)

6 maanden geleden

Reactie op blondlion

Wij hebben gisteren ook de intake gehad! Vanochtend besproken met m鈥檔 vrien ...
Ja wij dus ook!

6 maanden geleden

Reactie op blondlion

Wij hebben gisteren ook de intake gehad! Vanochtend besproken met m鈥檔 vrien ...
Wij ook! Soort van iets onder controle hebben... soort van dan.

6 maanden geleden

Reactie op mw10

Hoi allemaal馃挏. Vandaag de intake gehad en veel dingen besproken en stof om ...
Ja, wij gaan alle tests doen en de 13&20 weken echo. Ik verwacht er niks geks uit, maar zo kunnen we nog eventueel een goede keuze maken.

6 maanden geleden

Gaan jullie naast de 13 en 20 weken echo ook de uitgebreide nipt doen of alleen de 3 meest bekende?

6 maanden geleden

Reactie op Mama van Lois

Gaan jullie naast de 13 en 20 weken echo ook de uitgebreide nipt doen of al ...
Wij lopen voor het eerst bij de gynaecoloog ivm onze vorige zwangerschap, dus ik weet niet of het een keuze is meer(?) Weet iemand dat?

6 maanden geleden

Reactie op Shiloh

Wij lopen voor het eerst bij de gynaecoloog ivm onze vorige zwangerschap, d ...
Hoi ik ben ook bij de Gynaecoloog en je krijgt een counseling gesprek dan kan je inderdaad een keuze maken om of de 3 meeste bekende afwijkingen te testen of dat je de neven afwijkingen ook test. Wij moeten het gesprek nog krijgen, ik kreeg ook een folder mee en een brief over de 13 weken echo. Succes met het maken van keuzes ik vind het nog lastig, mijn man wil alles testen maar neven afwijkingen kunnen zij niet altijd zeggen wat het is鈥us lastig vind ik persoonlijk straks maak je je druk om iets wat niet tot uiting komt.

6 maanden geleden

Ik heb zo mijn 1e echo, ben ineens zo zenuwachtig 馃馃徎

6 maanden geleden

Ik heb zo mijn 1e echo, ben ineens zo zenuwachtig 馃馃徎
Succes het komt vast goed 馃崁! Blijven ademhalen.馃槉

6 maanden geleden

Reactie op Mommylovescheese

Hoi ik ben ook bij de Gynaecoloog en je krijgt een counseling gesprek dan k ...
Oh oke, dank je wel. En ik ja dat heb ik ook... Wij hebben altijd gezegd wat er ook gebeurt wat ons baby ook mankeert.... ons baby is altijd welkom. Maar onze laatste zwangerschap heeft mij zo onzeker gemaakt dat ik wel heel graag zou willen weten of alles goed gaat "daar binnen" 馃槄

6 maanden geleden

Reactie op Mama van Lois

Ja wij wel. Na verlies van ons zoontje in vorige zwangerschap, hebben we nu zoveel angst deze zwangerschap dat alles wat er getest kan worden een beetje als controle houden voelt

6 maanden geleden

Reactie op Mama van Lois

Nee, bij de vorige zwangerschap ook niet gedaan. Want je weet niet wat het dan is bij de nevenbevindingen, dit kunnen ze ook niet verder uitzoeken: dus dan zit je tot je bevalling in onzekerheid. Edwards, patau of down is heel ingrijpend. Vooral de eerste twee. Maar met nevenbevindingen kan het ook bijvoorbeeld maar iets relatiefs klein zijn als een klompvoetje, maar dat weet je dus pas nadat je bent bevallen. Dat zou mij echt heel erg veel stress geven

6 maanden geleden

Reactie op Shiloh

Oh oke, dank je wel. En ik ja dat heb ik ook... Wij hebben altijd gezegd w ...
Hi, Snap ik maar zoals je hierboven leest kunnen er bij nevenbevindingen niet alles direct worden uitgesloten en zit je lang in onzekerheid misschien. Moeilijk h猫! Ik neig ook alleen naar de 3 grootste afwijkingen en wel 13 weken echo maar ja mijn man wil alles testen. Lastig dus nog even goed over hebben.

6 maanden geleden

Reactie op Mama van Lois

Wij gaan NIPT doen met nevenbevindingen. Als ze iets afwijkends zien en er verdere testen nodig zijn kunnen we dan altijd nog kijken of we dat wel of niet willen.

6 maanden geleden

Reactie op Mama van Lois

Wij gaan alles wat we kunnen testen doen. Vanwege ons ICSI traject wordt dit ook aangeraden vandaar! Iets meer kans op afwijkingen helaas.