1222 Reacties

6 maanden geleden

Reactie op girl_x

Zondag hebben we een communiefeest van mijn nicht haar zoontje, nu is het z ...
Mission failed. Was door de mand gevallen. Een aantal hadden het ook al door, ze begonnen er al zelf over.. dus konden het niet laten om het toch te vertellen. Gelukkig was alleen de dichts bijzijnde familie op dat moment er . ☺️

6 maanden geleden

Vandaag onze eerste echo gehad. Een kloppend hartje, precies het aantal dagen zoals verwacht en al 2cm groot. Wij gaan overigens ook de NIPT (met nevenbevidingen), 13 weken en 20 weken echo doen.

6 maanden geleden

Hoi allemaal mijn symptomen zijn erg afgenomen word daar wel een beetje ongemakkelijk van merk ik.. meerdere die dit hebben? Morgen heb ik nog een echo word er echt zenuwachtig van!😵‍💫

6 maanden geleden

Reactie op Sharon99

Hoi allemaal mijn symptomen zijn erg afgenomen word daar wel een beetje ong ...
Precies hetzelfde hier!! Denk dat het niets hoeft te betekenen hoor, maar wel een gekke mindfuck! Wie weet wennen we gewoon nu even aan de hormonen zou dat kunnen? 🤔

6 maanden geleden

Reactie op Sharon99

Hoi allemaal mijn symptomen zijn erg afgenomen word daar wel een beetje ong ...
Ik denk dat het niet iets moet zijn om er zorgen over te maken? Ik heb al vanaf het begin helemaal geen kwaaltjes, behalve extra moe. Ondanks dat had ik toch een goede eerste echo. Vandaag bij 9 weken werd ik pas voor het eerst kotsmisselijk wakker en voel ik me een hele dag totaal niet lekker. Hoe lastig het ook is en hoe onzeker het ons maakt. Heel veel succes morgen!

6 maanden geleden

Reactie op Borrelnootje123

Precies hetzelfde hier!! Denk dat het niets hoeft te betekenen hoor, maar w ...
Zeker, je lichaam went aan de hormonen. Als er dan weer even extra aangemaakt word komen de klachten weer. Kwaaltjes komen en gaan en komen weer. Niets geks hoor!

6 maanden geleden

Reactie op Borrelnootje123

Precies hetzelfde hier!! Denk dat het niets hoeft te betekenen hoor, maar w ...
Ja absoluut we zullen er wel een keer aan wennen maar het ging zo snel bij mij dus stond er even bij stil hahahah 😅

6 maanden geleden

Reactie op girl_x

Ik denk dat het niet iets moet zijn om er zorgen over te maken? Ik heb al v ...
Vind het wel fijn om te horen en zien dat het bij iedereen anders kan zijn 🥰 dankjewell!

6 maanden geleden

Hoi allemaal! Ik ben maar even overgestapt naar dit kletsgroepje, mijn uitgerekende datum zal rond de 24e liggen!

6 maanden geleden

Reactie op medb2024

Hoi allemaal! Ik ben maar even overgestapt naar dit kletsgroepje, mijn uitg ...
Welkom!

6 maanden geleden

Reactie op DebMo

Vandaag onze eerste echo gehad. Een kloppend hartje, precies het aantal dag ...
Wij gaan nu ook voor NIPT met nevenbevindingen. De test is in de afgelopen 3 jaar veel duidelijker geworden dankzij het onderzoek wat er is geweest. Afgelopen keer (3 jaar terug) was het nog veel onduidelijker en hebben we voor zonder nevenbevindingen gekozen.

6 maanden geleden

Hallo dames, ik sluit me graag aan bij dit kletsgroepje. Afgelopen dinsdag de eerste echo gehad en uitgerekend op 30 december!

6 maanden geleden

Reactie op 🍋 SunflowerApplepie 🍋

Hallo dames, ik sluit me graag aan bij dit kletsgroepje. Afgelopen dinsdag ...
Welkom!

6 maanden geleden

Hoi dames! Ook ik sluit me graag aan bij dit groepje 😀 Ik ben zwanger van ons eerste kindje, dinsdag de vitaliteitsecho gehad en ben vandaag 8+6 wkn. Ben uitgerekend op 29 december. Dat wordt een leuke drukke maand zo 😅 Ik vind het allemaal best spannend en ben benieuwd wat ons allemaal te wachten staat., De echo maakte het ook veel echter, een klein frummeltje met een snel kloppend vlekje gezien 😁. Ik voel me heel goed, soms een klein beetje meer vermoeid en heel af en toe met niezen of (snel) zitten een korte steek van bandenpijn. Verder dus niks te klagen tot nu toe.

6 maanden geleden

Hi allemaal, ik sluit mij ook graag aan. Nu 9 weken zwanger en op 26 december uitgerekend. Aankomende vrijdag heb ik de termijnecho 🥰

6 maanden geleden

Bij wie begon de misselijkheid ook pas later in het eerste trimester? Zit nu in wk 9, en de ene dag gaat beter dan de ander. Hiervoor nergens last van gehad. Maar heb nu dagen er tussenzitten dat ik me echt enorm slecht voel. Hele dag kotsmisselijk. 🙁 Heb het maar voor lief, enkel hoop ik dat het snel weggaat.

6 maanden geleden

Ik ben uitgerekend op 31 december🙈 mag ik ook bij jullie horen, er bestaat geen kletsgroep van 31 december hihi☺️

6 maanden geleden

Ook ik ben volgens de laatste echo op 29ste uitgerekend. Hoewel het nog per echo verschilt. Ik ben al mama van een mooie zoon van 5 en dochter van 2. Zover de beste zwangerschap tot nu toe. Erg vermoeid, maar misselijk is goed te doen en heb nog niet gespuugd! Dit keer ben ik totaal niet zenuwachtig. Heerlijk gevoel zo. De laatste echo was met 8 weken 2 dagen. Ziet er een beetje uit als een monstertje vond ik door het breingat waar de hersenen moeten komen. 🤣

6 maanden geleden

Reactie op Klaasjebaby

Ook ik ben volgens de laatste echo op 29ste uitgerekend. Hoewel het nog per ...
Wat leuk, en wat een mooie foto! We zijn op dezelfde dag uitgerekend 😁

6 maanden geleden

Reactie op girl_x

Bij wie begon de misselijkheid ook pas later in het eerste trimester? Zit n ...
Same, ben nu 9+2 en sinds een paar dagen misselijk en onwijs moe, waar ik eerder alleen pijnlijke borsten had.