1225 Reacties

6 maanden geleden

Hi, afgelopen dinsdag de eerste echo gehad en so far uitgerekend op 23 december! We zijn zo blij en opgelucht dat dit keer alles goed is en we het hartje gezien hebben!

6 maanden geleden

Reactie op Joline-1

Wat leuk, en wat een mooie foto! We zijn op dezelfde dag uitgerekend 😁
Leuk! Heb jij erg klachten?

6 maanden geleden

Reactie op ckdd

Ik ben uitgerekend op 31 december🙈 mag ik ook bij jullie horen, er bestaat ...
Haha ik ook!

6 maanden geleden

Reactie op Klaasjebaby

Leuk! Heb jij erg klachten?
Niet echt, kom er tot nu toe goed door 😁 heb soms met niezen of (snel) gaan zitten een snelle korte steek van bandenpijn, verder niets. Eerste 3 wkn toen ik nog niet wist dat ik zwanger was wel veel krampen en pijnlijke borstel maar dat is eigenlijk wel over. *afkloppen* Heb jij veel of erge klachten?

6 maanden geleden

Reactie op Joline-1

Niet echt, kom er tot nu toe goed door 😁 heb soms met niezen of (snel) gaa ...
Heerlijk! Heel moe en misselijk. Ook kortadimig, maar valt nog mee vergeleken mijn eerdere zwangerschappen. Best tevreden dus. 😊 Lekker van genieten zo zonder klachten!

6 maanden geleden

Reactie op Klaasjebaby

Heerlijk! Heel moe en misselijk. Ook kortadimig, maar valt nog mee vergelek ...
Dankjewel! En wat niet is, kan misschien nog komen hé 😉 heb af en toe wel dat ik een half uurtje eerder naar bed wil dan anders, maar niet echt vermoeid. Hopelijk gaan jouw klachten dadelijk in het tweede trimester voorbij! Wel fijn dat het dan nu mee valt vergeleken met je andere zwangerschappen. Merk je op meerdere vlakken al verschil?

5 maanden geleden

Reactie op Joline-1

Dankjewel! En wat niet is, kan misschien nog komen hé 😉 heb af en toe wel ...
Niet heel veel. Alleen minder misselijk. Daarnaast ben ik wat zwaarder dan mijn vorige zwangerschappen en zie je nog niet echt dat ik zwanger ben 😅. Maarja dat komt vast goed als de baby groter word 😁. Is dit jouw eerste?

5 maanden geleden

Hier ook een mama met een al zwangerschapsbuik😅 In januari was ik nog 7 maanden zwanger en in maart alweer zwanger. Door het verlies van onze zoon niet echt de tijd genomen om iets aan mijn lijf te doen (gewoon geen zin in) Dus nu ga ik gewoon door daar waar ik gebleven ben🤣😂 voordeel: niemand vraagt iets.😅

5 maanden geleden

Reactie op Klaasjebaby

Niet heel veel. Alleen minder misselijk. Daarnaast ben ik wat zwaarder dan ...
Minder misselijk is in ieder geval al een heel groot voordeel haha! En ook wel fijn dat je het nog niet echt ziet, krijg je nu iig nog geen vragen of speculaties. Ja dit is mijn eerste zwangerschap. Ik ben echt heel benieuwd hoe het gaat lopen en wat ons allemaal te wachten staat.😊

5 maanden geleden

Reactie op girl_x

Bij wie begon de misselijkheid ook pas later in het eerste trimester? Zit n ...
Ik ben vanaf week 6 misselijk en zelfs medicatie ervoor nu. Vanaf week 9 komt de misselijkheid daar weer doorheen. Schijnt dat rond die tijd je hormonen nog meer toenemen en daardoor je je nog meer misselijk kan gaan voelen 🙃

5 maanden geleden

Reactie op Sharon99

Hoi allemaal mijn symptomen zijn erg afgenomen word daar wel een beetje ong ...
Is alles goed gegaan?

5 maanden geleden

Reactie op Marretje87

Is alles goed gegaan?
Hey lief dat je het vraagt alles is gelukkig goed gegaan. Dus dat de symptomen afnemen wilt toch niet iets zeggen🫣

5 maanden geleden

Hi, Gisteren voor het eerst naar de gynaecoloog geweest (doorgestuurd vanuit verloskundige) en we hebben lekker lang naar ons klein mini mensje mogen kijken... we zijn iets terug gezet (termijnecho) en zijn nu uitgerekend op 26 dec! Hoe is het met iedereen? Iedereen al aan het idee gewend geraakt dat er een baby in ons groeit? Al nieuwe echo's gehad? Hebben jullie al de buitenwereld verteld? En zo ja, hoe was dat?😍🥰

5 maanden geleden

Reactie op Shiloh

Hi, Gisteren voor het eerst naar de gynaecoloog geweest (doorgestuurd vanu ...
Hi wat fijn dat alles goed was bij de gynaecoloog! Ik ben ook bij de gynaecoloog vanwege afwijkende baarmoeder. Dit is wel mijn tweede kindje maar eerste kindje is in de VS geboren. Mijn man wil graan wachten tot 12 weken maar ik kan niet wachten om het te vertellen. Ik heb wel 1 vriendin en mijn nichtje het verteld omdat ik tegen die twee niet kan doen of er niks aan de hand is 😅. Ik had van de week een echo en ik ben 27 dec uitgerekend mijn kindje zwaaide even zo leuk! Groetjes

5 maanden geleden

Reactie op Shiloh

Hi, Gisteren voor het eerst naar de gynaecoloog geweest (doorgestuurd vanu ...
Wat fijn dat jullie alledrie een goede echo hebben gehad! Ik kan niet wachten om ons kleintje vrijdag te zien bewegen.😍 We hebben met 7 weken ook een echo gehad. Toen was alles gelukkig goed. We hebben het met 4/5 weken al verteld aan onze ouders, broers en een paar beste vrienden. Zij waren super blij met het nieuws. We willen het waarschijnlijk op een feest (met 11 weken) bekend maken aan de hele familie. Dat ligt er een beetje aan of de baby goed is gegroeid tov de eerste echo. Dat blijft natuurlijk altijd een beetje spannend. Ik probeer mijzelf nog een klein beetje te beschermen, maar ik merk dat ik wel steeds meer gehecht raak aan de kleine. Hebben jullie dat ook?

5 maanden geleden

Reactie op Fiore1

Wat fijn dat jullie alledrie een goede echo hebben gehad! Ik kan niet wacht ...
Hi Jazeker dat ik dat ook heb. Ik wil mij niet hechten aan het idee.. maar tegelijkertijd loop ik de hele dag met het beeld van dat hele kleine mensje voor me🥰 Ik spreek uit ervaring als ik zeg dat er geen grensdag is voor wanneer het "fout" kan gaan. Maar er worden elke dag kindjes geboren en we moeten hoopvol blijven dat wij in dec onze kleine kindjes mogen verwelkomen 💜 dus ik zeg dit tegen jou en tegen mijzelf: We mogen best hechten en we mogen best helemaal verliefd worden op onze kleine baby's... want zo hoort het! 🥰💜 Dikke knuffel!

5 maanden geleden

Reactie op Fiore1

Dit herken ik heel erg!

5 maanden geleden

Reactie op Fiore1

Hi, Snap dat je jezelf idd in bescherming neemt. Ik heb ook een mk gehad hiervoor maar nu ziet het er zo goed uit dat ik er ook aan toe ben om het te vertellen, mijn man is toch wat terughoudend. Vanwege de mk mijn kindje was nu precies goed op lengte etc dus het voelt nu ook goed buiten de kwalen om haha! Succes vrijdag dat zou ik ook nog even afwachten idd 😊. Bij ons zei de gynaecoloog bij de eerste echo eigenlijk al wel dat dit een blijvertje zou zijn maar het is en blijft zo super spannend. Eigenlijk tot het einde hoor tot dat je je kindje in je armen hebt, vind ik persoonlijk 😊.

5 maanden geleden

Reactie op Mommylovescheese

Hi wat fijn dat alles goed was bij de gynaecoloog! Ik ben ook bij de gynae ...
Hi! Mijn man wil ook wachten😪 ik wacht dan gerust mee... is ergens ook wel fijn dat wij samen nog kunnen genieten en wennen aan het idee.... En wat leuk dat je baby nog even zwaaide! Onze baby was lekker rustig aan het doen...bewoog wel zijn beentjes en armpjes maar was niet op 'n neer aan het springen 🤣 Mag ik vragen wat voor afwijking je hebt aan je baarmoeder? Wat het inhoud? Als je het niet wil vertellen begrijp ik het HELEMAAL hoor! 💜

5 maanden geleden

Reactie op Mommylovescheese

Hi, Snap dat je jezelf idd in bescherming neemt. Ik heb ook een mk gehad h ...
Ja helemaal met je eens. Het is weer vertrouwen opbouwen op je eigen lichaam. Maar ook vertrouwen hebben voor het hebben....want wat je zegt, het is nooit een gegeven dat alles goed verloopt. Laten we er wel vanuit gaan, anders gaan het 7 lange maanden zijn 😅 Wij kunnen dit! En het is ook heel fijn dat we een groep hebben waar we kunnen kletsen en ventileren met vrouwen die precies weten hoe we ons voelen! Want mannen "voelen" met ons mee maar het is altijd anders. 💜