1227 Reacties
5 maanden geleden
Reactie op ckdd
Nou echt he馃槀 ik heb de termijnecho dinsdag! Dagen gaan zoooo ontzettend tr ...
Ik ook pas dinsdag! 鉂わ笍 Duurt steeds zo lang 馃槱
5 maanden geleden
Reactie op Saarrr93
Vreselijk h猫! Ik vind dat ze wekelijks een echo moeten doen zolang je de ba ...
Ahh dat zou echt fijn zijn! Wij hebben geluk, ons kindje lag vrijdag niet op haar zij. Woensdag hebben we een tweede termijnecho. Op de eerste zag alles er goed uit, alleen de exacte lengte kon niet worden bepaald.
5 maanden geleden
Reactie op 19achtentachtig
Hoi! 10+6 weken zwanger! 24 december uitgerekend 馃巹
Welkom en gefeliciteerd 馃コ!
5 maanden geleden
Hi
net terug van onze afspraak... (info over nipt en 13 weken echo)
En we hebben niet eens kunnen kijken vandaag 馃ゲ ik durfde niet te vragen voor een snelle peek.... waar ik nu spijt van heb. Ik wilde heel die echo tafel meenemen 馃槀
25 juni weer pas .... en dan horen officieel voor het eerst het hartje. Het duurt zooooo lang.
We hebben wel onze 20 weken echo afpraak al gemaakt: 5 augustus!!!
Het klinkt zo ver weg maar wel leuk om naar toe te leven 馃グ
Hoe is het verder met iedereen?
5 maanden geleden
Reactie op Saarrr93
O neee wat stom. Ik had de intake met iemand die geen echo鈥檚 maakte, dus vr ...
Hahaha nou dikke pech allebei. Ik wou dat mijn tel echo's kon maken... 馃ゲ zoveel technologie en nog steeds niet een portable echo telefoon voor zwangeren vrouwen zonder geduld.馃槀馃ぃ馃槀馃ぃ馃槀
5 maanden geleden
Reactie op Saarrr93
Ik heb morgen de termijnecho en ben ineens super nerveus of alles nog wel g ...
Ik ook morgen en ook zooo nerveus
5 maanden geleden
Reactie op AnoniemeMa
Ik ook morgen en ook zooo nerveus
Die spanning had ik ook maar hier gelukkig alles helemaal goed! Je leest zo veel horror verhalen overal, maar het kan ook goed gaan!! Hopelijk bij jullie ook! 馃崁
5 maanden geleden
Reactie op giraffie
Morgen 11 weken zwanger vandaag krampachtige lage rugpijn.. is het banden p ...
Ik had lage rugpijn en zelfs zeurende pijn in mijn bovenbenen op de dah dat ik zwanger bleek. Vermoedelijk gewoon groeiende baarmoeder en voorbereidingen? Mijn regel is zolang er naast dit soort pijn geen bloedverlies heb is alles goed en dat had ik niet. Ik zit nu op ruim 10 weken en zover mij bekend gaat alles prima. Morgen heb ik mijn termijnecho.