1227 Reacties

5 maanden geleden

Fijn weekend iedereen 鉂わ笍馃挋馃挏

5 maanden geleden

Pff ik heb woensdag termijnecho en de tijd gaat zo tergend langzaam 馃槀 wil gewoon weten of alles ok茅 is.

5 maanden geleden

Reactie op Saarrr93

Pff ik heb woensdag termijnecho en de tijd gaat zo tergend langzaam 馃槀 wil ...
Ik heb ook woensdag mn termijnecho en vind het wachten ook echt zoooo lang duren pfff 馃槀 alles duurt nu lang voor mijn gevoel

5 maanden geleden

Reactie op Saarrr93

Pff ik heb woensdag termijnecho en de tijd gaat zo tergend langzaam 馃槀 wil ...
Jaa dat wachten is echt verschrikkelijk. Ik heb hem vrijdag pas en dat is onze tweede echo pas. 馃

5 maanden geleden

Vreselijk h猫! Ik vind dat ze wekelijks een echo moeten doen zolang je de baby nog niet voelt 馃槀

5 maanden geleden

Reactie op Saarrr93

Vreselijk h猫! Ik vind dat ze wekelijks een echo moeten doen zolang je de ba ...
Nou echt he馃槀 ik heb de termijnecho dinsdag! Dagen gaan zoooo ontzettend traag als je niet kunt wachten 馃槴

5 maanden geleden

Reactie op ckdd

Nou echt he馃槀 ik heb de termijnecho dinsdag! Dagen gaan zoooo ontzettend tr ...
Ik ook pas dinsdag! 鉂わ笍 Duurt steeds zo lang 馃槱

5 maanden geleden

Reactie op Saarrr93

Vreselijk h猫! Ik vind dat ze wekelijks een echo moeten doen zolang je de ba ...
Ahh dat zou echt fijn zijn! Wij hebben geluk, ons kindje lag vrijdag niet op haar zij. Woensdag hebben we een tweede termijnecho. Op de eerste zag alles er goed uit, alleen de exacte lengte kon niet worden bepaald.

5 maanden geleden

Hoi! 10+6 weken zwanger! 24 december uitgerekend 馃巹

5 maanden geleden

Reactie op 19achtentachtig

Welkom en gefeliciteerd 馃コ!

5 maanden geleden

Reactie op 19achtentachtig

Welkom! Gefeliciteerd 馃挏

5 maanden geleden

Hi net terug van onze afspraak... (info over nipt en 13 weken echo) En we hebben niet eens kunnen kijken vandaag 馃ゲ ik durfde niet te vragen voor een snelle peek.... waar ik nu spijt van heb. Ik wilde heel die echo tafel meenemen 馃槀 25 juni weer pas .... en dan horen officieel voor het eerst het hartje. Het duurt zooooo lang. We hebben wel onze 20 weken echo afpraak al gemaakt: 5 augustus!!! Het klinkt zo ver weg maar wel leuk om naar toe te leven 馃グ Hoe is het verder met iedereen?

5 maanden geleden

Reactie op Shiloh

Hi net terug van onze afspraak... (info over nipt en 13 weken echo) En we ...
O neee wat stom. Ik had de intake met iemand die geen echo鈥檚 maakte, dus vroeg er wel om maar kreeg m niet 馃槀

5 maanden geleden

Reactie op Saarrr93

O neee wat stom. Ik had de intake met iemand die geen echo鈥檚 maakte, dus vr ...
Hahaha nou dikke pech allebei. Ik wou dat mijn tel echo's kon maken... 馃ゲ zoveel technologie en nog steeds niet een portable echo telefoon voor zwangeren vrouwen zonder geduld.馃槀馃ぃ馃槀馃ぃ馃槀

5 maanden geleden

Ik heb morgen de termijnecho en ben ineens super nerveus of alles nog wel goed zit bij die friemel in m鈥檔 buik 馃槶

5 maanden geleden

Reactie op Saarrr93

Ik heb morgen de termijnecho en ben ineens super nerveus of alles nog wel g ...
Ik ook morgen en ook zooo nerveus

5 maanden geleden

Morgen 11 weken zwanger vandaag krampachtige lage rugpijn.. is het banden pijn of moet ik me zorgen maken馃槩

5 maanden geleden

Reactie op AnoniemeMa

Ik ook morgen en ook zooo nerveus
Die spanning had ik ook maar hier gelukkig alles helemaal goed! Je leest zo veel horror verhalen overal, maar het kan ook goed gaan!! Hopelijk bij jullie ook! 馃崁

5 maanden geleden

Reactie op giraffie

Morgen 11 weken zwanger vandaag krampachtige lage rugpijn.. is het banden p ...
Ik had lage rugpijn en zelfs zeurende pijn in mijn bovenbenen op de dah dat ik zwanger bleek. Vermoedelijk gewoon groeiende baarmoeder en voorbereidingen? Mijn regel is zolang er naast dit soort pijn geen bloedverlies heb is alles goed en dat had ik niet. Ik zit nu op ruim 10 weken en zover mij bekend gaat alles prima. Morgen heb ik mijn termijnecho.

5 maanden geleden

Succes voor alle dames met afspraken vandaag! Geniet!