1200 Reacties
7 maanden geleden
Reactie op diana12372
Zo blij!! Waarschijnlijk 25 december uitgerekend. 🎄 Hopen dat het nu goed ...
Yeeees gefeliciteerd!🔥
De klachten worden bij mij alleen minder! Behalve dat ik de hele dag vrolijk ben en af en toe wat kramp af en toe heb en Gevoelige borsten. Hopen dat ‘t zo blijft! 🤞🏻 had vorige week meer dingetjes haha (opgeblazen daten etc)
7 maanden geleden
Gefeliciteerd allemaal lieve dames! En sorry voor de stress die ik misschien af en toe verspreid 🩷🩵😘
7 maanden geleden
Reactie op mw10
Ik ook echt last van mn darmen echt extreem haha
Ja, ik moet echt vaak naar de wc 🤭
7 maanden geleden
Reactie op roos9534
Yeeees gefeliciteerd!🔥
De klachten worden bij mij alleen minder! Behalve ...
dankjewel! Inderdaad hopen dat het zo blijft. ☺️
7 maanden geleden
Reactie op MariekeVisser
Gefeliciteerd allemaal lieve dames! En sorry voor de stress die ik misschie ...
Hoef je geen sorry voor te zeggen! Volkomen normaal en juist fijn om te kunnen delen in zn groep :). Ik ervaar ook stress merk dat ik heel blij ben maar ook elke x bang voor bloed of iets ben
7 maanden geleden
Reactie op girl_x
Ik heb het alsmaar ijskoud, geen idee of dit een symptoom kan zijn? Voor de ...
Dat heb ik ook, en super moe.
7 maanden geleden
Vandaag op mijn NOD een beetje roze bij het afvegen. Hoop dat het goed gaat 🥺. Het is te laat voor een innestelingsbloeding zou je zeggen.
7 maanden geleden
Reactie op girl_x
Ik heb het alsmaar ijskoud, geen idee of dit een symptoom kan zijn? Voor de ...
Ik ook, echt vervelend. Lag zondag met 3 dekentjes op de bank en heeft echt even geduurd voor ik weer op temperatuur was.
7 maanden geleden
Reactie op diana12372
Vandaag op mijn NOD een beetje roze bij het afvegen. Hoop dat het goed gaat ...
Het is altijd lastig te voorspellen wat het is. Ik heb in december gehad dat ik op de dag van NOD gewoon ongesteld leek te worden maar naar 1 dag hield het bloeden op en nog een dag later had ik een positieve test in mijn handen.
7 maanden geleden
Gisteren mn eerste positieve test in handen gehad, volgens eigen berekeningen 23 december uitgerekend. 13 mei pas mn eerste echo, nog ff wachten dus spannend allemaal.