1227 Reacties

5 maanden geleden

Ik moet overigens echt ff kwijt dat ik niet goed word van de ‘horrorverhalen’. Snap heel goed dat juist die mensen hun ei kwijt moeten, maar ik probeer die topics echt te ontwijken. Het lijkt soms wel alsof het vaker mis gaat dan goed, terwijl dat kansberekeningtechnisch toch niet zo zou moeten zijn.

5 maanden geleden

Reactie op anoniem20242024

Die spanning had ik ook maar hier gelukkig alles helemaal goed! Je leest zo ...
Hier ook goed vandaag!! Jaa dat is het juist, kwam er de vorige keer met 16 weken achter dat het hartje niet meer klopte dus zit nu constant in spanning! Gelukkig alles goed vandaag 😁

5 maanden geleden

Hier was alles ook goed. De kleine lag heerlijk te slapen, met zijn handje op zijn hoofdje. 🥰 Ik heb ook gelijk de NIPT test af laten nemen. Hopelijk komt er snel een goede uitslag!

5 maanden geleden

Reactie op Saarrr93

Ik moet overigens echt ff kwijt dat ik niet goed word van de ‘horrorverhale ...
Nou bij sommige is het pure onzekerheid... Vaak is er al wat vooraf gegaan. Ik heb zelf hiervoor 5 miskramen gehad. Dus elke dag/week is nog steeds spannend. Ik ben zelf nog nooit verder gekomen dan 10 weken. Dus als je iets raars voelt ofzo wil je weten of dat oke is. Of je niet de enige bent.

5 maanden geleden

Vandaag ook weer echo gehad! Zijn nu 3 dagen vervroegd naar 20-12, maar aangezien ik in een traject zat waarbij ik op 29-3 over 2/3 dagen mijn ovulatie zou hebben, en m op 1-4 ook heb gevoeld, lijkt me dat ik vooral een grote baby heb. Helaas heb ik wel een te klein lichaam voor een grote baby met m’n 1.61m😂

5 maanden geleden

Ik heb zo’n zin in zaterdag!! Eindelijk die kleine voor het eerst zien dan ben ik 11 weken ❤️

5 maanden geleden

Reactie op roos9534

Vandaag ook weer echo gehad! Zijn nu 3 dagen vervroegd naar 20-12, maar aan ...
Zegt nog niks hoor! Meten is zo'n verschil per verloskundige ook

5 maanden geleden

Dag allemaal, gisteren een goeie termijn echo gehad en uitgerekend op 21 december ipv 25 december. Dus nu 11 +4. nu zal ik me moeten aansluiten bij een ander kletsgroepje 😉 succes allemaal 🍀

5 maanden geleden

Reactie op ckdd

Nou echt he😂 ik heb de termijnecho dinsdag! Dagen gaan zoooo ontzettend tr ...
En hoe ging het gisteren bij jou? Hopelijk werd het lange wachten ook beloond!

5 maanden geleden

Het is gelukkig bijna vrijdag, dan de termijn echo. 😃 Hoe was jullie echo deze week?

5 maanden geleden

Had ik vorige week vrijdag eindelijk termijn echo, lag de baby niet goed 😭😭 deze dame was ook net afgestuurd als echoscopist dus zat niet helemaal mee, nu verplaatst naar 12 juni omdat ik en VK geen plek konden vinden deze week mwehhhh

5 maanden geleden

Reactie op bootjuh

Had ik vorige week vrijdag eindelijk termijn echo, lag de baby niet goed 😭 ...
Leuk toch dat je nog een keer mag volgende week 😛

5 maanden geleden

Reactie op 19achtentachtig

Nou bij sommige is het pure onzekerheid... Vaak is er al wat vooraf gegaan. ...
Ik begrijp het ook heel goed, maar ik wil ermee zeggen dat ik die verhalen probeer te ontwijken omdat ik er dan juist onzeker van word.

5 maanden geleden

Weet iedereen het in jullie kring al?

5 maanden geleden

Reactie op Mama van Lois

Dag allemaal, gisteren een goeie termijn echo gehad en uitgerekend op 21 de ...
Wat fijn dat je een goede termijn echo had! Opluchting he? Bij mij was hij ook goed gelukkig! Ik ben een dag verder gezet. Hahah oh lijkt me echt fijn, hoef je nog minder te wachten😍succes in de andere groep!

5 maanden geleden

Reactie op Saarrr93

Ik begrijp het ook heel goed, maar ik wil ermee zeggen dat ik die verhalen ...
Ik snap dat je er onzeker van word, probeer als je aan het begin van zo’n berichtje iets leest wat je niet fijn vind meteen door te scrollen. Helaas bestaan er (uit eigen ervaring) nu eenmaal ook minder leuke zwangerschappen. Ook deze vrouwen willen hun ei kwijt, en dat mag gelukkig ook🥰 Gelukkig is elke zwangerschap anders en hopelijk mogen we allemaal niets meer dan alleen maar goed nieuws ontvangen♥️

5 maanden geleden

Mijn termijnecho gisteren was goed! Het duurde wel super lang want de friemel was zich achter m’n bot aan het verstoppen en flink aan het bewegen, dus ze kreeg ‘m er niet goed op. Uiteindelijk na een uur (auw!) gelukt en 6 dagen vooruit gezet. Ben nu morgen zomaar ineens 12 weken 😂 hoor dus ook eigenlijk niet meer in dit groepje haha, 20 december uitgerekend.

5 maanden geleden

Reactie op Saarrr93

Mijn termijnecho gisteren was goed! Het duurde wel super lang want de friem ...
Wat een goed nieuws! Oh lijkt me echt ideaal om zoveel vooruitgezet te worden hahah. Wachten is ineens een stuk korter zo😍 happy for you!

5 maanden geleden

Haha oh oeps. Voor de nipt test formulieren vergeten mee te nemen😂

5 maanden geleden

Reactie op roos9534

Haha oh oeps. Voor de nipt test formulieren vergeten mee te nemen😂
Haha leuk hè, zwanger zijn. 😉 Wel balen dat je dan een andere keer terug moet! Ik stond laatst bij een sportles zonder dansschoenen 🙈