1227 Reacties

vor 5 Monaten

Reactie op Fiore1

Haha leuk hè, zwanger zijn. 😉 Wel balen dat je dan een andere keer terug m ...
Haha nou echt hoor. Ben al chaotisch maar gaat nu nog erger😂

vor 5 Monaten

Vandaag een goede termijn echo 10+6. Hartje horen kloppen, geweldig/emo momentje hoor! Zo blij ❤️. Op naar de 13 wk echo!

vor 5 Monaten

Ik moet wachten tot 25 juni om voor het eerst het hartje te luisteren.... maar dat ga ik niet redden. Ik ga volgende week bellen om eventjes langs te komen.... Dat zou mij zo gerustellen. Na de doodgeboorte van onze zoon in Januari zou dit voor het eerst zijn dat ik weer een hartslag zou horen. En ik merk dat ik dat echt nodig heb.

vor 5 Monaten

Reactie op Shiloh

Ik moet wachten tot 25 juni om voor het eerst het hartje te luisteren.... m ...
Hi wat heftig zeg…..snap het helemaal dat je echt een geruststelling nodig hebt❤️. Ik zou zeker bellen en aangeven hoe je je voelt❤️.

vor 5 Monaten

Reactie op Shiloh

Snap ik helemaal! Gewoon bellen een aangeven. Duidelijkheid en geruststelling is echt wat je nodig heb❤️❤️❤️

vor 5 Monaten

Reactie op Shiloh

Logisch, snap ik! ❤️ Hebben ze toevallig niet een hartjes spreekuur op jouw verloskundige praktijk? Bij die van mij is dit er voor zwangere vanaf 12 weken.

vor 5 Monaten

Een prachtige termijn echo gehad en een heerlijke hartslag gehoord. Uitgerekend op 30/12 in plaats van 1/01. Morgen een afspraak maken voor de 13 weken echo.

vor 5 Monaten

Vandaag te horen gekregen dat ik ben uitgerekend op 24-12... Op mijn verjaardag! Ik ben heel benieuwd wat ik dit jaar voor mijn verjaardag krijg ... XD

vor 5 Monaten

Reactie op Fiore1

Logisch, snap ik! ❤️ Hebben ze toevallig niet een hartjes spreekuur op jouw ...
Nee helaas niet, ik loop niet meer bij de verloskundige ivm laatste zwangerschap. Maar inderdaad ik ga morgen lekker bellen en afspraak maken. Nee heb je, ja kun je krijgen🤭😂

vor 5 Monaten

Reactie op Shiloh

Nee helaas niet, ik loop niet meer bij de verloskundige ivm laatste zwanger ...
Hopelijk hebben ze een plekje voor je❤️. Ziekenhuis is toch echt wel anders hè…ik merk dat ik echt blij mag zijn met een afspraak.

vor 5 Monaten

Hebben mensen al de uitslag van dr Nipt test? Heb hem vorige week vrijdag gedaan maar nog geen uitslag

vor 5 Monaten

Reactie op Annexb

Een prachtige termijn echo gehad en een heerlijke hartslag gehoord. Uitgere ...
Wat leuk! Gefeliciteerd, heb de zelfde uitgerekende datum!

vor 5 Monaten

Zijn jullie ook zo extreem moe? Ik slaap gewoon 8 uur, eet gezond. Sporten is niet echt mijn ding. Maar wandel wel veel. En ben veel buiten. Maar eigenlijk kan ik de hele dag slapen!

vor 5 Monaten

Morgen de 1e echo! Zo benieuwd! Ook benieuwd om te weten of ik goed heb geteld en dan 10+6 ben 💪 we gaan het zien mijn dochtertje heeft er in iedergeval heel veel zin in

vor 5 Monaten

Reactie op Westland89

Morgen de 1e echo! Zo benieuwd! Ook benieuwd om te weten of ik goed heb get ...
Heel veel plezier🥰

vor 5 Monaten

Reactie op 19achtentachtig

Zijn jullie ook zo extreem moe? Ik slaap gewoon 8 uur, eet gezond. Sporten ...
Haha ja ik heb dat ook helaas. Vorige zwangerschappen nooit zoveel last van gehad. Ook al heb ik een vrije dag, dan nog kiep ik eind van de middag gewoon om

vor 5 Monaten

Vandaag de termijnecho. Dan weten we eindelijk de precieze uitgerekende datum. Voor nu nog uitgerekend op 29 december....Ben benieuwd of t zo blijft

vor 5 Monaten

Vanochtend hebben we de termijnecho gehad, de datum blijft staan op 25 december. 🤍 We zijn zo intens blij dat alles goed was. Gelijk ‘t bekend gemaakt aan de buitenwereld 🥰

vor 5 Monaten

Reactie op girl_x

Vanochtend hebben we de termijnecho gehad, de datum blijft staan op 25 dece ...
Prachtig nieuws! Gefeliciteerd en lekker genieten🩷💜🩵💙

vor 5 Monaten

Reactie op CB87

Haha ja ik heb dat ook helaas. Vorige zwangerschappen nooit zoveel last van ...
Wat doe jij eraan?