1227 Reacties
5 maanden geleden
Reactie op CB87
Vandaag de termijnecho.
Dan weten we eindelijk de precieze uitgerekende dat ...
Wat een blunders in het ziekenhuis😖
Vorige week toen we onderweg waren afgebeld omdat t te vroeg zou zijn voor de termijnecho. Was dus verkeerd ingepland.
Vandaag aangekomen bij het ziekenhuis, was er geen afspraak bekend voor vandaag. Wel voor komende week vrijdag🙄
Ik baal echt ontzettend....alweer 😔
Ze kunnen in ieder geval een klacht van mij verwachten. Mijn man regelt telkens verlof en benzine is ook niet gratis!
5 maanden geleden
Reactie op Dani24
Zijn er hier meer dames die ook zo verschrikkelijk last hebben van een drog ...
Ja!
Zoooo droog en ijzerig(?) smaak ... ik heb nu standaard een flesje water op mijn nachtkastje.
Heb ergens gelezen dat het komt door al dat extra bloed.
Ik hoop dat het weer een tijdelijk iets is want het is VERVELEND!!
5 maanden geleden
Ik hoorde vrijdag dat ik 29 december ben uitgerekend, zo spannend wel hoor rond Kerst / Oud & Nieuw! Vind het ook wel sneu voor het kindje, zo jarig rond de feestdagen😅
5 maanden geleden
Hoi hoi! Ik meld me ook graag hier! ☺️ Ik ben Inge 31 jaar, samen met O., 28 december uitgerekend, op dit moment “stief”moeder van een ontzettend lief meisje van 4 en dit is mijn eerste zwangerschap. Ik ben onwijs nieuwsgierig, nerveus bij kramp of als ik voel dat ik weer moet overgeven in de ochtend. Maar dat lijkt nu gelukkig na 3 weken eindelijk voorbij. Verder extreem moe, wat ik bij meerdere hier lees…
Vandaag de termijnecho gehad en hier kwam 28 december uit. Echt ontzettend spannend vond ik het, want afgelopen weekend had ik wat bloedverlies en kramp. Even enorm emotioneel geweest allebei, zo bang dat er iets achteraan zou komen. Vandaag was daarom de vreugde en het geluk ook extra groot toen we een kloppend hartje hoorde en een heerlijk drukbewegende baby zagen ❤️🍀
5 maanden geleden
Ik heb vandaag de termijnecho gehad! Zo blij! Alles was heel goed, iets vooruitgezet van 1-1 naar 28-12! Ons 1e kindje is geboren met precies 41.0 weken dus ik verwacht deze baby ook ná de feestdagen. Verder heb ik tijdens de zwangerschap heel veel buikpijn maar de afgelopen dagen valt het mee dus hopelijk zet dit zo door! :)
5 maanden geleden
Reactie op Joline-1
Ik ben ook 29dec uitgerekend! Haha ik ben heel benieuwd. Denk dat we de fee ...
Echt hè! Ik krijg waarschijnlijk weer een keizersnede dus weet zeker dat ik de week voor kerst beval. Ben 27 december uitgerekend. Dan moet iedereen hier langs komen met eten lol 🤣. Waarschijnlijk net voor kerst weer thuis dan….
5 maanden geleden
Reactie op Joline-1
De week voor kerst, poehh dat wordt wat! Haha als je daar dan überhaupt beh ...
Haha dank je! Als ik er geen zin in heb stuur ik ze gewoon weg hoor 🤣.
5 maanden geleden
Reactie op mw10
Hebben mensen al de nipt test gedaan? Ik inmiddels al bijna 1,5 week gelede ...
Ik heb hem ook gedaan maar ik krijg de uitslag volgende week bij mijn 13 weken echo. Ik zit wel bij het ziekenhuis maar bij mijn lab uitslagen kan ik dit niet zien. Ze gaven ook aan dit altijd telefonisch door te geven maar bij mij viel deze afspraak samen met de echo.