1227 Reacties
5 maanden geleden
Reactie op mw10
Hebben mensen al de nipt test gedaan? Ik inmiddels al bijna 1,5 week gelede ...
Dit is heel vervelend!
Mijn gynaecoloog zei als er iets uitkomt nemen ze snel contact met je op... wellicht heb je snel een afspraak staan?
Ik zou lekker bellen... jij zit te wachten en in de spanning!
Succes!🍀
5 maanden geleden
Reactie op Shiloh
Dit is heel vervelend!
Mijn gynaecoloog zei als er iets uitkomt nemen ze s ...
Het kan 2 weken duren. 10 werkdagen zonder weekenden. Sommigen hebben het eerder, maar dat zegt dus niks over of het niet goed is. Heeft meer te maken met hoe druk het lab is
5 maanden geleden
Ik had vanmiddag een botsing gehad met mijn auto, niet mijn schuld. Andere bestuurder zag mij over het hoofd. Maar was zo in shock! Uit angst langs vk gelopen met het verhaal. Ik weet ook best dat dat niet meteen invloed kan hebben op de kleine. Maar er is gewoon vaak geprobeerd om zwanger te worden. Maar ze ging luisteren en liet me het hartje horen. Was tevens ook de eerste keer. 🥹🥹
5 maanden geleden
Reactie op mw10
Ah oke! Ik heb mn 13weken echo donderdag! Verloskundige zei dat ik de uitsl ...
Hoi ik werd dus toch gebeld door het ziekenhuis dat alles goed is kwa nipt maar ik heb geen neven bevindingen gedaan. Ze wilde me niet nog een week laten wachten tot de 13 weken echo. Weet jij inmiddels nu iets?
5 maanden geleden
Reactie op mw10
Ah fijn! Goed nieuws! Wanneer heb jij je 13wkn echo? Ik vandaag! En inmidde ...
Fijn! Ik heb de echo volgende week donderdag 😊.
5 maanden geleden
Reactie op mw10
Let me know🥰🥰ik heb hem net gehad en alles was goed. Het lijkt een gezond ...
Fijn! Ja zeker :). Het komt vast goed 😊 🤞🏻
5 maanden geleden
Is er nog iemand die zn pukkelige huid heeft? Voor ik zwanger was nooit bte
5 maanden geleden
Reactie op blondlion
Jaaa.. vooral rond m’n kin. Denk door alle hormonen 😅
Ja meer pukkeltjes rond de t zone en bij mijn wangen normaal ook gewoon nette huid. Ik probeer af en toe een scrub omdat mijn huid ook droog is. Verder laat ik het maar. Niks aan te doen…
5 maanden geleden
Reactie op 19achtentachtig
Is er nog iemand die zn pukkelige huid heeft? Voor ik zwanger was nooit bte ...
Jaa hier ook! Komt door aanmaak talg en droge huid. Heb vorige week een hele fijn creme geadviseerd gekregen bij de DA. Merk nu al verbetering. Gebruikte zelf voorheen weinig crèmes.
5 maanden geleden
Reactie op mw10
Kan je de creme delen🥰
https://www.deonlinedrogist.nl/drogist/uriage-tolederm-control-soothing-creme-40ml.htm?cross=0&pid=101165&pv2=eyJhbGciOiJFUzI1NiIsInR5cCI6IkpXVCJ9.eyJjIjoiRVVSIiwiZXhwIjoxNzE4Mjk1Mzk0LCJtIjoiNjkxMzM3NCIsIm8iOiIxMDExNjUiLCJwIjoxNy41NTAwMDAwMDAwMDAwMDF9.6tSrtgKZW9USkbBzdAm4AcciAqbBFy2mOzBqpbVxFBKqA8QHyh6pjfZyat5POh8FdcgRGj1aIq5f9UKDQhoScA&gad_source=1&gclid=Cj0KCQjwsaqzBhDdARIsAK2gqndPnDyWouw6N8mczQJz-I3GIwgYSdWAOqJExI8lTp7XnnnNZKpz3wAaAl9DEALw_wcB