1227 Reacties
5 maanden geleden
Reactie op Maxime91
Ik precies hetzelfde! 24 december uitgerekend en straks de 13 weken echo
Hier ook haha! Vanmorgen de 13 weken echo gehad en ook 24 dec uitgerekend!
5 maanden geleden
Reactie op CYNN030
Hier 24-12-24 uitgerekend! Vandaag 13 weken echo🥰
Hier precies hetzelfde haha!
5 maanden geleden
Reactie op Chichi22
Wat zou de reden zijn om dit niet te vertellen? Ik heb hier zelf niet eens ...
Ik ben uitgerekend op 30 december. Ik heb nog niet besloten of we het wel of niet zeggen, mijn ouders en schoonouders in ieder geval wel. Ik kan mij zo bedenken dat mensen rond de 30e vragen gaan stellen, terwijl als ik zou zeggen dat het in januari komt, de vragen minder of anders zijn, etc.
5 maanden geleden
Reactie op Maxime91
Hoe ging de echo?
Goed! Alles ziet er voor nu goed uit! 🥰 en bij jou?
5 maanden geleden
Hebben jullie het soms ook zo enorm warm? Zweet me soms kapot, om niks eigenlijk.
5 maanden geleden
Ik ben heel erg benieuwd wat jullie denken aan de hand van de NUB? 💙🩷
5 maanden geleden
Reactie op Shiloh
Ja zeker!
Dat wordt wat in de zomer!😅🔥
Zeker! We gaan ook naar Turkije half augustus 🙈🥵
5 maanden geleden
Bloedonderzoek vorige week gedaan. Gebeld door de huisarts: een verhoogde waarde ferritine. Hoeft niet te doen alleen geen rood vlees eten en zure vruchtensap drinken.
Nu deed ik dit beide al niet.
Iemand ervaring mee?
Ik maak mij toch wel wat zorgen
5 maanden geleden
Reactie op MichelleSpookje
Bloedonderzoek vorige week gedaan. Gebeld door de huisarts: een verhoogde w ...
Ik heb geen ervaring hierin, sorry.
Ik snap heel goed dat je je ongerust maakt. Wellicht een groep openen? En sowieso extra info vragen bij de vk?😶
Niet teveel stress maken, niet goed voor jezelf en je mini baby🥰
5 maanden geleden
Hi mama’s,
Ik heb regelmatig bruine afscheiding en dit schijnt volgens mijn VK tot 16 weken te mogen ivm goed doorbloedde baarmoedermond. Soms is het ook een week of 2 weer niet en tot nu toe zijn alle echo’s en de NIPT goed. Nu ben ik 13 weken en heb ik sinds 2 dagen wat last van m’n buik, zeker geen wee gevoel en ook nog goed te doen maar wel gewoon een beetje last. Vanmorgen had ik na het plassen rood bloedverlies voor het eerst bij het afvegen, schrok er natuurlijk van en heb meteen de VK gebeld. Die zei dat ook dit “mag en kan gebeuren” tot 16 weken, waarschijnlijk een gevoelig plekje wat misschien net met een lichte druk door het plassen weer geknapt is. Jullie begrijpen vast dat ik me toch een beetje zorgen maak. Het rode bloed is wel gestopt dus dat is een goed teken, is nu weer meer bruin oud bloed. Heb gister het hartje gehoord en mag vanmiddag voor m’n eigen geruststelling weer het hartje laten luisteren maar ik vroeg me af of er meer zijn die dit wel eens hebben gehad en waarbij alles gewoon goed is blijven gaan?
5 maanden geleden
Reactie op Maxime91
Hi mama’s,
Ik heb regelmatig bruine afscheiding en dit schijnt volgens mijn ...
Ik heb dit bij mijn laatste zwangerschap ook gehad, eigenlijk tot mijn 20ste week en vooral na seks.
Zolang het niet een hele dag aanhoudt (ik bedoel vers bloed en kramppijn)is er niets aan de hand.... mijn vk zei "komt door het extra bloed in je lijf"
5 maanden geleden
Reactie op Maxime91
Ah oke dat is wel enigzins een geruststelling. Het is inmiddels niet meer r ...
Ik met 8 weken veel rood bloed verloren. Toen direct echo gemaakt en alles goed. De drie weken daarna nog steeds bruine afscheiding of bruin met afvegen gehad.. toen wekelijks echo gehad en nog steeds is alles goed...